1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.286
    17.171
    113
    andere schoenen misschien nog een idee? En misschien vast een (bekken)fysio opzoeken om erger te voorkomen

Grappige bijnaam :D Nog meer mensen hier die dat hebben? Wij (nog) niet

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bijnaam hier is Plurk. Ik dacht dat het "babietje" van Sesamstraat zo heet, maar dat is Purk :p. Daar heb ik het van.

Misschien fysio Leeuwinnetje?

Ik heb de hele dag rondgewaggelt in de dierentuin. Aan het einde voelde ik echt mijn banden bij het opstaan. Niet echt een lekker gevoel. Ik ben kapot! Welterusten.

Btw, hoe is het noodweer bij jullie verlopen?

3. LiliB

LiliB Actief lid

27 mrt 2012
    351
    0
    0
    Hoi dames,

Ik kom ook graag bij jullie groepje. Ik ben zwanger van ons 2e kind. Ik heb een zoontje van ruim 2,5 jaar en ben zelf 33 jaar. Ik heb PCOS en had dus wat hormonen nodig om zwanger te raken, maar het ging deze keer nog wat sneller dan voor onze zoon.
    Het moest ook wel raak zijn, want ik mocht de injectie voor de eisprong zetten op vrijdag de 13e (mei) en dat was ook nog ons 5e huwelijksjubileum. Dus als ik er vanuit ga dat ik dat weekend zwanger ben geworden, kom ik uit op 5 februari als uitgerekende datum.

4. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Welkom LiliB. Wat een speciale dag is 13 mei dan. Gefeliciteerd.

@hier: vandaag weer super misselijk. Kan niets doen en wordt gek van de geuren om me heen. Gelukkig is het weekend en is mijn mannetje thuis. ;)

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gefeliciteerd LiliB. En welkom.

Dochter wou perse pannekoeken. Dat heb ik geweten, misselijk!
    Vandaag een rustig dagje. Pyjamadag en xboxdag :p

Hopelijk kan je partner wat overnemen Leeuwinnetje.

6. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Hier is man vandaag op pad.. Dus vanmorgen lekker ff door het hele huis heen gesjeesd! .
    We zijn de zolder aan het verbouwen, dus overal ligt rommel, stof en gereedschap; maar het is weer een beetje toonbaar nu haha.

Vanmiddag lekker rustig aan doen; denk dat ik lekker op de bank kruip met Netflix :D

Een bijnaam hebben wij niet.. Volgens mij zeiden we tijdens de vorige keer gewoon baby en/of meisje.

Welkom LiliB!

Kan iemand de tijd doorspoelen naar donderdag?? :p begin nu toch wel heel benieuwd te worden.. ;);)

7. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hi Pat,

Dank voor je reactie! Als ze zelf al jaren aan hebben gegeven graag nog een broertje of zusje te willen begrijp ik heel goed dat ze nu erg blij zijn!
    Wel bijzonder dat zij ook voor de echo zenuwachtig waren en dat jullie dat zo samen kunnen delen! :)

8. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hi Koffieboon,

Dank voor je reactie! Ik verwacht een vergelijkbare reactie van mijn stiefkind.. Die zal zich ook rot schrikken omdat er eigenlijk geen kind meer wordt verwacht dus "raar" en "gek" na zoveel tijd zal hier ook gevonden worden maar wij hopen dat er snel plaats zal worden gemaakt voor blijdschap. Goed om te horen dat dat bij jullie wel het geval was! Wij gaan het wel pas over een paar weken vertellen..

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Anoniem
    Fijn dat de echo goed was! Hoe ver ben je nu dan?

LiliB
    Welkom!

Leeuwinnetje
    Misschien eens langs gaan bij een podotherapeut voor steunzolen?

Misselijk
    Ik ben de laatste dagen opeens vooral 's ochtends behoorlijk misselijk, ik vind dat heel raar, leek zo goed te gaan...:( En ik heb het erg warm/benauwd, komt vast ook door het drukkende weer maar het is wel erg vervelend, loop continue te happen naar adem..:x nog meer dames die er last van hebben? Hoort dit erbij of doet mijn lichaam raar?

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Was mij ook al opgevallen dat ik benauwder ben Switi.
    Ben je toevallig ook wat verkouden door de zwangerschap? Door het extra bloed kun je namelijk een verstopte neus hebben.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    #1271 Sado, 25 jun 2016
    Laatst bewerkt: 25 jun 2016
    Hoi dames!

Even een korte stilte van mijn kant, gisteravond opeens weer bloedverlies (wat meer ook deze keer). Nu nog met afvegen wat bruin bloed, dus wilde m'n echo van vanmiddag afwachten.

