rompertjes heb ik trouwens wel genoeg nu denk ik. Of iets te veel zelfs haha zeker wel 12 stuks van 50 en 56. Ook een paar 50/56 ertussen. En maat 50 rompers van de zeeman die er uit zien als 56 😒
Bedankt meiden! Leuke tip; de Babywatcher geeft 50x gratis een week huur weg, via een win actie op Facebook. Je hoeft alleen maar t bericht te delen en 5 mensen te taggen. Ik heb nu net meegedaan en ook gewonnen, jippie! Er zijn nog lang geen 50 deelnemers (eerste 50 winnen dus), dus mocht je een week gratis thuis naar de baby willen kijken; grijp je kans!
Ik doe niet teveel. E ging in het begin elke 2 weken naar een andere maat tot maat 68, toen stagneerde het. Maar ik heb ook de ervaring met D, erge spuugbaby en moest 3x per dag verkleed worden... Rompers wil ik wel meer dan kleertjes ivm spuitluiers
Sado Echt heel mooie echo! Waauw Hier een slechte nacht achter de rug, geen fijn gevoel om de werkweek mee te beginnen
Kraampakket ook binnen, lekker op tijd alleen jammer dat kadootjes niet veranderd zijn. Omslagdoeken zijn wel fijn maar 3x boek over veiligheid en verzorging vind ik overdreven
Ah rot, Floorrieejj Ziekjes? Heeft iemand al eens een groei-echo gehad? Heb morgen de eerste en vraag me af wat ik er van kan verwachten
Wat is dat dan juist een groeiecho? In België hebben we er geen naam voor, hier krijgen we sowieso om de 4 weken een echo. Volgende week dinsdag mag ik opnieuw gaan kijken naar de baby Sado Ik voel me niet ziek, ik vind gewoon geen goede ligging en kom ook echt wakker omdat ik mij geen houding weet te geven. Ik lijk enkel goed te kunnen slapen in de zetel, wanneer ik met mijn rug tegen de leuning kan liggen.
Ik heb eigenlijk geen idee, vandaar m'n vraag ook, haha Ik heb ook al elke 2-3 weken een echo, daar wordt globaal gekeken naar de baby (klopt het hartje, is er beweging). Als het goed is wordt de baby bij een groei echo weer opgemeten (verschillende lichaamsdelen), maar wat ze nu precies meten en hoe lang het duurt, geen idee eigenlijk! Normaal heb ik bij elke controle een echo van 2-4 minuten Ah rot van het slapen Helpt een (voedings)kussen ook niet?
Groeiecho stelde bij E niet veel voor. Meten idd hoofdje, buikje en bovenbeen dacht ik en aan de hand daarvan kijken ze of hij/zij nog goed op schema ligt of teveel afwijkt
Ik moet vanavond weer op controle bij vk, dan zal ik eens vragen of ik nog een groei echo krijg. Lees hier toch dat veel dames nog echo's krijgen haha ik wil ook nog een keer baby spieken
Ik zie net op FB dat de babywatcher actie verlengd is, dus als je snel bent... Het lijkt wel of ik gesponsord wordt door Babywatcher, maar ik vind t product gewoon erg leuk en denk dat we allemaal extra echo's wel leuk vinden, toch Succes bij de vk, wat lekker dat dat 's avonds kan!
Ik heb volgende week een groei echo. Ze vertelde mij dat het. Ongeveer 20 min zou duren. Ik heb ook een slechte nacht achter de rug. Eerst werd ik wakker om te plassen en ging ik weer terug en sliep weer binnen 5 min. Nu heb ik de laatste week dat ik dan vlot een uur wakker lig. Aangezien ik vannacht 3 x wakker werd was dit een kort nachtje