Gefeliciteerd meiden! Ik lees al meerdere cadeautjes. Dat vind ik altijd heel mooi om te lezen. Al is natuurlijk bijna elke zwangerschap een cadeautje Heb de lijst weer aangepast.
Hallo iedereen, Van harte gefeliciteerd!! Ik krik het fossiel gehalte even op ben 41 had gister een lichte streep vandaag de Clearbleu met venster en die zegt toch echt 1-2 weken dus ja wij zijn zwanger!!! Het is mijn 4de kind ik heb al 2 kinderen uit een vorige relatie, voor mijn man de 2de, en dat zijn grote meiden. In feb 2014 na een turbo bevalling moeder mogen worden van een prachtig mix jongetje en we hopen volgens mijn berekening 4 februari opnieuw papa en mama te worden. Wij zijn met de pil gestopt in nov 2015 dus ben blij dat het nog lukte Leuk om berichten van lotgenoten te lezen!
Gefeliciteerd meiden! Begint hier nu rustig aan wat drukker te worden. Ik ga morgen verloskundige bellen voor een afspraak. Spannend zo'n eerste stap.
Hallo dames! Gefelicteeeeeerd Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld en mag 22 juni voor de eerste echo naar de verloskundige. Daarna 11 juli de intake. Kan niet wachten tot het zover is en we zeker weten dat alles goed gaat..
Woow dat gaat snel! Een jaar geleden begon ik in deze lijst te schrijven. Geniet ervan, voor je het weet heb je je wondertje vast (en is hij alweer ruim 3 maanden, zucht...)!
Alle nieuwe dames, van harte gefeliciteerd! Ik heb vanmiddag maar alvast de verloskundige gebeld. 20 juni eerste echo en dan de 22e juni de intake. Verder gaat het hier gewoon zijn gangetje, nog steeds geen noemenswaardige kwaaltjes , maar dat had ik bij mijn zoontje ook niet dus hopelijk blijft het zo.
1 t/m 15 februari 2017 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar (over 3 wk 30 ) - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Astrid35 - 41 jaar - 4e kindje 5. 6. 7. Knoopster - ?? Jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. Nog onbekende datum Demi - 29 jaar - 2e kindje Afspraken : 2 juni bolliewollie moeders voor moeders 14 juni Bolliewollie eerste echo 16 juni Demi eerste echo 20 juni 78sandra eerste echo 22 juni knorretje24 eerste echo 22 juni Marlies444 eerste echo 22 juni 78sandra intake vk 29 juni Joos1 eerste echo 11 juli knorretje24 intake vk
Lijst is weer aangepast... jullie mogen er ook zelf wel dingen in zetten hoor!! Donderdag komt er iemand van moeders voor moeders hier langs. Weer een mooi testje scoren. Wel is het weer spannend aangezien het 9 mnd geleden een vaag streepje was en uiteindelijk een ma was.
Goedenavond, In het kader van het 'bejaardenclubje' meld ik mij ook. Ik ben 38 en als alles goed blijf gaan 39 bij de geboorte. Test sinds zaterdag positief en ook de cb gaf vandaag 1-2 wkn zwanger aan. Mijn nod is eigenlijk pas woensdag of donderdag. Heb twee tieners uit mijn eerste huwelijk. Sinds bijna 8 jaar een nieuwe relatie. Dit word voor hem het 1e biologische kind. We trouwen over 5 weken. Uitgerekende datum zou 7 febr zijn. Moet nog bellen voor 1e afspraak , deze zal bij gyn zijn, vandaag al wel hcg laten prikken. Vind het erg spannend of het nu goed zal gaan. De testen liepen duidelijk op, dus dat is beter dan de laatste twee keer. Ik vind het wel grappig dat we nu zo veel oudere dames hebben, meestal voel ik me bejaard op de nod lijsten. Ik wens voor een ieder een plak beeb en een goede zwangerschap. Handtekening pas ik nog later aan.
Ik steun ook het bejaarden gehalte. Ik ben 33 jaar. Ik ga morgen bellen gyn voor een afspraak. Had over 2 weken al een afspraak staan voor een nieuwe intake. Deze mag dus omgezet worden. Zo wordt het wel steeds echter
Het moet bij mij 9 februari zijn. Mijn testen zijn in ieder geval overduidelijk. Ondanks dat mijn nod pas morgen of overmorgen is. Ben nog helemaal overrompeld en verbaasd dat dit keer mijn testen zo mooi en zo snel oplopen. Ik heb nu dan toch echt mijn banner aangepast. Knoopster, ook gefeliciteerd en welkom.
Hoi, Leuk te lezen dat je tieners hebt die heb ik n.l ook uit een eerdere relatie. Hoe oud zijn jou kinderen?
Ik heb een dochter van 11 (groep 7) en mijn zoon word in augustus 14 (havo 3). Beide al heerlijk aan het puberen.
Gefeliciteerd nieuwe dames. Ook ik hoop op plakkers van baby's. Vandaag verloskundige gebeld en 29 juni intake en echo. Vandaag veel menstruatiekrampen en gister heftige hoofdpijn gehad. Pfff vind het allemaal zo spannend. Linnaea: er zal wel veel veranderd zijn in een jaar. Hoop voor deze groep dat we er volgende jaar op dit moment net zo bij zitten.
Nou vertel mij wat pubers Toch leuk nog op "oudere" leeftijd weer ik ervaar het heel anders dan toen.
Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om op "latere" leeftijd pas aan kinderen te beginnen. Persoonlijk was ik er echt niet aan toe op mijn 22e of 25e. Ik was vééééls te veel met mijzelf en mijn carriere bezig toen. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat door de komst van mijn zoontje 6 maanden geleden ik pas geleerd heb dat er meer dingen zijn in het leven dan mijn partner, mijn werk en mijzelf . Nu is nummer 2 een absoluut ongelukje, maar nadat het wat bezonken was wel erg welkom
Hoi dames mag ik ook mee kletsen? Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben ergens tussen 1 en 8 februari haha Ik was 28 april voor het laatst ongesteld... maar ik heb altijd pas later mijn ei (dag 22) dus ik weet niet zo goed waar ik vanuit moet gaan ? Wat denken jullie ? Het word mijn 2de kindje en ben 28 jaar Vanmorgen positief getest (gister licht positief)
Kom erbij. Als ik je berekeningen volg heb je rond 20 mei je ei gehad? Dus zit je nu op 10 of 11 dpo. Dus dan 9 feb? Ik heb me zojuist aangemeld bij MvM. Nu is het wachten op de verloskundige. Zijn er meer dames die de vorige zwangerschap een keizersnede hebben gehad? Ik ben zo bang dat het in de litteken van mijn keizersnede nestelt.