1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lig al een tijdje wakker in bed.. hartstikke moe maar kom niet in slaap zucht... het lijkt ook wel als ik steeds een beetje erger misselijk word :( herken dat helemaal niet van mijn zoontje ? Mijn borsten zijn echt al een cup maat gegroeid we gaan bijna op vakantie had net een nieuwe bikini die dus al niet meer past oeps :p

Morgen gaan we het mijn ouders vertellen heb nu al buikpijn zo spannend vind ik het :p haha

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Veel plezier anoniem234.

Oh, heeft iemand het luikje al ontdekt waarmee je naar binnen kunt gluren? Ik ben zo bang dat het niet goed zit. Ik word helemaal gek van mijn angst.
    Bij dochter had ik allerlei kwaaltjes en nu helemaal niets, op vermoeidheid na. En ik mag daar blij om zijn, want geen ongemak. Maar het maakt me zo onzeker :(
    Ik ga weer struisvogelen, kop im het zand en overleven tot woensdag.
    [ / klaag ]

Fijn weekend dames!

3. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

HuiBooBee hier hetzelfde... ik probeer mij er maar gewoon bij neer te leggen. Wel echt ontzettend moe sinds een paar dagen.

Jij hebt woensdag een echo? Dan ben je 6+4?

4. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Goedemorgen dames! Hier weer een beetje misselijk en licht in mijn hoofd. Niet heel fijn dus maandag toch de huisarts even bellen. Ook nog steeds een zwaar gevoel onderin mijn buik. Dus echt aan het groeien denk. En mijn borsten doen zo'n zeer, oeffff. Niet fijn.

Anoniem veel plezier vandaag. Op welke manier gaan jullie het vertellen?
    Huiboobee je had van de week een knaltest toch? Gewoon lekker andere dingen doen vandaag dat helpt bij mij ook wel. Ik moet nog 3 weken wachten tot de eerste echo en vind dat zo lang omdat jullie allemaal al mogen.

5. Marlies444

29 mei 2016
    31
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb ook heel weinig klachten, alleen soms ineens heel moe. Ik kan dus ook niet wachten tot m'n eerste echo!! Nog anderhalve week wachten en as donderdag de test van MvM.

6. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leeuwinnetje14 wij hebben gister een foto gemaakt met een grote badeend samen met ons zoontje :) die uitgeprint en op de achterkant een tekst gezet van

binnenkort speel ik niet meer in mijn eendje !
    Je kan me nog niet horen
    je kan me nog niet zien
    maar als ik in februari word geboren
    mogen we dan samen in dit lijstje misschien ?

We gaan zo nog even een lijstje kopen :) en vanavond als ons zoontje op bed ligt gaan we het geven en zeggen dat hij op de achterkant heeft gekleurd van de foto dat ze dus even moeten kijken

Gaan jullie er nog wat leuks mee doen om het te vertellen ? Of zeggen jullie het gewoon ?
    Ik vind het wel leuk om wat grappig van te maken :)

7. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee maar iemand had alles weer veranderd, en ik dacht bij mezelf laat maar , blijf niet bezig ;)

8. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames die al een echo gehad hebben , was dit in of uitwendig ?

wij mogen maandag! " uren aan het aftellen"

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja klopt HarperHazel. Ben benieuwd wat er op dat termijn te zien valt. Tijd gaat nu zo langzaam eh.

leeuwinnetje licht in je hoofd is zo niet fijn! Heeft bij mij tot week 10 aangehouden de vorige keer. Hopelijk ben je er sneller van af!

Vertellen. Mijn schoonouders weten we het nog niet hoe. Ik denk dat we A. gewoon een shirt aantrekken met "grote zus". Schoonmoeder proberen we zo lang mogelijk niets te vertellen. Geen leuke (o)ma.

We hebben een klusdag gepland met onze vrienden en broers en zussen. Sommigen helpen met de tuin, anderen met het verven. Ik denk dat we dan gaan vragen; "wie wil de babykamer verven?". En dan kijken hoelang het duurt voordat ze het door hebben, haha.

10. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Inwendig, uitwendig was er wel íets te zien maar niet genoeg
    valt reuze mee hoor :)

11. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ben ook ontzettend moe. Gelukkig even kunnen uitslapen en hopelijk val ik vanavond niet in slaap bij Guus haha.

Wij willen ons zoontje een T-shirt aandoen met op de voorkant ' ik heb een geheimpje, z.o.z.' en dan op de achterkant ik word een grote broer of ik speel vanaf februari niet meer in mijn eentje.' Op 1 juli als wij de echo hebben komen mijn moeder en partner ons zoontje terug brengen en dan willen we het vertellen. Hopelijk wil mijn schoonmoeder dan ook komen want die is ook niet zo leuk en komt bijna nooit meer naar ons toe. Is kwaad omdat ze niet meer mag oppassen. Anders weet zij het pas zondags. Mijn vader is bijna 9 jaar geleden overleden dus wordt ook wel weer moeilijk.

Hier doen ze standaard een inwendige echo. Heb daar geen problemen mee.

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Inwendig bij mij! Op 5+1

13. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    #633 Switi, 11 jun 2016
    Laatst bewerkt: 11 jun 2016
    Dank jullie wel!

Ook bij mij standaard inwendig, heb nog nooit uitwendige gehad! Hoop volgende keer eindelijk zover te zijn! :)

Mijn borsten zijn wel zwaarder, soms pijnlijker maar niet echt groter?
    Ook nog geen last van te strakke kleding ofzo. Wel doe ik graag de riem af, knoopje open thuis of lekker in (lage) joggingbroek maar dat komt voornamelijk door de blauwe plekken op mijn buik door het dagelijkse prikken. Gelukkig wel al een kloppend hartje gezien dus het kan ook prima zonder overduidelijke symptomen! :D

En bij ons weet nog niemand er iets van, geen idee wanneer we het wel gaan vertellen, denk pas na 12 weken, hoewel je dan ook nog niet perse veilig hoeft te zijn. Blijft spannend en voorlopig nog alleen iets van ons :)

14. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik heb vandaag wat steekjes rechts onderin m'n buik. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Doet niet erg zeer, maar ik voel 't wel zegmaar.
    Eierenstokkn zijn gisteren met de inwendige echo bekeken en zag er prima uit.

15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Nou ik typ het hier en de steekjes zijn opeens spoorloos, haha.

Edit: hmmm toch niet helemaal, opstaan en lopen wekt t weer een beetje op. Ik wil t absoluut niet 'pijnlijk' noemen, maar voel t wel.

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Steekjes kunnen ook de darmen zijn :/
    Maar kan ook bandenpijn zijn.
    Of groeien.
    Steekjes zijn over het algemeen niets ergs maar juist bemoedigend:D

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48

Ik vermoed dat ik ook inwendig krijg. Dit ivm het vroege termijn én het litteken van dr keizersnede.
    Inwendig is wel een vreemd gevoel, zijn niet mijn lievelingsecho's al is het beeld wel veel beter.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Hmmm hoop 't.... Nu ook wat krampjes (steekjes zijn eigenlijk wel weg). Ik heb PDS, dus dikke kans dat 't gewoon m'n darmen zijn, maar toch... Pfff wat ben ik een stresskip.

19. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Inwendig is ook niet mijn favoriet maar weet ook dat ze het dan beter kunnen zien. En vind het bij de 2de nu ook minder erg, heb toch al 1 kind op de wereld gezet dus geheim is het daar beneden niet meer hahaha.

Steekjes hoeft idd niets te betekenen. Ik heb die ook weleens. Het is iets van darmen of bandenpijn. Of juist dat je baby'tje goed aan het groeien is😀

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Is bandenpijn ook in combinatie met lage rugpijn?
    Heb daar in week 4 behoorlijk last van gehad, nu al een aantal dagen niet meer, nu dus wel weer. Geen enorme pijn, soort drukkend gevoel in m'n onderrug.
    En af en toe dus wat buikkrampjes/steekjes...

Was zo gerustgesteld na die echo van gisteren, maar maak me nu echt weer een beetje druk :(

Deel Deze Pagina