Ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag Spectre en bessje. Ik kan me voorstellen d af jullie niet op een inleiding zitten te wachten. Alleen net wat Harperhazel zegt, probeer er niet al te veel mee bezig te zijn en er openminded in te gaan. Wanneer je er meer ontspannen in gaat, gaat het vaak net even wat beter. Hier vandaag de eerste dag zonder kraamzorg. Wel erg lekker om je eigen dingetje te kunnen doen. Maar mis haar wel hoor met tips en raad. Maar goed, ons moppie is zeer tevreden en doet het goed dus dat is wel fijn. De borstvoeding hier is nog steeds matig. Slik nu ook domperidon in de hoop dat de productie daarmee wat omhoog gaat. Maar denk dat ik wel met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik niet voldoende ga aanmaken om haar volledig zelf te kunnen voeden. Maar alles wat ze van mij binnen kan krijgen is mooi mee genomen. Gelukkig accepteerd ze de fles ook goed en blijft ze goed aanhappen.
Mooi dat het zo goed gaat! Half 5 wordt ik gestript. Spectre ook las ik 👍🏼 Ik kijk zelf niet heel er op tegen inleiden. Liever niet, liever spontaan natuurlijk
Zoon dronk hier de eerste 1,5/2 weken ook heel matig. Blijkbaar hebben ze dan niet zo veel nodig... nu gaat het echt als een tierelier haha
Is wennen he, Ietjuh, zonder de kraamzorg! Je raakt er toch best gauw gewend om de kraamzorg steeds om je heen te hebben Ik heb dr een paar dagen echt goed gemist! Fijn dat Q de fles ook goed accepteert. Jammer van de borstvoeding, maar alle kleine beetjes helpen en je hebt in elk gevoel goed je best gedaan, toch! Hier vandaag weer langs het CB geweest, C blijft onwijs verkouden en slaapt daardoor wat slechter en is best hangerig, zichzelf in slaap krijgen vindt ze nu een heel stuk moeilijker. Gelukkig is het echt een ordinaire neusverkoudheid (kreeg meteen RS doemverhalen in m'n hoofd), dus ze moet er echt zelf overheen komen. Ze is weer goed aangekomen (3765gr nu) en krijgt iets meer melk binnen dan zou hoeven met haar gewicht, dus we hoeven 's nachts geen wekker meer te zetten om te voeden Door dr verkoudheid slaapt ze de laatste nachten niet helemaal lekker, maar zodra die voorbij is slaapt ze dus straks misschien wel de hele nacht door, heerlijk
Jammer van dd borstvoeding ietjuh, maar fijn dat ze de fles ook accepteert I geloof best dat het even wennen is zonder kraamzorg.. dan moet je het toch weer zelf gaan doen allemaal. Verloskundige kon helaas nog niet strippen... maandag mag ik voor een nieuwe poging. Maar ik kijk er nu ook wel wat positiever tegenaan. Als ik ingeleid moet worden, dan is dat zo, niets aan te doen. Zal zo blij zijn als ik eindelijk m'n mannetje kan vasthouden dat het me niet meer zo uitmaakt.
Fijn dat jullie er positief tegen aan kijken! Dat zal ongetwijfeld meehelpen. En indd net wat je zegt Spectre.. het resultaat telt 😉 Ik hoop voor jullie dat de bevalling zich snel (spontaan) aankondigd. Harperhazel Q haalt net ong 10 cc per voeding uit m'n borst. Maar ondanks alle voedingsperikelen groeit ze goed!
