Het wordt al gezellig druk hier!!! Hoi mede-bejaarde Hier ook 36, 37 wanneer de kleine geboren wordt. Ook ik was bij mijn eerste erg misselijk (zat met 4 weken al aan de emesafene en met 5,5 week aan de primperan) en nu heb ik eigenlijk ook geen klachten. Rond mijn testperiode was ik een beetje queezy, maar nu niks! Aan de ene kant hoop ik dat het zo blijft, maar aan de andere kant vraag ik me af of het wel goed gaat! Het enige waar ik nu last van heb is een soort menstruatiepijn (had ik bij de vorige zwangerschap ook), maar verder niks!
Voor de dames die al kinderen hebben lijkt deze zwangerschap op de andere of kan je daar nog niets over zeggen? Wat mijzelf betreft mijn oudste was een ramp 9 maanden spugen De middelste begon ook zo maar gelukkig stopte dat (zijn beide meisjes) en mijn jongste nou nergens last van nou kan het op 1 hand tellen is bijelkaar misschien 2x gebeurd dat ik over de rand van de pot hing Nu heb ik last van wat hoofdpijn en ik heb een andere vermoeidheid mijn ogen branden en het voelt als anders moe (kan het niet zo goed uitleggen) Ben benieuwd nara jullie verhalen!
Ik had bij mijn eerste (jongen) eigenlijk bijna nergens last van eigenlijk alleen erg moe en vaak plassen en last van borsten... pas op het einde dat ik een beetje misselijk was (nooit overgegeven gelukkig) ik had wel vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit dus hoop dat het deze keer weg blijft Ik ben nu af en toe misselijk, echt in vlagen vooral sochtends en savonds (heb een fobie voor overgeven dus hoop echt niet dat ik moet rennen haha) Heel erg last van mijn borsten en een beetje een opgeblazen gevoel
Vorige zwangerschap had ik vreetkicks, was ik heel humeurig en lagen mijn darmen stil. Mijn borsten deden pijn en mijn tepels jeukten alsof mijn beha vol zat met jeukpoeder. Eerste week van deze zwangerschap was ik erg misselijk, maar nu niets meer. En ik ben o zo moe! Borsten doen absoluut geen pijn en jeuken ook niet. Wel hebben mijn darmen het er weer moeilijk mee. En veel menstruatiepijn. Voor mij zijn het nu al twee verschillende zwangerschappen.
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd! Voor de dames die eerder 1 of meerdere miskramen hebben gehad. Pfff wat is het spannend hè? Ik heb ik in januari en deze liep door in februari in een miskraam periode gezeten. Heeft bij elkaar wel 2 maanden geduurd voordat alles weer schoon was en geen bloedingen meer had. Hoop dus echt dat het deze keer goed gaat.
1 t/m 15 februari 2017 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje Cathrien - 36jaar- 2de kindje loveexx - ?? jaar - 1e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Koffieboon - 41 jaar - 4e kindje 5. 6. Minimels - 32 jaar - 4e kindje 7. Knoopster - 33 Jaar - 2e kindje 8. anoniem234- 28jaar - 2de kindje AzA - 30 jaar - 2de kindje 9. pat1978- 38 jaar - 3de? kindje 10. 11. Minimels - 32 jaar - 4de kindje Stefanenlaura - 28 jaar - 2de kindje 12. 13. 14. 15. Nog onbekende datum Demi - 29 jaar - 2e kindje Afspraken : 2 juni bolliewollie moeders voor moeders 9 juni koffieboon prenataal onderzoek 14 juni Bolliewollie eerste echo 16 juni Demi eerste echo 20 juni 78sandra eerste echo 22 juni knorretje24 eerste echo 22 juni Marlies444 eerste echo 22 juni 78sandra intake vk 22 juni Cathrien eerste echo 24 juni Cathrien intake 28 juni Knoopster intake en eerste echo 29 juni Joos1 eerste echo 29 juni Mareco intake en eerste echo 11 juli knorretje24 intake vk
Lijst is nu weer helemaal compleet, denk ik. Ik reageer een andere keer weer wat uitgebreider. Ben nu bij mijn moeder en we gaan vrijdag op vakantie dus druk druk druk
1 t/m 15 februari 2017 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje Cathrien - 36jaar- 2de kindje loveexx - 24 jaar - 1e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Koffieboon - 41 jaar - 4e kindje 5. 6. Minimels - 32 jaar - 4e kindje 7. Knoopster - 33 Jaar - 2e kindje 8. anoniem234- 28jaar - 2de kindje AzA - 30 jaar - 2de kindje 9. pat1978- 38 jaar - 3de? kindje 10. 11. Minimels - 32 jaar - 4de kindje Stefanenlaura - 28 jaar - 2de kindje 12. 13. 14. 15. Nog onbekende datum Demi - 29 jaar - 2e kindje Afspraken : 2 juni bolliewollie moeders voor moeders 9 juni koffieboon prenataal onderzoek 14 juni Bolliewollie eerste echo 15 juni Loveexx eerste echo + intake 16 juni Demi eerste echo 20 juni 78sandra eerste echo 22 juni knorretje24 eerste echo 22 juni Marlies444 eerste echo 22 juni 78sandra intake vk 22 juni Cathrien eerste echo 24 juni Cathrien intake 28 juni Knoopster intake en eerste echo 29 juni Joos1 eerste echo 29 juni Mareco intake en eerste echo 11 juli knorretje24 intake vk
Klopt HuiBooBee! Maar als deze baby net zo is als mijn andere kinderen dan loop ik helaas weer overtijd Van de kwaaltjes heb ik deze keer weinig last. Alleen heel gevoelige borsten. Bij mijn eerste zwangerschap had ik HG en heb ik ontzettend vaak in het ziekenhuis gelegen in de eerste maanden. Bij de volgende zwangerschappen geen last van gehad. Ik snap de spanning maar al te goed bij de mama's die een miskraam al hebben gehad. Vorige keer was bij ons de 1e echo gewoon prima en bij de termijnecho was het mis. Ik ben wel heel positief ingesteld dat het deze keer vast en zeker anders loopt en het wel goed blijft gaan!
