1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Dames wat gaan jullie snel, heb grotendeels wel mee gelezen maar niet de puf om te reageren.

Ik blijf vooral heel moe en misselijk. Daarnaast regelmatig last van duizeligheid en sterretjes zien dus denk dat mijn bloeddruk aan de lage kant is. Komende tijd is de gaten houden hoe 't gaat en anders moet ik de huisarts bellen.

Daarnaast veel aan 't oefenen met de fysio om bekkeninstabiliteit voor te zijn. Hopelijk helpt het.

Ik voel me vooral nog niet heel erg zwanger, 't besef is er wel maar t geloof nog niet helemaal. Vindt de extra wachtweken echt vervelend.

@poppy spannend misschien een tweeling.

@sado ik ben nog niet thuis in deze materie dus kan geen antwoord geven op je vraag.

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd

2. kiekeboe04

14 feb 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, Gefeliciteerd. Had dit bericht ook al ergens anders geplaatst maar zag daarna pas dat er al een groep was 😊
    Ik had 11-06 een positieve test. Als allees goed gaat denk ik dat ik in februari uitgerekend ben.
    24 juni heb ik een afspraak staan bij de gynaecoloog. Wat ik ergens wel fijn vind want ik voel me nog niet echt zwanger.

Ik ben 26 jaar en dit is ons eerste kindje

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Thanks voor de uitleg over mijn echo, dames! Had 'm ook in het "onderzoeken en echo" board geplaatst, daar gaf iedereen ook aan 'dooierzak en embryo'. Dus heb het - met alle emoties - toch enigszins goed onthouden, haha.

Hebben jullie ook zo'n last van puistjes? En dan niet van die kleine die je kunt camoufleren? Pfff voel me echt weer 15.

4. poppy14

poppy14 Actief lid

3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL

zit ook onder de pukkels ! een grindtegel is er niks bij

5. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik ben een beetje down, zullen de hormonen wel zijn, vind het best wel vervelend dat mijn lichaam zo veranderd en gewoon doet wat hij wil.
    Zie ook best wel op tegen die dikke buik weer... hopelijk gaat het over! #klaaguur

6. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Ik wil ook even klagen.. :p
    Ik ben zooooo gigantisch moe! Gisteravond op de zolder aan het klussen geweest, ik kon bijna niet meer op m'n benen staan. Om 22:00 lag ik KO in bed. Ik sliep zo vast dat ik m'n wekker bijna niet hoorde, en onder de douche stond ik ook nog bijna te slapen.. #hoekomikdedagdoor?!

7. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden :)

Ik heb steeds buikpijn :( maar heb echt last van darmen die maken overuren heb pds :( nog meer mensen met pds die extra last hebben van hun darmen ?

Moe: hier ook ben niet vooruit de branden

Mijn borsten doen echt ontiegelijk veel pijn :(

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Pukkels. Ik heb ze enorm ik ben de pubertijd behoorlijk gematst met pukkels, maar kennelijk haal ik dat nu in. Verschrikkelijk.

Ik heb vandaag weer een heel onzekere dag! Ik ben opgestaan met gigantische rugpijn en menstruatiepijn. Ik begin me weer behoorlijk onzeker te voelen en wordt weer angstig. Gelukkig morgen de echo, ik hoop zo dat alles goed zit!

9. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Ja hoor hier ook 1 puisten paradijs en van die pijnlijke onderhuids :$

Borsten doen nog steeds pijn m.n mijn tepels een no touche zone hoor hier :D
    Verder mag ik niet klagen al zeg ik het zelf:D

10. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Voor op de lijst ik kan hem zelf niet aanpassen ik zit op de iPad.

13 juli bloedprikken voor de Nipt test:D

11. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Zoooo, wat een hoop bij te lezen!!!

En wat leuk dat sommigen al een echo hebben gehad! :)

Ik zit sinds gisteren ziek thuis.
    Misselijk,misselijk en nog eens misselijk.

Het begon nu later (strak op 6 weken), maar het voelt ook zwaarder dan de vorige keer.
    De vorige keer was het hoogte punt van week 7 tot 8 en daarna was ik nog steeds misselijk, maar kon ik nog wel een soort van functioneren.
    Hopelijk is dat nu weer het geval!!!!

Het enige wat ik herken in deze zwangerschap is de misselijkheid, verder heb ik geen last van andere symptomen.

12. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook misselijk maar het helpt om droge cracker te eten voor je opstaat (dus in bed) dan zakt het hier wat af gelukkig :) als ik het weer voel opkomen neem ik weer een droge cracker :)

13. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo MvM is hier ook geweest. Ook een mooie wikkeldeken gehad en mag zaterdag al starten. Test is super duidelijk voor 5.2 weken.