Jammer, Spectre! Hopelijk maandag meer succes, ik duim voor je! Fijn dat je er wat positiever tegenaan kijkt, het aller- aller- allerbelangrijkste is inderdaad dat prachtige eindresultaat wat je straks hebt: je zoontje in je armen
Vandaag een voorproefje van de newbornshoot van de fotograve gekregen, zuuuulke mooie foto's, wauw Kan iedereen zo'n shoot aanraden
Zo duidelijk was ik ook niet geweest dus begrijp wat je bedoelde. Wat fijn sado dat je foto's zo mooi zijn geworden!
rustig hier.... Hier gaat nog steeds alles zn gangetje, inmiddels eerste 2 dagen en nachten alleen thuis gehad en afgelopen weekend aan boord geweest Nu is het afwachten wanneer man naar huis kan komen. Overdag is J veel aan het slapen, snachts wil hij veel drinken helaas Afgelopen donderdag naar cb geweest, hij was toen precies 4000gram en daarmee 150gram boven geboortegewicht Arts had even niks te doen dus die heeft ook nog even gekeken, naveltje bloed nl steeds maar ziet er heel rustig uit voor de rest, geen wild vlees of iets dus even aankijken nog. Ook ziet hij nog geel maar dat was ook niet erg zolang hij goed drinkt en plast en alert blijft.
Eindelijk even wat tijd om ook hier te melden dat onze prachtige dochter Z.ara op 10 febr. is geboren. Ze woog 3335 en is 50/51cm lang. Ik ben donderdag ingeleid met ballonkatheter, vrijdagochtend keurig 3 cm ontsluiting waarop de vliezen werden gebroken en om de 2uur check begon. Helaas stagneerde de ontsluiting op 5 cm en hebben we heel lang met 7 weeën om de 10 minuten gewacht of er nog iets ging gebeuren... Toen ik koorts kreeg en Z. de weeën minder goed kon handelen is er besloten om haar vrijdagavond met een keizersnede te halen Ze kon helaas niet goed aanhappen waardoor de borstvoeding niet goed op gang kwam, we hebben een paar dagen vingervoeding gegeven en toen ze teveel afviel toch maar bijvoeden middels flesje. Maandagochtend kregen we eindelijk toestemming om naar huis te mogen en toen begon voor ons de hectiek... De kraamhulp zou ons thuis opwachten i.p.daarvan kregen we een telefoontje dat er 's avonds pas iemand kon komen, wij balen want man moest dus onverwachts flesjes, spenen, voeding, daarnaast gewone boodschappen doen, wasjes draaien, ons verzorgen etc.. Niet zo'n beste start dus.. Na paar dagen viel die kraamhulp weg ivm sterfgeval in de familie en zaten we weer alleen! (De dagen dat ze er was was ze ook afgeleid :x) Inmiddels hadden we zelf geen rust tussendoor gehad en amper slaap 's nachts dus we waren ook niet blij met alle extra geneuzel rondom afspraken en communicatie met instanties. Dame van de hielprik kwam met vreemde telefoonnummer aanzetten op ons adres en ze kunnen ons nog steeds niet vertellen hoe ze aan die info komen....?? Sinds afgelopen vrijdag hebben we een fantastische kraamhulp en zijn we met grote sprongen vooruit gegaan.. Ook had zij de lactatiekundige ingeschakeld en is die vrijdag ook langs geweest en sindsdien drinkt Z. goed aan de borst. Weliswaar met een tepelhoedje maar we zijn er blij mee!! Nu nog proberen van het kolven en de flesjes (mama's melk) 's nachts af te komen. Ondanks dat ons meisje afgelopen dagen veel last had van darmkrampjes is zij nog erg tevreden, alert en beweeglijk. Ook wij hebben meer rust en kunnen beter genieten van elkaar.! Alle dames op het wachtbankje, succes!
Wat een verhaal Switi! Zat jullie ook niet mee zeg .. Gelukkig kunnen jullie nu meer genieten van elkaar, Gefeliciteerd met jullie meisje!
Toch zeker rustig hier. Fijn dat alles goed gaat met J. Hopelijk dat hij snel wat meer 's nachts gaat slapen ipv overdag. Switi gefeliciteerd!! jeetje wat een verhaal... En wat ben ik ontzettend blij voor jullie dat je nu wel een goede kraamhulp hebben. Dat is zo belangrijk! Geniet er van!
Maandag 20 februari ben ik bevallen van onze mooie zoon L.iam 💙 we genieten enorm, kan ee naar blijven kijken 😍