Ik heb geen kwatjes alleen hele lichte krampjes. Niet te vergelijken met menstruatie. Mijn energielevel is wel 0 maar komt denk ik meer door de slechte nachten. Bij mijn eerste zwangerschap ook nergens last van gehad, geen misselijkheid etc. Wel moodswings, ben daar nu ook wel bang voor. Voor mijn vriend was ik af en toe echt pregzilla. Bij de eerstr was ik trouwens ook heel moe en viel ik savonds om 19.30 al op dr bank in slaap. Nu heb ik dat gelukkig niet.
Nog geen kwaaltjes, slaap lekker en ben niet misselijk, wel s'avonds wat vermoeider. Beetje vol gevoel in mijn buik en darmen werken wat harder wat ik weer merk in de stoelgang grrr... Tot dusver nog niet heel anders dan de vorige zwangerschap, dat begon ongeveer hetzelfde. Toen eigenlijk pas later in de zwangerschap veel last van maagzuur gehad, maar dat kwam volgens mij door de stuitligging.
Idd af en toe een wat trekkerig gevoel en het lijkt me ook zo vreemd als je straks weer een dikke buik hebt dat het litteken aan de buitenzijde dan meerekt, vraag me af of je dat ook meer gaat voelen dan....lijkt me enigzins pijnlijk. Hier ook een draaipoging gehad in Utrecht bij het Kinderziekenhui, maar had geen effect helaas....
Verderop in de zwangerschap kreeg ik idd ook meer kwaaltjes. Heel veel last gehad van maagzuur en verkrampte handen. Sliep op een gegeven moment met polsbeschermers om. Zwangerschap helaas geeindigd in zwangerschapsvergiftiginf. Maar gelukkig was dat bij week 38. Met 39,1 ingeleid en met 39,2 is hij geboren
Het enige wat ik voel is mn ongelooflijke agressieve buien. Ze komen opeens opzetten en vind het vreselijk. Ook kan ik juist weer heel blij zijn. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mn 1e zwangerschap ook zo heftig had. Alhoewel volgens mn man ik bij mn zoontje ook heel naar kon zijn 🙈 Verder ontzettend veel zin in zoetigheid. En kheb zo af en toe een vlaag hoofdpijn en misselijkheid. Maar verder voel ik me top! Kheb meer geen kwaaltjes dan wel. Vorige zwangerschap weinig last gehad van kwaaltjes. Eigenlijk net als nu ong.
Die agressie is inderdaad ook herkenbaar. Kon uit het nieta in ene intens boos zijn (er zijn wat koelkast plankjes gesneuveld)
Hier ook niet echt klachten. Hele zere borsten en buikkrampen is bijna weg. Bij mijn vorige zwangerschap ook heel misselijk geweest en dat nu ook niet. (maak me stiekem al weer zorgen) Maar het kan natuurlijk ook allemaal nog komen. Ik heb ook 2 miskramen gehad dus misschien dat daar die onzekerheid vandaan komt.
Ja, dat herken ik wel....ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje ook twee miskramen gehad......dus ik zal blij zijn als de eerste cho geweest is en we hopelijk te horen krijgen dat alles goed is dat het hartje klopt.....dan zijn we tenminste al een heel eind op weg
Hier trouwens ook niet heel veel klachten. Maar 1 gevoelige borst (gek is dat). S avonds behoorlijke hoofdpijn, waar ik normaalgesproken een pijnstiller voor in zou nemen, maar dat nu niet doe. Soms menstruatie krampen. Daarnaast ben ik emotioneel. Heb vaak het gevoel dat ik moet janken. Begrijp d'r niets van... Probeer vooral goed voor mezelf te zorgen. Voldoende slaap, gezond eten enzovoort.
Anoniem we zijn idd een van de jongste. Apart toch. Voel me zo oud. Knoopster vervelend dat je zo slecht slaapt. Kwaaltjes zijn hier nog niet echt aanwezig af en toe wat buikpijn, buiten de vermoeidheid maar daar ben ik inmiddels al helemaal aan gewend na 3 kwart jaar hormonen. Heb meer klachten gehad in afgelopen 9 maanden dan de zw van mijn dochter. Bij mijn dochter ben ik in het begin alleen moe geweest en heb ik pijnlijke borsten gehad. Verder 42 wkn fluitend door mijn zwangerschap gegaan hopelijk nu weer.
Oh jeetje de kwaaltjes lijken bij jullie mee te vallen. Hier echt al bijna de hele dag misselijk en energie is echt 0! Ik slaap smiddags al ff als het even kan. Helaas uit ervaring van de eerste weet ik dat de misselijkheod alleen maar erger gaat worden. Overgeven lukt mij niet zelf, dus wordt weer wat weken door bikkelen. Verder verlopen de eerste kwaaltjes gelijk aan de eerste zwangerschap. De ma zwangerschap voelde wel anders. Toen was de misselijkheid veel minder en dan nam ook steeds meer af net als de testen die nooit duidelijker werden. Hebben jullie het al mensen verteld? Ik kan dat mondje van mij niet goed stil houden en anderen hebben het wel door door mijn misselijkheid die bijna niet te verbergen is.