Je hebt minder overzicht he. Maar vond het leuk om te zien dat het de voetjes zijn die ik vandaag er vaak voelde. Morgen denk met de kinderen kijken
Ik gok dat het bij mij niet komt door volle darmen aangezien ik flinke buikgriep gehad heb. Ben aardig leeg gok ik. Vrijdag controle bij verloskundige. Zal het dan eens navragen. Hopelijk is het morgen weer over...
Vrouwke ik heb al een hele tijd dat ik savonds zo een pijn voel in m'n onderbuik.. Gisteren heb ik naar de gyn gebeld omdat het al 3dagen onophoudelijk was en dat in combinatie met enorm veel vochtverlies (was bang voor vruchtwater) Dus heeft ze me per direct naar de monitor gestuurd.. Baby was wel nog steeds hyperactief dus op zich maakte ik me geen groter zorgen, had alleen zoveel last. Op materniteit hebben ze dan onmiddellijk een zwvergiftigingstest gedaan en een vruchtwatertest. Gelukkig beiden negatief.. De monitor registreerde geen weeën dus dat was ook goed. Wel zagen ze dat als ik lang op m'n rug lag (amper 5min) dat de hartslag wat verminderde bij "Billie" dus vanaf nu altijd in zijlig.. Daarna bij de gyn effe een echo laten maken. De baarmoederhals moet op dit moment minstens 25mm zijn en de mijne was 44mm dus helemaal goed.. Dus beebje ondervind niets van de last die ik heb en het is dus enkel lichamelijke last die hoofstwss voortvloeit uit stress en spanning. Heb al een hele drukke week achter de rug dus heeft ze me nu thuis gezet. Een weekje rust en dan zien we verder. Dus als je ook zoveel last hebt in heb onderbuik zou het best wel eens kunnen dat het idd een teken is dat je het rustiger aan moet doen. De gyn zei dat ons lichaam elke dag heel hard werkt voor dat beebje en dat ons lichaam ook elke dag heel hard wijzigt ook al zien we dat niet altijd... Dat ZOU de last/pijn kunnen verklaren..
Hier precies hetzelfde verhaal als Lyzje. Stress staat gelijk aan een hele zware gespannen buik. Niet fijn! Oh mén. Ik voel me zwaar rot. Knallende koppijn, verlies mijn geduld met dochter. Man is op tijd thuis gekomen en die heeft me letterlijk ingestopt in bed. Wat kan rust soms fijn zijn :O
Rust? Rustig aan doen? wat is dat? Maandag en dinsdag wel gedaan, fysio had gemasseerd en zo'n pijn gehad er na! Maar merkte gister en vandaag gelukkig veel verschil. Alleen gister was mijn lijf moe waardoor ik toch wel wat last had. Jongste had buikgriep, van 3.30 tot 7 minimaal 1x in het halfuur gespuugd en overdag ook nog verschillende keren. Gelukkig heeft ze vannacht heel goed geslapen en was ze vandaag weer beter, alleen weinig eetlust nog. Vandaag haar slaapkamertje afgemaakt voor zover kon en kast anders ingedeeld zodat de babyspullen erbij kunnen. En voor de rest nog veel gewassen, boodschappen gedaan etc. Vanavond 10min.gesprekken gehad op school. De juffen zijn tevreden en we zien hetzelfde dus dat is fijn Vanavond de kinderen met de babywatcher laten kijken, oudste vroeg gelijk of we konden zien of het jongen of meisje is Helaas wilde uk niet meewerken, rug lag naar voor en hoofdje denk ik bij mn rug, die konden we niet vinden Gisteravond hoop besteld, echt op zn zwangers Printer waar bij staat ZONDER usb kabel en dan niet even nadenken dat ik die moet meebestellen. Camera als kado voor man zondag ZONDER lens Gelukkig kan er met boeken weinig fout gaan
Week 30 is voor mij begonnen Dit voelt als het echte aftellen voor mij. Wat vliegt de tijd!! Usb kabeltje is zo erg nog niet Toch. Maar een camera zonder lens, hehe.
