Pfoe, ik ben vooral zenuwachtig, echt vlinders in m'n buik de hele dag. Gelukkig is de dag voorbij gevlogen! Zou inderdaad vroeg moeten gaan slapen (moet er ook super vroeg uit, 06.30 voor de zekerheid bellen of er een kraamkamer vrij is en 07.00 daar zijn) maar ben echt aan het stuiteren gewoon. Heb er vooral echt super veel zin in! Klinkt misschien gek omdat het ongetwijfeld vervelend en pijnlijk gaat zijn, maar ben er echt klaar voor en ben zo benieuwd naar m'n kleine meid ☺️
Succes morgen Sado en Hayat. Hopelijk gaat alles voorspoedig en kunnen jullie je kleintjes snel in jullie armen houden.
Thanks meiden! Lig nu in m'n kraamkamer aan de CTG. M'n eigen bloeddruk was netjes, maar mn hartslag met 140 skihigh, oeps Straks komt de verloskundige checken op ontsluiting/verweking en dan gaan we als het goed is vliezen doorbreken, spannend!
Ik heb trouwens volgens mij een schimmelinfectie van de antibiotica voor de sinusitis. Zou dit kwaad kunnen deze termijn? Had nog gyno-dactarin liggen en smeer nu gewoon zalf dus niet met inbrenghuls. Of best toch eens naar de gynaecoloog bellen?
Oeh spannende dag vandaag!! Succes Sado en Hayat!! Hier vanochtend voor controle geweest in het ziekenhuis. Heb a.s. woensdag een afspraak met de gynaecoloog om een datum te prikken voor het inleiden. Hopelijk begint het gewoon op de natuurlijke manier deze week!
Succes dames... Hier wacht ik nog rustig af 😌 is ook niet erg.. baby mag nog wel een weekje wachten. Zijn inderdaad veel januari baby's 😝 maar ik denk dat het bij mij toch echt februari gaat worden
Succes dames. Wellicht zijn er al baby's geboren? Die van mij mag ook nog wachten hoor. Vind volgende week wel mooi denk ik.
Even een kort berichtje: vlak voor 13.30 is mijn dochter C.hloë geboren 50cm en 3550gr Is echt enorm snel gegaan en heb echt mega weeenstormen (in mn rug vooral) gehad. Ze doet t perfect, eerste flesje is al lekker op en ze is super wakker. Ik ben verliefd!