💖💙 Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017 💙💖 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje Cathrien - 36 jaar - 2e kindje Loveexx - 24 jaar - 1e kindje Switi - 40+ jaar - 1e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje Mamaliefde1 - 25 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje Jumelle - 37 jaar - 3e kindje Malibuu - 26 jaar - 2e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Koffieboon - 41 jaar - 4e kindje MoodyL - 28 jaar - 3e kindje 5. Mavi derya - 27 jaar - 4e kindje Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje 6. Minimels - 32 jaar - 4e kindje Spectre - 25 jaar - 1e kindje 7. Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 8. Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje AzA - 30 jaar - 2e kindje Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje Vita Rose - 34 jaar - 3e kindje Anke1988- 28 jaar - 1e kindje 9. Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje Sado - 24 jaar - 1e kindje 10. 11. Minimels - 32 jaar - 4e kindje Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje 12. Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje Groet83 - 33 jaar - 1e kindje 13. 14. Eef29 - 31 jaar - 2e kindje 15. Nog onbekende datum Demi - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal:36 📅Afspraken: Juni 10 juni - Sado / intake gyn 10 juni - Switi / intake gyn + eerste echo 14 juni - Bolliewollie / eerste echo 15 juni - HuiBooBee / eerste echo 16 juni - Demi / eerste echo 16 juni - Harperhazel / eerste echo 17 juni - AzA / intake vk 19 juni - PrettyLove / eerste echo 20 juni - 78sandra /eerste echo 20 juni - Mavi Derya / eerste echo 21 juni - Pat1978 / eerste echo 21 juni - Loesje9 / eerste echo 22 juni - Knorretje24 / eerste echo 22 juni - Marlies444 / eerste echo 22 juni - 78sandra / intake vk 22 juni - Cathrien / eerste echo 23 juni - Vita Rose / eerste echo 23 juni - Poppy14 / eerste echo 24 juni - Cathrien / intake 24 juni - Anke1988 / eerste echo 25 juni - Anoniem234 / eerste echo (pretecho) 25 juni - Sado / eerste echo (pretecho) 27 juni - Stefanenlaura / eerste echo 28 juni - Knoopster / intake + eerste echo 28 juni - MoodyL / eerste echo 28 juni - Eef29 / eerste echo 29 juni - Joos1 / eerste echo 29 juni - Mareco / intake + eerste echo 30 juni - Malibuu / eerste echo Juli 01 juli - Leeuwinnetje14 / intake vk + eerste echo 08 juli - Loesje / intake vk 11 juli - Knorretje24 / intake vk 11 juli - Groet83 / eerste echo 14 juli - Anoniem234 / intake vk + tweede echo ⭐️Sterretjes: MCR*, applejo* Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Hey lieve meiden! Ben een paar dagen druk geweest en niet alles kunnen bijlezen, sorry! Zag dat iemand de lijst had aangepast, maar niet de laatste had gebruikt. Dus die de juiste weer even tevoorschijn getoverd. Zal proberen vanaf nu weer meer mee te kletsen!
koffieboon hoexwas het bij de gynaecoloog? Hier nog niet verteld aan de directe familie. Wel op mijn werk maar wij werken met 4-en en ik wil idd ook bij hun terecht kunnen als het mis zou gaan. Ga ik natuurlijk niet van uit. Ppppffff mijn borsten doen echt zo'n zeer. Vooral aan de zijkant. Hebben meer van jullie dat? Iemand had het over zware bovenbenen, daar ben ik niet bekend mee.
Wat is het druk hier. Ik kan de groep niet eens bijbenen joh. Moet ook bekennen dat ik de hele dag door kan slapen, gelukkig blijft het bij middagdutjes, haha. Leeuwinnetje hier bij vlagen pijnlijke borsten. Net achter de tepels. Gelukkig jeuken ze niet! Bij de eerste zwangerschap was dat echt een crime. Bandenpijn ik ben nog niet eens 6 weken en heb af en toe al fikse bandenpijn! Zo gek! Nog meer dames?
SadoO fijn dat meerdere mensen aan de zijkant ook pijn hebben. Nog meer meiden die het herkennen? Bandenpijn ik heb het met name in mijn rug en aan het einde van de dag een zwaar gevoel onderin mijn buik. Weet niet of je dat bandenpijn vindt.
Hier trouwens nog aan niemand verteld... we gaan het zaterdag aan mijn ouders vertellen Schoonouders en onze broertjes vertellen we het pas 25juni dan hebben we een pretecho Voor de rest weet ik het nog niet misschien na de echo ook aan een vriendinnetje vertelle denk niet dat ik zolang me mond kan houden haha
Dat heb ik ook weleens. Dacht omdat het hier van de week over een bbz ging schrok ik wel. Maar heb de symptomen opgezocht en daar herken ik me niet in
Ik was dar volgens mij die dat vroeg... maar ken iemand die dat heeft gehad en dan moet je ook onwijze kramp in buik hebben en beetjes bloedverlies en dat heb ik totaal niet dus ben wel gerust gesteld kan ook zijn dat ik een spiertje verrekt heb... dat heb ik wel is vaker helaas Hier zijn mijn borsten trouwens al een cup maat groter mijn bh zit echt al strak
Hier ook pijn aan de zijkant van borsten en ook pijn in mijn liezen bij het opstaan van de bank/bed/stoel.