Dames, help! Wat heb ik nog extra nodig voor de Maxi Cosi? Onze kinderwagen is ook van Maxi Cosi, dus het autostoeltje past er mooi op. Af en toe wil ik dr dus zo meenemen ipv met de hele ligbak (die toch flink groter is). Wat heb ik dan extra nodig? Ik zie online van die kappen/hoezen (voor aan de bovenkant) en voetzakken. Beide heb ik dan wel nodig denk ik? Voetenzak is niet eventueel te vervangen door een deken? Iemand tips voor een leuke/handige/mooie?
Nee dat is zo bij gehaald idd. Lens is bsteld, komt vandaag binnen als het goed is. Morgen is man jarig en wel zo prettig als t kado dan compleet is
Voetzak nooit gehad, gewoon dekentje als het koud is. Of een wikkeldoek (dan wel opletten of de riem tussen de beentjes door kan). Wat voor kap/hoes bedoel je? Voor boven t hoofd naar t handvat? Die zit als het goed is aan je maxicosi vast (soms verstopt in een rand). Of over de voeten? Dat is alleen extra volgens mij
Ja welke maxicosi heb je? Bij de pebble die ik heb zit die kap verstopt aan het hoofdeind, achter soort rubber. Kan het niet laten zien, die maxicosi staat bij mn zusje (bij de wagen zat er ook 1 en die ga ik gebruiken )
Wij hebben een cabriofix maxi cosi. Aan de rand bij het hoofdje zit een knopje, als je die indrukt komt de rand wat naar voren en kan je de zonnekap eruit halen Met foto is misschien handiger haha: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQGyLIcArKRXE3e5Lkc1QNrEtnjjvc_o4w-7Nl0sDo2UJPwT72wTA
Die zit inderdaad verstopt achter het hoofdsteuntje, beetje friemelen, ik zag het in eerste instantie ook niet Heb alles terug gelezen, fijn dat het bij iedereen zo voorspoedig verloopt en sommige al de 30 weken behaald! Hier lang afwezig geweest, wij hebben een huis gekocht en zijn druk bezig met het rondkrijgen van de hypotheek, voor 5 december moeten wij te horen krijgen of het rond is, tot die tijd nog onzekerheid. Als het rond komt krijgen we 15 december de sleutel en 2 januari moeten we ons huis uit zijn, gaan dan nog drukke tijden worden. De zwangerschap verloopt verder voorspoedig, enige jammere is dat er waarschijnlijk een keizersnede zal komen. Mijn placenta ligt laag en over de baarmoedermond, bij 32 weken krijg ik een inwendige echo om te kijken of de placenta mee omhoog is gegroeid. Als deze er nog steeds overheen ligt gaan we meteen een keizersnede plannen. Ik heb nooit tegen een bevalling op gekeken, een keizersnede daarentegen was het enige wat ik nooit zou willen en ben ik wat angstig voor. Maarja, het komt zoals het komt.
Jaaaa gevonden! Oh dat scheelt weer Maar waarom zou je 't dan los kopen? Ik heb ze echt voor 85 voorbij zien komen
Wat spannend! Hopelijk is de financiering gauw rond en kunnen jullie gauw aan de slag in jullie nieuwe huis Het voordeel is dat de tijd tot aan de bevalling dan vast voorbij vlíegt voor jou Ah wat rot, zeg! Zul je de keizersnede dan ook in een bepaalde week krijgen? Of gewoon wanneer de bevalling begint dat er over wordt gegaan op een keizersnede?
Er zijn autostoeljes waar het niet standaard in zit en tsja, sommige mensen hebben daar 85 euro voor over haha. De standaard zwarte van maxi cosi kosten nog geen 20....
Volgens mij zijn die kappen vooral voor de sier. Al vind ik sommige echt spuug lelijk! Wij hebben wel een voetenzak. Vind ik wel handig dan een dekentje of omslagdoek die steeds open valt.
Je ziet inderdaad hele maffe voorbij komen, haha. Wat voor voetenzak heb je? Ik zie dat daar ook veel verschil in zit