1 t/m 15 februari 2017

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by bolliewollie, May 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Hier ook de laatste dingen af aan het ronden voor het werk en daarna ook verlof. De vluchttas moet ik nog pakken.

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,063
    17,019
    113
    Had de vluchttas voor vandaag op de planning, maar wordt toch morgen. Vandaag alle enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven, was ook nog best een klus :D Verder doe ik het heerlijk rustig aan nu tijdens m'n verlof; beetje in huis rommelen en alles op m'n eigen tempo, zo fijn :)

Net terug van de gyn. Geen groeiecho deze keer, omdat ik die afgelopen dinsdag al had, maar wel weer eventjes gespiekt :) Alles zag er weer perfect uit, dus helemaal blij! Mijn bloeddruk was ook echt uitzonderlijk mooi (120/80) dus ben echt stralend het ziekenhuis uitgelopen :D Wel een ruime kilo aangekomen deze week, zit nu op +6,5kg. Merk wel dat ik best wat vocht vasthoud in mn enkels en voeten nu, dus laten we hopen dat dat ook een deel van de kilo van de afgelopen week is 😂

Nieuwe afspraak op 9 januari, aanstaande maandag dus weer :)

3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Hier staat het ook al steeds op de planning maar komt er maar niet van. Terwijl het nu toch wel tijd wordt dat ie klaar staat lijkt me

4. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik moet de tas voor het ziekenhuis ook maar in gaan pakken denk ik. Wie weet moeten we, tegen alle plannen in, toch daar heen!

Vandaag weer naar de VK geweest, kindje wordt niet heel groot geschat, zolang hij boven de 2500gr uitkomt mag ik thuis bevallen. Hij is ook al iets ingedaald, dat verklaard al die steken daar beneden!

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,063
    17,019
    113
    Kraamverband uit het kraampakket hoeft niet in de ziekenhuistas denk ik? Zullen ze daar ook wel hebben, toch?

6. malibuu

malibuu Bekend lid

Apr 15, 2015
    569
    1
    16
    Nee hoeft niet.. deze krijg je in het zh

7. Apenijn

Apenijn Bekend lid

Dec 17, 2012
    741
    0
    0
    Bluuuuh. Ik ben zo moe.
    En de voorweeen... en het maagzuur.

Positief nieuws is dat de baby aan het indalen is, ik daardoor weer kan lopen(!) en zelfs al heel trots boodschapje ben wezen doen.

We zijn inmiddels klaar met het geboortekaartje en de naam zijn we ook helemaal over uit. We vinden het erg spannend wat de mensen om ons heen van haar naam zullen vinden.

Baby groeit goed! gisteren 2560gr geschat. Vandaag 35 weken.
    hoorde wel dat ook dit kindje weer een sterrenkijker is...
    Ik hoop dat dat nog verandert- ik wil wel graag een wat vlottere bevalling dan de vorige keer...

We hoopten op een bevalling in het bad in het ziekenhuis. Maar te horen gekregen dat het beval bad niet mee mag. Dus nu gekozen voor het ziekenhuis. Ben me aan het verdiepen in hypnobirthing en het boek 'vrije geboorte' aan het lezen. Merk dat ik er nu wel héél veel mee bezig ben. Hebben jullie dit ook?

Inmiddels me ook aan het inlezen en filmpjes aan het kijken over antenataal kolven. Vorige keer kwam m'n productie erg laat op gang, maar heb nu wel al productie merk ik.

Dinsdag weer naar de VK, geboorteplan doornemen. Vind het wel spannend.

Ik vind het heel leuk om al jullie updates te lezen. Ik post niet meer zoveel, niet altijd de laptop tot mijn beschikking. :)

8. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,063
    17,019
    113
    Vervelend dat je je zo voelt, Apenijn, nog eventjes volhouden!

Gisteren m'n ziekenhuistas ingepakt en vandaag begonnen met de kleertjes wassen. Was bang me te vervelen tijdens m'n verlof, maar de tijd gaat nog behoorlijk hard zo met al die klusjes :D

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Ik vind het ook echt zwaarder worden. Veel last van mijn rug, maagzuur, slecht slapen en stukken lopen gaat ook echt niet soepel. Mijn longen zitten ook aardig in de vernieling want ik merk ook dat ik benauwder wordt. Bij ons is gister de kleine ook geschat op 2585gr. Als ze zo doorgroeit verwachten ze dat ze rond de 3600 gram zal zijn met 40 wkn. Hier staat de vluchttas (deels) klaar. Mijn buik heeft de laatste drie weken echt een enorme groeispurt gemaakt. Hoe is dat bij jullie?
    Kunnen ze al iets zeggen over sterrenkijker of wat dan ook? Bij mij zeiden ze alleen dat ze volledig ingedaald was met het hoofdje beneden en ze wel nog om haar as kon draaien. Nu lag ze met haar rug links maar met haar rug richting mijn rug gedraaaid. Hoofdje keek ze dus ook richting mijn buik. Dat zou dan dus een aangezichtsligging/ bevalling zijn/worden?

10. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,063
    17,019
    113
    Hier ook een enorme groeispurt ja! Ik pas sommige van m'n positieblousjes niet eens meer :$

11. malibuu

malibuu Bekend lid

Apr 15, 2015
    569
    1
    16
    Hier ook een groeispurt!
    M'n zwangerschapsjas gaat zelfs bijna niet meer dicht.. ;)
    De drukknoopjes springen elke keer open, gelukkig zit er nog een rits onder..

12. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook! Ik hoef echt niet te proberen om een dikke trui te dragen onder mijn jas.. onmogelijk haha. :p

13. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,285
    17,171
    113
    💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟

25. 💟💙
    ❤Asset10 - 31 jaar - 1e kindje

30.💟💙
    ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje
    ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje
    ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje
    ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje

31.
    ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje

1.💟💙
    ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje
    ❤Lyzje - 36 - 2e kindje

2.💟💙
    ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje

3.💟💙
    ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje
    ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje

4.💟💙
    ❤HuiBooBee - 27 jaar - 2e kindje
    ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje
    ❤Knoopster - 33 jaar - 2e kindje
    ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje

5.💟💙
    ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje
    ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje
    ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje

6.💟💙
    ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje

7.💟💙
    ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje

8.💟💙
    ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje
    ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje
    ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje
    ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje
    ❤Sado - 24 jaar - 1e kindje
    ❤Sophiex - 21 jaar - 1e kindje
    ❤Apenijn - 29 jaar - 2e kindje

9.💟💙
    ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje
    ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje
    ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje
    ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje

11.💟💙
    ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje
    ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje
    ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje

12.💟💙
    ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje

13.💟💙
    ❤Mell0408 - 24 jaar - 1e kindje

14.💟💙
    ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje

Geslacht
    jongen: 9
    meisje: 11
    Verrassing: 16

Totaal aantal: 36

📅Afspraken:

Januari
    05 januari - Asset10 / controle
    09 januari - Lyzje / echo
    09 januari - sado / controle
    10 januari - toch3 /groeiecho + controle
    06 januari - Malibuu / 36-w controle
    19 januari - Asset10 / controle
    20 januari - Malibuu / 38-w controle
    21 januari - Lyzje / echo
    27 januari - Malibuu / 39-w controle

Februari
    03 februari - Malibuu / 40-w controle

⭐️ sterretjes: ⭐️
    MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️

Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Zet de nieuwe datum of afspraak vetgedrukt in je berichtje en het zal worden gewijzigd.

14. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,285
    17,171
    113
    vluchttas: ga ik volgende week mee aan de slag

verlof: gaat bij mij maandag in maar zal weinig verschil maken ;)

babykamer/uitzet: hebben we niet. Zijn ook nog niet helemaal klaar voor de rest, er moeten nog nieuwe schroefjes in de wieg, paar kleine dingen kopen als aankleedkussen. En badstandaard wil ik haken voor hebben aan de muur in de badkamer zodat ik het uit de weg kan hangen.
    Wiegbekleding moet ik nog wassen, rest is wel gedaan al. Oh en de wagenbak moet nog maar die heb ik pas nog gebruikt voor neefje dus wilde ik pas zo laat mogelijk wassen. Zal ook wel volgende week worden.

buik: voelt hier ook heel zwaar vandaag en ben moe. Maar hij groeit weer, 3 cm erbij sinds zaterdag (dochter vind het leuk om te kijken hoe dik ik ben :D). Vond mn buik echt wel groot zat maar blijkbaar heeft uk nog meer ruimte nodig. Gelukkig wel een zwangerschapsjas waar ik nog in kan groeien, bovenste stukje is wel rits maar vanaf mn borsten overslag die je moet strikken. Heb er flink over getwijfeld maar nu zò blij dat ik hem toch gekocht heb.
    qua kleding past ook niet alles meer, gelukkig best wat jurkjes, maar die worden ook steeds korter :D

bevalling: blijf het jammer dat het in het ziekenhuis moet maar voor de rest heb ik er wel "zin" in, even er vanuit gaande dat ik de laatste bevalling overnieuw ga doen :p En heel benieuwd op wie uk lijkt en of hij/zij zo kaal is als de oudste of zo'n megakapsel als de jongste...

15. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Ik zie niet echt op tegen de bevalling, maar word er soms wel zenuwachtig van als mensen erover beginnen.
    Weet gewoon niet wat ik moet verwachten van de pijn etc 😅 achja.. ben er verder niet echt mee bezig. Ben vooral nieuwsgierig naar ons mannetje :)

16. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik herken het "zin" hebben in de bevalling wel. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat en vooral hoe snel het gaat.

17. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,063
    17,019
    113
    Ja ik ervaar het ook zo! Ik ben er voor m'n gevoel klaar voor en ben zo benieuwd :)

18. loveexx

loveexx Fanatiek lid

Aug 4, 2014
    1,254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Kom maar op met die bevalling hoor :D Kan niet wachten om ons kleintje te zien

al heb ik soms zo'n angst momentje haha. Maar dat is best normaal denk ik ;)

19. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

Jun 26, 2013
    1,451
    322
    83
    Van de ene kant denk ik inderdaad kom maar op maar van de andere kant voelt een bevalling ook nog heel ver weg. Beetje lastig uit te leggen. Het liefste heb ik sowieso dat ze de komende week nog niet gaat komen.

20. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

Jun 21, 2016
    302
    74
    28
    Female
    Jeetje, ik merk dat ik helemaal nog niet klaar voor ben. Wil nog te veel en heb nog andere dingen waar ik in m'n hoofd mee bezig ben.:D
    Daarnaast vind ik die weken voorbij gevlogen en wil ik nog even kunnen genieten van het zwanger zijn! ;)

Share This Page