1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn borsten staan op springen pfff echt pijn, maar heb ook heel veel honger, het rare is dat ik juist een beetje afgevallen ben... snap er niks van ( zat van de week weer op ondergewicht dus durf nu er niet meer op)

2. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Denk ik uiteindelijk laat ik het ook doen MvM omdat ik ook hier las dat er dames zijn die nieuwsgierige buren hebben en daar een trucje voor hebben bedacht voor de flessen :D kan ik niet meedoen omdat ik in Engeland heb gewoond als kind in de jaren 80 :$

Jammer!

3. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hier ook nieuwsgierige buren; ik ben al 3 dagen ziek thuis, (vandaag is m'n vaste vrije dag) maar ze wil graag alles weten haha.. Hou het voor nu maar op griep, is het volgens mij nu ook echt..

PGD is 'embryoselectie'.
    Er is via DNA onderzoeken van ons, Ivy, vader en schoonmoeder een speciaal onderzoek gemaakt om onze ziekte te kunnen onderzoeken in een embryo.
    Daarna volgt ivf om zoveel mogelijk embryo's te verkrijgen (in mijn geval 5 goede embryo's) na 4 dagen halen ze 1 cel uit de embryo die dan 8-cellig is en in die ene cel doen ze (met het gemaakte onderzoek) DNA-onderzoek om te kijken welke embryo ziek/gezond/drager zijn.
    Op dag 5 volgt dan de terugplaatsing indien er een gezonde embryo tussen zit. (Bij mij; 2 ziek, 2 drager, 1 gezond) ik ben nu dus zwanger van een gezond embryo zonder dragerschap..

Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg zo, anders vraag maar raak.. Ben een open boek haha :D

4. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Balen koffieboon!

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo is het wel duidelijk. Echt zo knap dat ze dat kunnen zeg. Want zo hebben jullie ook kans op een gezond kindje.

O balen Koffieboon. En blij dat er meer nieuwsgierige buren zijn. Dacht dat onze buurvrouw die enigste was hahaha

6. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16

Ik val nu ook alleen maar af.. Is bij mij niet zo erg, heb nog wat 'extra' :D
    Maar ik leef de laatste dagen vooral op water, kleine beetjes fruit, sla etc.. Van de rest krijg ik alleen maar buikloop.. Zal me morgen eens wegen; gister was het -0.7 :)

Wat eten jullie zoal?

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ben niet aan de diarree maar bij het opstaan wel dunne ontlasting. En dan de rest van de dag niet meer.

Ben zo nu en dan wel heel licht in mijn hoofd. Met dextro of wat eten gaat dat over? Heeft dat met mijn bloeddruk te maken?

8. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauw wel mooi dat ze dat zo kunnen doen !

9. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik eet gewoon alles wat ik normaal ook at probeer alleen niet te veel te snoepen alleen dat werkt niet echt want ik heb gewoon altijd zin in wat lekkers :p hier was het -0,9 zondag (zaterdag uiteten en zat propvol) voor mij is dat best veel, hopelijk zit het er straks wel weer aan :) misschien van het weekend weer is proberen :)
    hier ook wel last van ontlasting

10. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook al paar dagen licht in mijn hoofd soms zwart voor ogen...
    heb floradix gehaald, ben bekend met af en toe wat ijzer te kort, ook tijdens zwangerschap van me zoontje, sinds zaterdag neem ik het :) en gaat sindsdien weer iets beter :)

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    O daar ga ik straks dan eens even naar op zoek. Ben tijdens mijn bevalling 1 liter bloed verloren. Misschien omdat mijn zwangerschap nu wat meer nodig heeft dat ik er last van heb

12. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan het gewoon bij kruidvat, etos ect halen :) ik heb het drankje maar je hebt het ook in pilletjes vorm :) drankje hoeft maar 2x per dag en pilletje 3x

13. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hi Jumelle,

Dank je wel! Een tweeling zou hier erg welkom zijn en het zou kunnen ook omdat ik 2 goede embryo's teruggeplaatst heb gekregen. Vergeleken met voorgaande keren zijn mijn testen nu enorme knallers maar ik weet ook dat het niets hoeft te zeggen. Overmorgen hoop ik meer te weten!

