1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Oei ik ben nu voor het eerst misselijk... niet extreem maar ik moet even niet aan eten oid denken en als ik iets sterks ruik kan ik wel kokhalzen!

2. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak helpt het juist wel om te eten ik ben ook misselijk in vlagen gelukkig nog geen kots neigingen maar een droge cracker is vaak wel.ff fijn dat her dan weer minder word :)
    Hier ruik ik ook heel sterk.. ik ruik normaal al veel maar nu helemaal niet te doen haha

3. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Hier bij de eerste 10 weken misselijk geweest en nu weer. Kokhalzen ook al vooral bij vieze geuren. Tip is cola drinken en zorgen dat je iets te eten hebt liggen in je nachtkastje. Zodat je iets in je mag hebt zitten voordat je opstaat.

4. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag komt mvm langs iemand enig idee wat ze allemaal gaan doen ? Haha bij mijn vorige niet mee gedaan omdat ik toen niet wist wat het precies inhielt maar vind het toch een mooi initiatief :)

5. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Voor mij is het ook de eerste keer dus ik lees even mee....

6. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hier is ze net weg;

Ze legt uit hoe het werkt, waar het voor is.
    Je krijgt de kannen om in te plassen en de flessen om in te bewaren.
    Ze spreekt de praktische info af; ophaaldag en waar op te halen (voor of achtertuin ivm buurt nog niet inlichten etc)
    Er wordt een test gedaan, dus ik had m'n ochtendurine opgevangen en bewaard.
    Ook krijg je nog een leuk presentje voor het meedoen en wat boekjes om te lezen..

Nog vragen? :p

7. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx voor de info :)
    ik ben benieuwd moest ook ochtendurine bewaren rare is dat het niet in de koelkast hoefde?
    ik werk wel gewoon, en drink niet zoveel dat is echt nadeel want daardoor plas ik niet super veel haha maar alle beetje helpen :)

mag jij al gelijk beginnen ?
    ik zit nu op 6 weken vanaf menstruatie, maar 5 weken als ik reken op cyclus van 35 dagen....

8. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Pff wat een geklets hier en wat veel dames al.

Ik val in de middag vaak gewoon om en in de avond is reageren ook vaak niet meer haalbaar. Maar dit is al 3 kwart jaar dus ben het inmiddels gewend dat ik geen energie heb.
    Gister gebeld door mvm en maandag komen ze langs.
    Verder 27 juni eerste echo. Spannend.....
    Hier ook regelmatig een pijnlijk en menstruatie gevoel in mijn onderbuik. Verder met vlagen misselijk en wat gevoeligere borsten.

Nieuwe dames gefeliciteerd en welkom.

MCR en applejo heel veel sterkte!

Mooie testen allemaal!

Wat is het cadeautje dat je bij mvm krijgt?

Moodyl mooie echo, Met een innie minnie boontje. Vervelend van je schouderpijn hopelijk is dat snel weg

Mamaliefde fijn dat je al een goede echo hebt gehad.

Tweeling kun je idd alleen door echo vaststellen. Als er in de familie van de vrouw twee eiige tweelingen voor komen. Aan mijn moederskant zit in iedere generatie een twee eiige tweeling. Mijn moeder is er een van een twee eiige tweeling. Bij mij zijn er deze keer waarschijnlijk ook 2 eitjes gesprongen. Dus de kans op een tweeling is aanwezig maar hoeft niet. Zou het wel gaaf vinden alleen vl niet :)

Malibuu heftig. Sterkte voor alle moelijke en zware momenten. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Heel verhaal sorry :) ga nu proberen bij te houden. Als dat lukt met jullie tempo

9. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Graag gedaan!
    Ik kende het al, dus voor mij was het niks nieuws haha..
    Hoe laat heb je de afspraak?
    Ik had vorige week een keer 'savonds afgesproken (en weer afgezegd ivm andere afspraak) maar toen moest ik ook ochtend urine opvangen en bewaren in de koelkast; ivm zakken van hcg. In de koelkast vertraagd dat proces blijkbaar

Ik mag vrijdag starten; vanaf week 6 tot week 16.

10. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Dank je wel voor de info!
    Ochtendurine mag je geloof ik ook buiten de koelkast bewaren. Hier komen ze volgende week dinsdag om half 10. En je mag pas met 6 weken beginnen tot 16 weken zei ze tegen mij door de telefoon.

11. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Waar zetten jullie de flessen neer?
    Bij mijn dochter heb ik ze de eerste 4 wkn weg gebracht. Anders viel het zo op. Maar dat kan nu niet meer volgens mij

12. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Thanks minimels; het is wel pittig merk ik.. Ik denk dat ik pas opgelucht adem kan halen als er een krijsende baby op m'n buik heb liggen en de 1e dag voorbij is..
    Wij hebben gekozen voor PGD omdat bij ons de kans op herhaling 25% is en wij het niet willen riskeren dit nog eens door te moeten staan. Dit kindje heeft de ziekte niet en is ook geen drager; een fijne geruststellende gedachte dat we deze ellende kunnen voorkomen en het kunnen 'uitroeien' in onze familie.

Ik heb wel alle pagina's gelezen maar weet niet of ik dit voorbij heb zien komen; wat zou jullie reden voor PGD zijn?

13. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Ik zet de flessen in de achtertuin, in speciale zakken zodat het nagenoeg niet opvalt.. 100% garantie heb je niet, maar voorkomen is beter dan genezen!

Ik woon ook nog eens aan een doorgaande weg met fiets en looppas voor m'n deur, dus dan is het wel heeeeel opzichtig haha.
    Vorige zwangerschap woonden we nog in een appartementencomplex, dus lekker anoniem bij de brievenbussen kunnen zetten.

Cadeautje is trouwens een zachte wikkeldeken; komt wel van pas denk ik aangezien we allemaal feb. kindjes gaan krijgen..

14. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    om 14.00 komt ze langs :) ik zet het wel gewoon nu nog in de koelkast dan,.. gewoon voor de zekerheid :)

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    MvM is ook hier geweest. Leuk presentje gekregen :D

Stefanenlaura bij de vorige woning liet ik ze achter het huis neerzetten. Schutting kon gewoon dicht.
    Nu staan ze voor het huis, verstopt achter de containers.
    Ik zou het niet weten of je ze nog weg kunt brengen, dacht van wel?

WP_20160608_09_57_34_Pro.jpg

16. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    HuiBooBee; mooie knaltest hoor! ;)

Hier ook..:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,3 KB
      Weergaven:
      2
  17. Minimels

Minimels Niet meer actief

Ik snap het helemaal Malibuu, 25% is ook echt een grote kans om het risico te lopen dat het nogmaals gebeurd. En natuurlijk blijft het spannend tot het einde. Na mijn 2e kind heb ik een miskraam gehad omdat het kindje een ernstige afwijking leek te hebben (als de mk niet vanzelf was gekomen hadden we het kindje weg moeten laten halen). Toen zijn ze er bij onderzoek achter gekomen dat ik drager ben van een translocatie. Mijn zoon en dochter waren allebei al kerngezond ter wereld gekomen (dochter blijkt ook drager) dus wilden we graag weer verdergaan zonder behandeling. Daarna is mijn jongste dochter geboren, ook gezond en geen drager. Dus eigenlijk hebben we daarom gekozen om het spontaan te blijven proberen.

18. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie testen hoor dames :D

19. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wow mooie MvM testen dames.
    Wij hebben een hele sociale straat met nog al een nieuwsgierige buurvrouw. Dus ik kan ze de eerste weken gewoon wegbrengen. Want onze buurvrouw wist het al van onze eerste zwangerschap. Werkte destijds in het ziekenhuis en kwamen ze tegen bij de eerste echo. Vond dat echt niet leuk. Dus voorkom het nu liever. Ophaaldag is hier woensdag dus als ik vrij ben belt de chauffeur gewoon aan.

Malibuu ik lees het nu pas van jullie eerste kindje. Wat erg. Snap.nu helemaal goed dat je blij bent met een babytje op.je buik..... en oook fijj dat jullie het nu al.konden laten testen. Wat is PGB als ik vragen mag?

20. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Mijn borsten doen geen pijn meer maar ik heb wel ontzettende eetlust, na een uur alweer een rommelende buik, heeft iemand anders dat ook?

Deel Deze Pagina