Ja maar bij een tweede ben ik mij wel meer bewust wat er allemaal kan gebeuren. De 20 wk echo bijvoorbeeld. Het was mij destijds niet duidelijk dat het zo'n belangrijke echo was. Mij ging het toen alleen om het geslacht. Hier zijn de kwaaltjes ook al aanwezig. Zuurbranden, misselijk, honger maar geen eetlust, vermoeidheid en hele zeurende borsten.
1 t/m 15 februari 2017 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar (over 3 wk 30 ) - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Totaal aantal : 6 Afspraken : 14 juni Bolliewollie eerste echo 29 juni Joos1 eerste echo
Ja inderdaad Nu is het wel dat ik in tussentijd niet opnieuw zwanger wilde worden. Ex ging kort na miskraam vreemd en ben van hem gescheiden. Nu onwijs lieve vriend en zo gelukkig met deze zwangerschap!
Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes.. Maar van de andere kant merk ik dat ik daar ook soms onzeker van wordt door de miskraam toen. Toen had ik ook bijna nergens last van. Alleen voel ik m'n borsten, ze zijn gevoelig en groeien ook snel moet ik zeggen. Soort menstruatie-krampjes in m'n buik en rond de klok van 16.00u en rond 20.00u heb ik een powernap nodig haha!
Zegt niets hoor knorretje. Ik had bij mijn ma nog wel last van alle kwaaltjes, tot de curretage aan toe. Tijdens de eerste zwangerschap had ik ook niet veel kwaaltjes tot week 6 toen kwamen de kwaaltjes wel hihi. Wat fijn dat je ook een nieuwe partner hebt gevonden. Soms denk ik wel eens dat het zo heeft moeten gaan hoe moeilijk het ook is.
Hoi ik wil me ook aanmelden. Vandaag getest en positief. Ik ben zwanger van m'n 2e kindje. Zelf ben ik 36 jaar. Via Icsi zwanger geworden, gelukkig 1e poging.
Ik voel me vooral heel erg opgeblazen, en heb ook regelmatig last van m'n onderrug en van de week was ik heel erg moe.
Jeeh, nog een 30-plusser . Voorlopig zijn we nog in de meerderheid geloof ik haha. En uiteraard gefeliciteerd!
Ja, moe ben ik ook. Vooral s'avonds. Moet dan zo erg gapen, mijn mond kan echt niet verder open haha. En nog steeds zo'n vol gevoel in mijn buik. Kan mijn buik ook niet meer inhouden wat ik vorige nog wel kon grrrr.
Gefelicuteerd! Wat fijn dat het bij de eerste poging al gelukt is! Wanneer ben je uitgerekend? Dan pas ik de lijst wel even aan.
gefeliciteerd Marlies444!! Welkom. Knorretje: fijn dat je een veel leukere vent gevonden hebt. Hier nog steeds pijn in mijn rug. Valt eigenlijk ook wel een beetje mee. Las vandaag iets over een snotneus en dat dit een zwangerschapsverschijnlijk zou zijn. Ik had mijn snotneus hier zelf nog niet aan gelinkt. Jeetje, de gemiddelde leeftijd blijft 'bejaard' l 😉 Om de leeftijd wat omlaag te krijgen hebben we toch minimaal 1tje van begin 20 nodig in de club 😉
Zo'n banner..ik heb op iemand anders banner geklikt, de uitgerekende datum naar de mijne verandert en in mijn 'handtekening'van mijn profiel geplakt.
Hallo dames, Als eerste, gefeliciteerd aan allen! Als tweede. Mag ik me ook komen melden? Wederom in ronde 8 toch spontaan zwanger geraakt. We zijn beide verminderd vruchtbaar dus dit is weer een bijzonder cadeautje. Als ik mijn eigen berekening volg kom ik uit op 4 feb. Ik ben 26 en dit zal ons tweede kindje worden. Wel ben ik ongelooflijk extreem bang. Wat als het op een verkeerde plek is ingenesteld? Wat als het in mijn keizersnede litteken zit? Alle doomscenario's zijn de revue gepasseerd. Nog geen idee wanneer de eerste echo zal zijn of wanneer mvm komt, we zijn nu nog op vakantie .
Ik meld mij ook graag hier even. . Moet dit even delen met iemand en hier is lekker anonym. Gisteravond licht positieve test gedaan, vanmorgen opnieuw en toch echt wel positief. Als ik het goed uitreken is de uitgerekende datum omstreeks 7 februari. Reuze spannend. Is de 2e. Kan het zelf nog niet geloven, dus ga nog een digitale test doen Ik had geen idee dat ik spontaan zwanger kon raken. De eerste is met Clomid gekomen. Voor een 2e hadden we binnenkort eerste afspraak in het ziekenhuis. Super blij met deze spontane zwangerschap.
1 t/m 15 februari 2017 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar (over 3 wk 30 ) - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje 5. 6. 7. Knoopster - ?? Jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Nog onbekende datum Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Totaal aantal : 6 Afspraken : 14 juni Bolliewollie eerste echo 29 juni Joos1 eerste echo
hoi dames Gefeliciteerd allemaal!! ik heb gister een dikke vette knal test gehad. Maar ik was eigenlijk nog aan de pil. Heb dus geen idee hoelang ik precies op weg ben maar verwacht op moederdag zwanger te zijn geraakt Vandaag maar meteen de gynaecoloog gebeld en ik mag 16 de komen voor een echo. Ik vind het echt super spannend gezien de zwangerschap van mijn dochter ook erg spannend was. Hopelijk vinden jullie het leuk dat ik mee schrijf. ik ben 29 en heb al een dochtertje van 1. Vanaf afgelopen maandag had ik hele zere borsten en buikkrampen. Woensdag begon ik te denken ik lijk wel zwanger.. wel werden de symptomen minder toen ik de pil stopte maar de bloeding bleef weg. Dus voorzichtig mijn vriend een beetje voorbereid en toen maar samen getest. We zijn beetje overdonderd nog, maar ook wel weer van die spannende kriebels.