@minimels,
    Ik loop ook direct bij de gyn ivm zwanger door behandeling en leeftijd.

@mailbu,
    Welkom en wat fijn dat je nu bij de 1e ivf poging weer zwanger bent. Ik begrijp je angst maar dit is een PGD baby, dit kan alleen maar goed zitten!

MvM mag ik helaas ook niet aan meedoen, had graag wat teruggedaan.

Ik ben soms erg misselijk als ik niet tijdig eet maar dat had ik altijd al en ik ruik nog scherper dan ik normaal al deed, gelukkig nog geen kokhals neigingen. Wel zo erg dat ik van de was uit de kast kan ruiken dat ze de vorige wasbeurt net iets te lang in de machine hebben gestaan of nog net ietjes klammig de kast in zijn gegaan. Mijn man ruikt enkel frisse was.:D
    En borsten zijn wat zwaarder, soms pijnlijk (vooral bij het uittrekken van de beha) maar ja ook dat komt vast door de extra progesteron die ik dagelijks neem.. Wat Leuwinnetje zei vond ik wel een mooie, dat je lichaam goed om kan gaan met hormonen en je daardoor minder last hebt. Hebben natuurlijk best wat hormonentroep geslikt/gespoten afgelopen jaren, kan best dat mijn lichaam wel wat gewend is. Tot de eerste echo blijft het zoeken naar bevestiging en daarna..willen we elke week wel echo's haha! :p

14. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was wel ff bang voor die test maar ik ben vandaag precies 5 weken en mijn test was echt knal positief! dus ik mag nu al mee gaan doen een week eerder!
    Ze zei nogmaals dat alle beetjes helpen en dat ze een tekort hadden sommige mensen moeten daarom dus wachten voordat ze geholpen kunnen worden :(

Bijgevoegde bestanden:

15. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Ohh dat heeft ze bij helemaal niet verteld.. Wat goed dat je eerder mag beginnen!

16. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wel vond het wel erg om te horen :( , dus nog meer motivatie om die stink flessen te overleven haha :)
    (heb het nog niet geroken want ze is net weg) maar ik zal straks wel keer naar de wc toe moeten :)
    ben wel blij met mijn knal test :D

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bij iedereen knalt de MvM test zo mooi! Wat fijn!

Eten ik eet gewoon wat ik at. Wel minder snoep. Geen overdreven hoeveelheden cafeïne meer.
    Welke vitamines nemen jullie?

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik heb de Etos "zwanger zijn" vitaminemix. Zit geloof ik alles wel in :)

Ik twijfel over meedoen aan MvM. Vind t echt een prachtig mooi initiatief en zou graag meedoen. Maar ik werk 40 uur (soms meer zelfs), dus weet niet of 't haalbaar is. Zijn hier andere fulltimers die meedoen?

Pijnlijke voorgevel bereikt vandaag een nieuw hoogtepunt. Jeetje, doet zeer, pfffff. Af en toe gaat er zelfs een kloppende of stekende pijn door, niet fijn!

19. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik foliumzuur met vitamine d erin :)
    en ik heb floradix voor de ijzer en is met nog aantal vitamines erin :)

20. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    die vrouw hier zei dat alle beetje helpen en dat er een tekort was :O waardoor mensen soms moeten wachten,
    ik werk zelf 24 soms 32 uur :)

hier ook zo een pijn bij mijn borsten lijken ook wel een cupmaat groter want me bh begint strak te zitten :O trekt ook helemaal door naar me schouder niet echt fijn, kan wel huilen als iemand het aanraakt.

Deel Deze Pagina