Aza wat lees ik nu in de testentopic? Had je vanmiddag een lichte zw test? Dat kan toch niet? Je had van de week nog zo'n knaltest....
Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en buiten beetjes bloedverlies had ik compleet geen symptomen in het begin. Enkel gewone zwangerschapssymptomen. Wel laag opbouwend hcg. Pas tegen 9 weken en 2 maal toedienen van methotraxaat dat mislukt is, heb ik heel erge pijn in mijn buik gekregen. Eileider stond toen wel al op knappen... Deze week had ik schouderpijn en gezien mijn verleden wou de gynaecoloog wel eens controleren. Maar was er redelijk gerust op dat het niets zou zijn hoor 😊
ahh oke dit is wat haar gyn tegen haar vertelde tegen haar toen ze er weer last van had, hier had ik trouwens een knal test van MvM op 5 weken precies gister dus ik denk dat het hier wel goed zit lijkt me wel heftig als hij bijna op knappen stond, moesten ze hem verwijderen of konden ze het nog opereren ?
Het is nog hetzelfde. Licht bruin/lichtrode afscheiding en nog buikpijn. Zou ik morgen de vk kunnen bellen of is dat te vroeg. Ik weet niet zo goed wat ik moet...
wat balen van je bloedverlies, misschien geeft het beetje hoop, ik had tijdens mijn zoontje ook last van bloedverlies op 5, 8 en 11 weken maar heb toch een gezond zoontje misschien kan je nog een zwangerschapstest doen om te kijken wat die zegt ?
dames die mee doen of al gedaan hebben aan MvM heb even een vraagje waren jullie bussen altijd vol ? ik doe sinds gister mee maar ik kom nog niet verder dan 1/3de bus :O ik ben gister rond 4 uur begonnen en vandaag moest ik gewoon een lange dag werken, ik drink wel heel slecht waardoor ik weinig plas, maar ben benieuwd hoe vol jullie flessen gemiddeld waren/zijn
Nou hè hè tijd om even te schrijven hoe het ging. Wij gaan verbouwen en had een bouwvakker over de vloer moest een offerte maken Vanmiddag geweest op 4 juli hebben we de termijn echo we denken 4 feb maar kan nog worden bijgesteld naar 2 of 3 feb op 7 juli hebben we de volgende afspraak bij de Vk. De nipt test doen we rond week 11 dat betekend dat ze gaan bloedprikken en dan zoeken op de afwijking trisomi 12,18, 24 dacht ik je krijgt met die test 99,9% zekerheid. De kosten zijn 590 als we naar Gendia in Antwerpen gaan we kunnen ook in NL laten prikken bij bepaalde punten dan zijn de kosten hetzelfde. Dit is incl geslachtsbepaling. Wij hebben ervoor gekozen om ook al is de combinatietest goed dit toch te doen en heeft het geen risico ze nemen maar wat bloed af en wij hebben een uitgesproken mening hierover. Verder ook nog gehad over de weinig kwaaltjes die ik heb ja gewoon mazzel zegt ze.En ik hou er nog rekening mee dat het kan veranderen Ik kans de lijst even zelf niet aanpassen zit op de IPad Dus 4 juli termijnecho en 7 juli volgende afspraak bij de Vk.
Hoi lieve allemaal, mag ik ook mee kletsen met jullie? Vandaag onverwachts erachter gekomen dat wij spontaan zwanger zijn geworden van ons tweede kindje! Bekijk bijlage 503935 We hadden het niet verwacht omdat wij bij mijn dochtertje van 2,5 jaar moeilijk zwanger konden worden na 3 jaar mmm en ICSI. Ik ben af en toe zo misselijk deze week en vond de chips heel raar smaken vandaar de test. We hadden al sinds eind 2015 weer de kriebels. Afgelopen maart 2016 besloten dat we dit jaar voor een 2e wilde gaan maar waren er nog niet aan begonnen en wilde binnenkort het ziekenhuis bellen voor een terugplaatsing. Als alles goed blijft gaan is dit niet meer nodig, we zijn echt helemaal in de roze wolken ervan Zo onverwachts, bijna onmogelijk en toch spontaan zwanger zonder dat we er eigenlijk mee bezig waren. Als ik uit reken moet ik zo´n 17 februari uitgerekend zijn, geen idee of dit helemaal klopt. Denk dat we dat met de echo pas zeker weten. Morgen even de verloskundige inlichten en binnenkort ook Moeders voor Moeders. Anoniem234 Bij mij was het niet helemaal vol. Ik had HG bij vorige zwangerschap en kon heel moeilijk tegen de geur. Het maakte niet uit zei ze, alle beetjes helpen.Bewaren