1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Begint hier nu weer te regenen, haha

Ohh gaaf, veel plezier alvast!

Zeker, zal een foto plaatsen😊 Volgens mij was een paar pagina's terug ook al een 7 weken echo gepost, toch?

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb met name nu kokhals neigingen bij de MvM flessen en als de katten op de kattenbak heeft gezeten. En ik ruik de plasluiers van zoonlief heel erg.

Doen ze die pretecho inwendig? Het is neem ik aan nog geen 3D echo toch?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Nee uitwendig! Dus advies gekregen om met een goed volle blaas te komen. En is 2D indd!

4. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Goede avond,
    Geprobeerd wat te lezen, maar zowel lezen als schrijven maakt me nog zieker dan ik al ben ( net als ik in de auto lees)
    Emesafene helpt nog weinig, vanmiddag even een uurtje een goed moment maar weet niet of dat door de zetpil kwam.
    Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Dromen heb ik ook , heel heftig.
    Dorst juist niet... Drink normaal liters thee maat krijg het niet weg.
    Afentoe een slok cola.

5. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik heb sinds vanmiddag opeens een drukkend gevoel down under... een beetje persdrang gevoel... herkent iemand dit? Volgens VK kan het komen van banden/baarmoeder die groeit, en met een tweede zou het sneller gevoelig kunnen zijn.

6. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Harperhazel, zou best kunnen... Hier ook veel sneller allerlei klachten.

Nog een vraag voor de emesafene ( of andere medicijnen) gebruikers: hebben jullie ook zetpillen?
    Beetje raar verhaal maar ik heb dus vandaag 3 keer ondergoed moeten verschonen omdat er een soort vettig laagje uitkomt 😱
    Maar zie net in mijn korte broek ook een vlek zitten! Kan toch niet constant rondlopen met vlekken op die hoogte? 😂🙈

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.835
    18.564
    113
    Vrouw
    Ohh ja hier had ik vandaag ook ineens last van. Had lange tijd achter de computer gezeten op mijn werk en toen ik opstond kreeg ik ineens een drukkend, onaangenaam gevoel daar. Weet niet of het hetzelfde is. Maarja ik werd alweer onzeker...gelukkig ging het binnen een paar minuten over.

8. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Drukkend zwaar gevoel herken ik ook. Had ik al vrij vroeg een zijn je banden en baarmoeder die aan het groeien is. En je darmen duwen omhoog.

Anne1977, emesafene heb je naar mijn idee alleen in zetpillen. Ik heb geen laat van vettige vlekken of afscheiding maar wel wat vettige ontlasting. Spuug je ook? Anders misschien gewone pilletjes vragen? Weet niet of daar iets in bestaat.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.199
    113
    Ik had emesafene die ik moest slikkende bij de vorige zwangerschap

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dat zware drukkende gevoel herken ik ook. Vaak na lang zitten. Alsof de boel even weer op zn plek moet vallen.

Drinken, ik heb het alleen de eerste week gehad.
    ik moet het aangeven zodra mijn lichaam meer vocht wil. Omdat ik met extreem overgewicht zit kan (zwangerschaps)diabetes vaker voorkomen. Veel drinken is een symptoom.

11. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was het die ook zaterdag een pretecho eigenlijk zou hebben voor we op vakantie zouden gaan :) mar omdat ik morgen een echo krijg bij de gyn heb ik die pretecho afgezegd :) heeft niet veel zin dag na elkaar :)

12. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Misschien stomme vraag maar waarom met een volle blaas? #newbie😁

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Volle blaas duwt je baarmoeder naar voren dus dan is ie beter zichtbaar 😊

14. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Dit was trouwens mijn echo, wel inwendig maar veel beter beeld!

Dames voor echo die vandaag mogen, veel succes en plezier!!

drinken
    Ik had/heb 's ochtends veel meer dorst dan voorheen en drink nu ook iets minder dan normaal. Eerste paar weken wel iets meer gedronken.

Vraagje aan dames met oudere kinderen, wat vonden jullie pubers/jongvolwassenen van een nakomertje?

Bijgevoegde bestanden:

15. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Hier niet heel veel kwaaltjes meer. De misselijkheid is de het afgenomen.

Mijn pubers (11 en bijna 14) vinden het helemaal geweldig dat er nog een broertje of zusje komt.nou hadden ze al jaren aangegeven dat ze dat graag wilden, vooral mijn dochter. Ze waren ook erg zenuwachtig voor de echo en heel erg blij en opgelucht dat de echo goed was.

4 juli de 2e echo.

16. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Over een week zitten we in het ziekenhuis voor de eerste echo...... kun je 1 week vooruit spoelen? Doe maar dan.

Hier is de misselijkheid ook weer heel erg aanwezig. Verder moest ik net gewoon huilen bij Say Yes to the Dress.... ppppfff hormonen :p

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.199
    113
    Hier zijn het kleuters en peuter, nog niet verteld :) maar verwacht wel dat ze het leuk vinden.
    zelf als 12 jarige een zusje gekregen. Was leuk maar merk wel afstand nu, zij pubert er lekker op los haha

18. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Ahaaaa.. Goed om te weten 😉 Weer wat geleerd vandaag!

19. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Hoe werkt zo een inwendige echo eigenlijk? Wat kan ik verwachten?
    Als ik dinsdag heen moet ben ik rond de 8 weken.
    Denken jullie dat t dan een inwendige of uitwendige echo wordt? Hebben ze eigenlijk niks over gezegd.

Succes dames die vandaag mogen!

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    Sinds vanmorgen vroeg een erg drukkend gevoel heeeel laag in m'n onderbuik.
    Volgens mij zei iemand hier dat gister/eergisteren ook, maar kan 't zo gauw niet terugvinden. Iemand die dit gevoel herkend?

Deel Deze Pagina