Maar ik ben helemaal gerustgesteld: HET HARTJE KLOPT❤️
    De echoscopiste heeft een hele tijd getwijfeld of het er niet twee zijn, helaas kon ze het niet 100% goed zien. Ze sluit het nog niet helemaal uit.
    Ben in elk geval wel ietsje vooruit gezet naar 7+5, nieuwe uitgerekende datum is 6 februari.
    De baby is nu 1.27 cm, wauw, 2 weken geleden bij de echo nog maar 2mm!!!

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wauw, wat groeit zo'n kleintje snel. Fijn dat alles in orde is!
    Vreemd idee dat het er heel misschien 2 kunnen zijn. Wanneer zou ze dat beter kunnen zien?

13. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.063
    17.019
    113
    Ze zei dat 't bij een inwendige wel te zien zou zijn! Heb 5 juli weer een afspraak bij de gyn, dus dan zal t wel bevestigd of uitgesloten worden.

14. asset10

asset10 Actief lid

22 jul 2015
    119
    0
    16
    Sado Wat een geruststelling moet dat zijn, heelrijk gevoel he?

Bijnaam Nog geen bijnaam, aangezien ik nog geen echo gehad heb. Maar pindatje of boontje schiet me net te binnen:D

Gezellig clubje zo trouwens! Vind het niet erg dat ik elke dag 50 pagina's terug hoef te lezen, maakt het wat makkelijker zo ook.

15. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik ga na de goede echo even bellen naar de fysiotherapeut. Eens kijken wat die me kunnen adviseren. Met name omdat ik wel tot de 34 weken wil blijven werken.

Verder is de misselijkheid verdeelt over de dag. Moet zeggen dat het niet zo erg is als bij mijn eerste zw. Blijf wel moe en ook heb ik het veel warmer dan normaal. Iemand vroeg dat hier geloof ik. En mijn boobies blijven ook goed zeer doen. Nog 5 dagen tot de echo, zo'n 130uur hahaha.

Sado meid wat fijn. Lijkt me ook wel schrikken iedere keer dat bloedverlies. En misschien wel 2, spannend zeg.

16. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was gister 7.2 de gyn schatte het op 6+5 maar op dit termijn kunnen ze er een aantal dagen naast zitten :)

17. koffieboon

koffieboon Actief lid

29 mei 2016
    490
    1
    16
    Nederland
    Sado wat fijn meis!! Spannend misschien 2:D

Huibuiboo nou ik ben ook sneller buiten adem gisteren was ik naar Coldplay in de Arena in Amsterdam we moesten dus klimmen naar rij 27 kwam hijgend boven wat erg zeg :(
    We zaten ook echt boven maar wat een super concert zeg heb zo genoten.

Ik heb niet alles kunnen terug lezen ik ben alleen zo moe de laatste 2 weken niet normaal meer.

Ik zag een nieuwe dame wete niet hoe ze heet maar welkom!:)

18. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Floorriijjee fijn dat je het hartje al hebt gehoord. hopelijk blijft alles goed gaan.

Bolliewollie haha zo'n gekke dromen heb ik niet. Zover ik weet. maar slaap wel heel onrustig. Lkkr zo'n pyjama dag

Leeuwinnetje14 Hoe is het nu met de onzekerheid? Vervelend dat je nu rugpijn krijgt bij te lang staan. Ik zou ook even naar de fysio gaan.

Eten. Momenteel veel zoet. Is niet goed voor de kilo's
    Drinken heb ik niet echt meet behoefte aan maar moet het wel meer doen eigenlijk.

Mooie echo Switi

Nextstep ik heb bij mijn vorige zw een inwendige gehad bij de vl nu bij de gyn krijg ik ook een inwendige. Maar bij iedere vl en zkh is het anders.

Anoniem fijne vakantie.

Bijnaam hebben we nog niet.

Lilib welkom en gefeliciteerd.

Sado wat fijn dat het hartje klopt. Spannend 1 of 2.

Bij Traplopen moet ik meestal ook ff op adem komen.

Hier vanmorgen bloed bij het plassen en gedurende de dag nog wat kleur verschil bij het afvegen. Verder voel ik vanalles in mijn buik en weet ik niet of het nou krampjes zijn of gewoon darmen, banden en/of groeien. Pff duurt nu ineens zo lang tot maandag half 5. Tot vandaag ging het eigenlijk nog best snel. Verder vanmiddag ruim 2 geslapen.

19. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de goed echos meiden.
    Hier ook echt aan het aftellen tot dinsdag. Wij zijn zo nieuwschierig

20. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Zijn jullie ook zo'n hormonenmonster? 😂 ik kan van heks naar emotioneel wrak gaan binnen 10 minuten haha. De zielige films laat ik maar even achter wegen :p

Deel Deze Pagina