Fijn dat het bloeden gestopt is Sado. Nu niet meer gaan voelen hoe je bmm ligt etc. Gewoon genieten dat je zwanger bent ook al zijn we dat nog maar kort.
Heeft er nog iemand last van vochtverlies? Vandaag heb ik er echt enorm veel last van... Meestal bij beweging. Ben een beetje ongerust nu Had dit bij mijn eerste miskraam ook enorm, maar dit kan ook een gewoon kwaaltje zijn?
Harperhazel wat fijn. Haf je onregelmatige cyclus waardoor je 3 dagen bent teruggezet? MoodyL extra vochtverlies heb ik ook. Bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Is gewoon een kwaaltje.
Leeuwinnetje ik heb eind April mijn spiraal laten verwijderen en ben niet ongesteld geweest tijdens mijn spiraal (wel een cyclus). Dus we weten niet precies wanneer de laatste keer is geweest dat ik ongesteld was. Ik ben meteen zwanger geworden...
koffieboon; las ik net nog over in een ander topic en ja, dat mag! misselijkheid; wat naar dat bij veel van jullie de misselijkheid in volle glorie aanwezig is! Zouden jullie dan ook allemaal een jongetje of juist meisje krijgen? Ik klop 'm even af; heb nog maar 1x gespuugd en op een wat weeïg gevoel na in de maagstreek voel ik me verder prima. Héél verschil met m'n eerste zwangerschap toen ik 5 maand hartstikke ziek was. Ik DUIM heel hard voor mezelf dat het zo blijft. 😁 Sado; fijn dat het bloeden gestopt is!! Vertrouw op je eigen lijf, hè? Komt goed! Over wat voor vochtverlies hebben we het precies, Moody? Harper; top dat jullie het hartje hebben zien kloppen!!
Doorschijnend vochtverlies. Zelfde consistentie als urine en komt vooral bij inspanning. In neem ook vaginale utrogestan en dat komt er ook terug uit met wat extra vocht. Viel me nog goed zwanger dus hopelijk is het niets
Bedankt meiden😊 Hebben jullie ook constant een "gek" gevoel in je buik? Doet geen zeer ofzo, maar ik voel m'n buik zegmaar de hele tijd. Beetje te vergelijken met m'n borsten nu: steeds een licht drukkend/trekkend gevoel, lastig uit te leggen.
Koffieboon haring mag! Maar niet teveel; geloof max 2x p week. Ik heb een app 'zwanger&zo' daar kun je dit soort dingen in opzoeken, vaak staat er ook bij waarom je wel/niet iets mag.. Superhandig! Harperhazel fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Zal een hele geruststelling zijn! Op naar de volgende echo! MoodyL vervelend zeg dat vochtvrije! De utrogestan wordt binnen een uur door je lichaam opgenomen, alles wat dan niet nodig is scheidt je lichaam weer uit. Ik had de ene dag veel witte smurrie en de dag er na weer minder.. Naarmate het eind vd utrogestan kwam er ook steeds meer uit.. Hoelang moet je ze nog? Sado het zou heel goed kunnen dat het de banden zijn due aan het oprekken zijn. En je baarmoeder wordt nu in een hoog tempo groter, dat zal je ook wel voelen.. Tijdens je zwangerschap groeit hij van maatje 'peer' naar maatje 'watermeloen' Kwaaltjes gelukkig niet misselijk! Wel een overgevoelige neus merkte ik vandaag.. Alles en iedereen stinkt haha, in de metro zitten is nu geen pretje brrrr..
Daar heb ik ook last van Sado. Maar vooral wanneer het weer etenstijd is dan word ik ook wat misselijk, maar na wat eten is dat weer over
Malibu heel herkenbaar. Ik word ook echt gek van alle geuren. Sado ook herkenbaar. Dat zijn echt je banden meid. Wat Malibu al zegt je baarmoeder groeit in een rap tempo. Op een gegeven moment wel minder. En aan het einde van je zwangerschap komt dat weer terug. Bij mij voelde weeën ook zo. Ik had toen dat gevoel in mijn buik met mega veel pijn.
Ik voel af en toe wat steken en gerommel in mijn buik. Verder ben ik dood en dood moe, kom ik pas rond 1300 in leven terwijl ik echt een ochtend mens ben. Verder ben ik een paar x flauw gevallen, misselijkheid met vlagen over de hele dag. En het ergste vind ik van mijzelf dat ik mijn zoontje af en toe zo uit zijn mond vind stinken. Mijn vriend gaat dan ruiken en hij vind van niet. Met mijn zoon helemaal geen kwaaltjed gehad, dus als je zo denkt zou het nu een meid moeten zijn. Ben wel reuze benieuwd maar heb (op dit moment) echt geen voorkeur
Ik mag van de lijst. Het ziet er naar uit dat het weer een ma is! Krijg volgende week nog een controle echo maar heb er zelf weinig vertrouwen meer in
Het was een beeld van een hele prille zwangerschap en lang geen 6 weken wat ik toch minimaal zou moeten zijn kwa testen. Was een dooierzak en een mini kindje te zien, maar de gynaecoloog vermoedde ook al dat het niet goed zat. Heb in november ook een ma gehad en voordat mijn dochter geboren is ook. Dit keer had ik het alleen helaas niet aan zien komen. Was zo overdonderd van het kadootje.
Heftig Demie....vooral als je het niet aan ziet komen. Dikke knuffel en ga toch voor je duimen op een goede afloop.