Als jouw test er 's avonds zo knallend uit ziet zou ik mij geen zorgen maken. Bruin bloed is oud bloed dus tenzij het heftiger en helderrood wordt is er niks aan de hand. Ik snap wel dat het je ontzettend onzeker maakt.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook 1x bruinverlies gehad en mijn zoontje van 19 maanden staat nu buiten te spelen. Het zegt niets, kan oudbloed zijn. Heb je last van obstipatie? Want dat had ik toen wel. Helderrood bloed is pas iets om je zorgen over te maken.
Zijn allebei de testen van hetzelfde tijdstip? Ik weet niet of het fout zit want ik test niet meer. En heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook niet gedaan.
Bruin bloed hoeft niets te betekenen. Gebeurt wel vaker. Zolang je geen vreselijke krampen hebt hoeft het niets naars te zijn. De testen lijken mooi op te lopen!
Bedankt voor het meekijken.. hierna ga ik niet meer testen, alleen nog een digitale van cb. Van week de verloskundige alvast bellen. Heb gelukkig geen krampen, wel een zwaar gevoel in mn buik. Ik vertrouw er maar op dat het niets is.
Zwaar gevoel is heel normaal hoor. Heb ik nu ook. Net of er een baksteen onder in mijn buik zit. Zijn je banden die oprekken.
Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! Je moet echt moeite doen om alle berichten bij te lezen. Ik heb vorige week ook licht bruin bloed verloren, had ik destijds bij m'n dochtertje ook. Van de week gelukkig niet meer gehad, zeker toen bij m'n dochtertje maakte het me heel onzeker. Een baksteen in m'n maag ervaar ik ook wel. En s middags vaak een dip, van't weekend ook een paar keer s middags geslapen. Ook heb ik af en toe last van een spier in m'n bil. M'n dochter is 4 en 5 als de kleine er is. Ik had ze ook liever dichter op elkaar gehad, maar aan de andere kant heeft dit ook zo z'n voordelen ivm haar zelfstandigheid en ik ben bewust alleenstaande mama, het is dan dus wel handig dat de een al wat zelfstandiger is. Bij m'n dochter had ik heel erg voorkeur en dat is uitgekomen, maar nu maakt het niet meer uit. Zelf denk ik dat het een jongen wordt.
Volgende week dinsdag komt MvM langs..... ben benieuwd. Bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan om ik super misselijk was.
Zijn beide testen met ochtend urine? Ik zou morgen ochtend nog een keer testen. Als ze aflopen is het vaak geen goed teken maar het kan zijn dat je urine niet geconfronteerd centreren genoeg was. Aanstaande woensdag komt bij mij MvM langs. Wie plast er nog meer?
Ja snap ik wel. Ik was verdrietig toen ik weer terug moest naar gyn. Aan de andere kant ik heb nooit wat gemerkt van de hoge bloeddruk en al helemaal niet van de vergiftiging die ik had opgelopen. Dat ik werdt opgenomen voelde ik mij ook prima
Wat betreft die 2 testen, ik denk morgwn ochtend nog wven testen. Het zou niet goed zijn als ze aflopen. Zijn de testen rond het zelfde moment gedaan?
Applejo; ik sluit me aan bij de rest. In alle eerlijkheid denk ik ook dat aflopende testen geen goed teken zijn. Maar kan je morgenochtend weer testen? Je kunt altijd de verloskundige bellen, daar zijn ze voor!
Appeljo, ik heb geen idee wat het betekend heb eigenlijk nooit meer erna getest... zodra die knal was stopte ik ermee hier komt MvM woensdag langs dit zal de eerste keer zijn bij mijn zoontje wist ik niet precies wat het inhield
Heb ik weer niet goed gekeken dan Prettylove 😉 Hmm ik zou me ook zorgen maken Applejo. Morgen zou ik nog eens testen, maar meestal beloofd dit helaas niet veel goeds. Hier ook redelijk wat leeftijdsverschil Marlies, de jongste is ook 4 als de baby er is. Had het ook graag anders gezien. Maar inderdaad wel een leukere beleving voor de kinderen, die krijgen nu veel meer mee wat er gebeurt! Ik had ook graag meegedaan aan MvM, maar dat mag helaas niet. Ik ben onwijs zenuwachtig voor de echo... Kans op een miskraam is helaas vergroot bij mij. En na een goede echo is er nog de spanning van volgende echo's ivm mogelijke chromosoomafwijking.
Goedenavond iedereen en welkom nieuwe dames. Wat een grote groep zo, dat wordt lastig bij te houden ben ik bang . Ik zag aflopende testen...uit ervaring weet ik dat het geen goed teken is, maar wie weet is de test gewoon niet goed....misschien morgen nog even testen. Ik heb 4 testen en een cb digitaal gedaan....alles mooi oplopend tot eentje die knallender was dan de teststreep dus ik ben gestopt...heb er nog eentje liggen, maar durf na het zien van die aflopende test niet zo goed meer. Tot nu toe ook nog steeds niet echt kwaaltjes...afgezien van wat vaker last van mijn darmen en een daardoor nu inmiddels steeds duidelijker wordend darmenbuikje....maakt ook wel onzeker hoor.....praktisch geen kwaaltjes.... Ik heb het mijn ouders en schoonouders nog steeds niet verteld,....afgelopen zondag wel toevallig met de hele club een bbq gehouden waarbij ik dus de grote geheelonthouder was samen met mijn zwangere schoonzusje terwijl ik normaal wel een gezellige innemer ben haha, dus ben benieuwd of er al gespeculeerd word.... Eerst maar eens de echo op de 20e juni.... MvM doe ik niet aan mee, ik werk 4 dagen en ben verder vrij druk. Prettylove...ik zou het vertellen als ik in nederland zou zijn aan in ieder geval de familie....leuker live dan via de skype toch