Switi hoe stel je zo,n mail notificatie in?? Bolliewollie wat een prachtige echo meid!! Ik heb het vanmiddag aan mijn collega verteld zij begeleid zieke medewerkers van ons op het werk ze was super blij. Ik heb ook de afspraak voor de Nipt 13 juli bloedprikken. Ik ook liever geen facebookgroep vind dit al lastig bij te houden
Ik ben wel voor een fb groep. Met de vorige zwangerschapgroep hadden we een whatssapp groep en ja soms gaan dingen dubbel maar vervelend vond ik dat niet. Ik had wel het idee dat je daarmee dichter bij elkaar kwam en het bijhouden vond ik makkelijker. Dus ik zou zeggen we maken 1 aan en kijken hoe het loopt? Oh pukkels ja ze zitten nog een beetje verstopt op de haargrens maar het zijn wel de echt harde.
Het is alweer een tijd geleden dat ik gereageerd heb. Ben misschien toch minder geschikt voor een forum. Wie weet komt het nog... Ik heb wel veel van de berichten gelezen. Veel nieuwe dames en helaas ook al een paar afvallers. Ik ben sinds een aantal dagen soms wat misselijk en heb af en toe buikpijn. Ook de vermoeidheid slaat toe. Zal alleen nog even tot het weekend moeten wachten om weer goed uit te rusten. Al mooie echo's hoor. Hoop dat er nog vele zullen volgen. Ik twijfel ook of ik wel van FB gebruik wil maken. Laat mijn privé leven liever gescheiden. Niemand weet het verder nog.
Koffieboon Rechts bovenin (als je in het desbetreffende topic zit) heb je een balkje naast de pagina's wat "onderwerp tools" heet. Als je daar op klikt krijg je een pulldown menu met wat opties en daar staat "abonneren op dit onderwerp" bij. Zo kun je bij je eigen gebruikersinstellingen direct een overzicht krijgen met alle topics waar je een abbo op hebt en in welke topic wie voor het laatst gereageerd heeft. Erg handig! Edit: moet je nog wel in je gebruikersinstellingen e-mailnotificatie aan vinken bij de abbo's
O het wisselt wel dus een Facebook groep of niet. Misschien kunnen we hem gewoon aanmaken en dan kun je zelf weten of je er jezelf aanmeldt of niet. Zou ik een groep aanmaken? Whatsapp heb ik liever niet.
Misschien moeten we dan deze groep op zp maar in tweeën hakken (qua datum) en zien hoe dat gaat? Er zijn er best een aantal die al genoemd hebben dat het haast niet bij te benen is met zo'n grote groep. En dan moet er ook nog een fb-groep bij? Of roep ik nu iets heel impopulairs? 🙊
Ik had geprobeerd een groep aan te maken maar dan moet ik ook iemand hebben om toe te voegen haha. Mij maakt het echt niet uit. Maar de lijst door de midden hakken vind ik niet zo leuk. Want jullie zijn allemaal wat verder.
Ik zou persoonlijk gewoon deze lijst gewoon aanhouden. En de mensen die een groep via fb willen, die de fb 'erbij' doen.. Hier op zp ben je nog enigszins anoniem 😊
Een fb groep is wel heel leuk hoor. Met vorige zwangerschap ook gedaan. Mijn zoon is september 2014 geboren. Met een aantal meiden nog steeds dagelijka contact via WA. We delen lief en leed en juist de dingen die je anders niet deelt. Zo een groep meiden voelt heel vertrouwd juist. We zijn nog met ca. 8 meiden over maar super gezellig. Wonen door het hele land maar spreken geregeld af. Leuk met kindjes van dezelfde leeftijd.
Wat een mooie echo Bolliewollie! Hier vandaag een stressdagje. We hebben gisteren een nieuwe (grotere) wagen gekocht aangezien er nu 3 kinderzitjes in gaan moeten. Moeilijk om uit te leggen, maar ik krijg na zo een confrontatie met het écht zijn van de zwangerschap altijd erg veel schrik dat het weer mis zou gaan. Ik was net wat kalmer geworden en was echt niet bezig met wat ik wel of niet voel. Gisteren en vandaag toch weer meer bezig met heel het zwanger zijn. Ik moet ook utrogestan vaginaal opsteken dus voel dan ook telkens of alles nog goed toe is (niet dat ik een expert ben) en daarjuist voelde het net iets zachter en anders aan dus dan begin ik meteen te twijfelen Sorry voor mijn gezaag, maar moest het effe kwijt. Malibuu, hier is het ons derde kindje en ook al een buikje. Merk wel dat het mijn darmen zijn en dat ik mijn buik hoegenaamd niet kan intrekken.
Wij hebben nu een November 2014 mama Facebook groep en daar zijn we met 11 dames. Ook al een paar keer afgesproken dus veel prive contact. Het is misschien gewoon een idee om een groep aan te maken en dan kan iedereen gewoon kiezen wat te doen. Van de ene kant vind ik het super leuk. Maar wil misschien ook ff de eerste echo afwachten.
Ik wil sowieso de echo afwachten (maar die is over een paar dagen al) en even zien hoe groot die groep op fb echt wordt. Omdat ik niet in NL woon, vind ik het juist wel fijn om contact met Nederlandse zwangere dames te hebben. Maar qua meetings zal het voor mij vaak niet te doen zijn.
Gezellig hoor een Facebookgroep. Moet ik de functie op m'n werk pc eerst even uitzetten hahahah. Whatsapp lijkt me persoonlijk fijner maar ik denk dat de meeste dat pas in een later stadium leuk vinden. En dat is met een klein groepje denk ik leuker. Ik ben er dus voor in 😄 Wel geheim en onvindbare naam toch?
Dat lijkt me ook wel leuk, dat het wat persoonlijker contact is. Ik heb wel vrienden die een kleine hebben, maar leeftijdsverschil is dan wel groot (zo'n 2 jaar tegen die tijd). Dus dat is toch anders. Maar wil ook eerst m'n echo afwachten