'S nachts hoef ik er niet uit gelukkig. Wel vaak 's avonds als ik net lekker in bed lig dat ik weer moet.. 😅 Nu vandaag ook beetje te veel gedaan denk ik, last van mn rug. De rest van de dag maar rustig aan doen. Huishouden is verder wel gedaan gelukkig 😌
Ik moest er in het begin ook regelmatig uit maar nu gelukkig niet meer! Heb 's ochtends wel een hele harde buik altijd...
Vandaag samen met m'n schoonmoeder de box en boxkleed gekocht (cadeau van schoonouders). Nu nog gordijntjes uitzoeken en bestellen en we zijn helemaal compleet Fijn gevoel
leuk sado, welke is het geworden? Net 1 oliebol op, er niet bij nagedacht dat daar waarschijnlijk ook melk in zit. Buikpijn nu
Geen foto van de box zelf, want hij wordt over 'n week of 2 bezorgd (ging nooit in de auto passen ), maar dit is 'm: https://www.baby-dump.nl/product/boxen/59/twf-stan-zonder-lade/46711/twf-stan-zonder-lade-white-wash/101435/ In het echt is ie wat minder 'lomp' en wat minder witwit, echt een mooie whitewash met een zichtbare houtnerf Ben er erg blij mee. Ook een mooi roze boxkleed van Jollein gekregen
Die is wel heel mooi! Jollein heeft ook een leuke lijn! Hier als ik net in bed lig vaak ook dat ik er nog een keer of 4 uit moet voor ik uberhaupt kan slapen. Volgens gyn volkomen normaal.
Wij hebben ook wat spulletjes van Jollein, heeft wat weg van spulletjes van koeka/baby's only alleen dan veel leuker geprijsd haha
Via waar bestellen jullie de geboortekaartjes? Bij zoon heeft mijn broer ze ontworpen en hebben we ze laten drukken hier in het dorp. Ik wil deze keer een kaartje met foto's, ik zit alleen te twijfelen of we dat via het internet zullen doen of weer laten drukken, dan hebben we namelijk 'helemaal' de vrije hand.
Ik heb ze besteld via geboortekaartjes.nl. Super veel positieve recensies over gelezen, dus durfde het wel aan. Je kan kaartjes op die site helemaal zelf maken, maar ook aanpassingen doen op bestaande kaartjes. Wij hebben een bestaand kaartje genomen en wat aangepast qua lettertype enzo
Pfoe ik ken het, haha. Gisteren een uurtje gebowld. Heb lekker rustig aan gedaan en de allerlichtste ballen gepakt, maar toch voel ik 'm nu flink
Same here. Normaal barst ik van de energie met dit weer. Wij zijn vanmorgen eventjes weggeweest en subdsdien hang ik op de bank. Gesloopt