Hier ook een keer een beetje roze afscheiding nu gelukkig al een paar dagen niet meer.. Ik slaap ook elke middag een uur of twee anders hou ik het niet uit tot het einde van de dag..
Net nog een innie mini beetje rozig... was echt heel licht ben wel 10x naar de wc gegaan haha en toen niks.. blijft altijd spannend en onzeker hopelijk is het snel 25juni Moet je trouwen het melden bij de vk als het zo inimini is ?
Dat zou wel schrikken zijn geweest Anoniem.... hopelijk is het nu gestopt. Weet niet of je het moet melden. Je had er geen kramp bij toch? Hier net thuis van Guus Meeuwis. Wonen in de buurt dus ga zo maar eens slapen. Alleen toen ik net op de tribune zat gebeurde er iets heel raars linksonder in mijn buik. Er draaide iets leek het wel. Zoiets heb ik nog nooit gevoeld. Net of de baarmoeder kantelde ofzo....iemand dat ooit ook gehad? We kunnen morgen wel lekker uitslapen, kleine man is logeren bij opa en oma.
Ik ging net bijna onderuit... extreem misselijk, duizelig en koud zweet. Kan dit van een te lage bloeddruk komen?
Hier beroerd bijna niet geslapen van de stress heb een aantal keer een mini beetje bloed gehad bij afvegen maar raakte er beetje van in paniek heb nu ook beetje verhoging zucht Heb het ook bij mijn zoontje gehad en dat is ook gewoon goed gekomen en toch raak ik zo in paniek Vandaag maar even rustig aan gaan doen
Kan, ik heb het de laatste tijd ook wel eens. Zo misselijk en duizelig.. even rustig aan doen en dan gaat het vaak wel weer
Heb je ook krampen? Het klinkt onschuldig hoor maar snap dat je je zorgen maakt. Als je het echt niet vertrouwd, gewoon even je verloskundige bellen (er is vast iemand die nu dienst heeft ) daar zijn ze immers voor!
Nee heb geen krampen ook al zeurt mijn buik wel een beetje maar heb pds dus altijd wel last van buik... Denk idd dat ik de vk maar even bel.. denk alleen nIer dat ze er wat aan doen
Ze kunnen je vast geruststellen ik had van de week ook last van vreemde buikpijn, mocht gelijk even langskomen.
Nee heb nog niet gebeld... denk dat ze bij het spoed nummer nu niks doen.. ik ga morgen bellen als ze weer gewoon open zijn Het is gelukkig bij die paar x gebleven... nu al paar x nik gelukkig Hopelijk is het gewoon een adertje die is gesprongen Het was heel licht roze en slijmerig... Ik heb ook nog steeds mijn kwaaltjes van zeer pijnlijke borsten en heel misselijk
Bij mijn vorige zwangerschap van de jongste had ik ook bloedverlies maar in week 17 de Vk vertelde toen dat er heel veel adertjes in je vagina zitten en dat die door wat dan ook wel eens open gaan en gaan bloeden. Toevallig hadden wij de avond ervoor sex gehad anders morgen even bellen voel je je ook wat geruster. Gisteren heeft mijn man het aan zijn moeder verteld over de telefoon dat we zwanger zijn ze was door het dolle heen. Mijn schoonfamilie woont in het buitenland.
Ja denk zelf ook wel dat het een adertje is geweest was echt heel licht roze en heb het 3 tot 5 x gehad met afvegen daarna gelukkig niet meer Wij hebben het gister ook verteld aan mijn ouders ze stonden echt te springen me ma vond het helemaal geweldig maar vind het wel moeilijk om even haar mond te houden haha
Hi allemaal! Anoniem, vervelend he? Ik heb ook vorige week bloedverlies gehad ( vrij veel) tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad tot een week of 10. Je schrikt je rot maar het is meestal gelukkig niks. Het vervelende is dat het bij elke zwangerschap anders kan zijn. Ik had het bij mijn bbz ook, maar had toen ook buikpijn. Dus als je je er onzeker over voelt zou ik idd gewoon morgen de vk bellen! Mijn miskramen begonnen trouwens altijd met bruin bloed, dus dat fabeltje dat " bruin bloed is oud en is niks, helderrood is niet goed" gaat voor mij niet op!
Ja ik ga morgen bellen zodra ze open zijn Hier was het echt mini beetjes 5x wat slijm met wat licht roze (sorry voor detail) Bij mijn zoontje had ik het ook 3x een beetje... Maar het maakt me wel onzeker.. Anne1977 Heb jij een echo gehad toen met bloed verlies ?
Anoniem, niet alle keren, toen ik die bbz had wel, maar dat was ook omdat ik meerdere miskramen heb gehad en ik ook verhoogde kans had op een bbz. Bij de bloedingen van mijn laatste zwangerschap niet extra omdat ik toen al extra echo's had omdat het via ivf was gegaan. En nu heb ik niet gebeld.. Ik krijg 21 juni een echo dus wacht het tot dan maar af... Ik voel me iig wel beroerd, misselijk en moe dus ik voel me wel heel zwanger
Anoniem, ik verwacht eigenlijk dat ze niks doen bij jou... Zo minimaal bloed is waarschijnlijk niks.. Als je pijn, kramp of meer verlies krijgt dan is het anders. Wanneer heb je je eerste echo/afspraak? Hoe ver ben je nu precies?
Volgens de vk ben ik 6+4 maar zelf denk ik 5+4 ivm lange cyclus Intake + termijn echo heb ik pas 14 juli! Vond dat zo lang duren dus heb een pretecho gepland voor 25 juni Wij gaan paar dagen erna op vakantie dus wou dan zeker weten dat het goed zit Heb wel al een week last van mijn schouder Heb geen krampen maar me buik is wel gevoelig Heb ook pds dus darmen zijn bij stress vaak erg gevoelig Voel me in ieder geval wel zwanger ben heel misselijk en mijn borsten zijn nog steeds ergggg pijnlijk Heb ondertussen wel nog steeda verhoging en heel moe Toch ga ik even bellen morgen al is het maar om het even te melden Thanx dames dat ik het hier even kon droppen Jullie hebben me wel een beetje gerust gesteld
Ja dan zou ik het zeker even doen! die schouderpijn heb ik trouwens bij allebei mijn bbz niet gehad. Volgens mij krijg je die ook pas op het moment dat je echt een bloeding in je buikholte hebt. Maar omdat je ook verhoging hebt kun je gewoon maar beter even bellen toch! En als je er wakker van gaat liggen of liggen stressen zou ik gewoon meteen bellen! Ja snap ik die pretecho wel, zou ik ook gedaan hebben, gewoon een fijn idee dat je zeker weet dat het goed zit voor je weggaat.