Huiboobee oei dat is minder. Snap dat je dan toe leeft naar morgen. Misschien gewoon groeipijn.

Puistjes hier ook wat meer als anders. Normaal rond mijn menstruatie staat mijn kin vol maar nu juist een paar op mijn kaak/wang. Achja zou er wel bij horen.

Verder vanochtend wel goed misselijk. Is de eerste echte keer dat het met eten niet goed zakt.

Bijgevoegde bestanden:

14. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Ik ben beyond crackers :).
    Zit nu alweer aan de primperan, dat kreeg ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook.
    Ik heb wel geleerd om te eten waar je trek in hebt ipv wat gezond is.
    Vanmorgen dus maar een bakje chips gehad, want daar had ik trek in en dat blijft binnen.;)

15. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Dat heb ik tijdens mijn eerste zw ook gedaan. Bij mij hielp cola heel goed en ook chips. Dus dronk sochtends om 7uur al een glas cola haha.en heb nu ook standaard crackers in mijn nachtkastje liggen.

16. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Wat ik me afvroeg, zijn er al dames die een buikje ontwikkelen?
    Ikzelf pas m'n 'gewone' broeken al niet meer.. En heb 't idee dat 't geen 'darmenbuikje' meer is..

17. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    #797 Switi, 14 jun 2016
    Laatst bewerkt: 14 jun 2016
    Als het goed is staat mijn echo er nu ook bij.. Dit was een inwendige op 6,2 weken. En ook wij hebben geen kloppend hartje gehoord, wel gezien!

Ik hoop dat we volgende week weer een goede echo hebben!! (eerder missed abortion gehad, hartje was op dezelfde dag, na de echo waar alles nog goed leek, gestopt:( )

anoniem ook ik heb PDS, maar ik heb waarschijnlijk door mijn extra progesteron gebruik alleen maar last van obstipatie.

Ik heb te weinig overduidelijke klachten, maakt me wel onzeker! Dus ik heb gisteren weer bloed laten prikken, dan weet ik in ieder geval of mijn progesteron nog hoog genoeg staat en het HCG goed stijgt. Maar liever had ik nu weer een echo...:p dat zegt nu zoveel meer..

Weet niet meer wie het zei, maar idd ff de klok een paar weken verder zetten..graag :D

Bijgevoegde bestanden:

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Joos
    Ik zit aan de omeprazol omdat ik ook aspirine en prednison heb gebruikt, zou ik nu daardoor amper misselijk zijn? Ja, als ik wat moet eten en dat is ongeveer om de 2 uur word ik behoorlijk misselijk!

Malibuu
    Mijn buikvet lijkt ook dikker te worden maar kan ook prima veroorzaakt worden door mijn PDS en lactose intolerantie. Ik kan nog wel gewoon mijn spijkerbroek (skinny) aan alleen 's avonds of thuis is het wel prettiger met riem en knoop los of in joggingbroek. Maar dat doe ik ook al een paar jaar op die manier. Dus ook dat is bij mij niet overtuigend door de zwangerschap, hihi

19. kiwi2609

kiwi2609 Lid

3 jun 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi! Allemaal natuurlijk suuuper gefeliciteerd! Kan ik me nog aanmelden?? .. :) heb de eerste 18 pagina's van dit groepje gelezen en zag dat de leeftijd wel +30 was.. zal ik die dan even omlaag halen? ik ben 21 jaar! ;) 8 februari uitgerekend en 5 juli intake + echo bij de verloskundige! Ben zoooo zenuwachtig, hoop zo dat t goed mag gaan!

20. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joos1 wat balen dat je echt zo misselijk bent hopelijk werken de medicijnen !

Leeuwinnetje hier helpt cola ook wel een beetje maar opzich vind ik het niet zo gezond dronk het heel veel voor de zwangerschap maar probeer een beetje af te kicken haha

Swiri wat een goede echo! Zo zag die van mij er ook ongeveer uit gister maar ik was toen 5+5 was echt een alleen een rondje te zien alleen nog geen hartje mag 24ste weer langs komen :)

Malibuu hier nog niet echt een buikje maja heb last van buikgriep dis mijn buik is helemaal foetsie nu
    Vind het wel fijn om met me broek open te lopen thuis haha

Welkom kiwi :)

Ik ben vandaag heel erg duizelig alles draai om me heen iemand een tip wat ik er tegen kan doen ?
    Mijn bloeddruk was gister 110/70
    Ik neem al floradix om ijzer aan te sterken
    En ik neem foliumzuur met vitamine d

Deel Deze Pagina