Ben helemaal blij en moet mijn gestuiter even kwijt Afgelopen maandag op 11 dpo had ik bloed laten prikken en toen had ik een hcg van 61. Vandaag mijn nod en weer wezen bloed prikken en hij was al 330! Dus die verdubbeling met 48-72 uur is meer dan ruimschoots gehaald. Ik begin er nu echt in te geloven.
Aha ok ik zit onder de 40 dus hoop dat ik bij de Vk mag blijven. Het is een fijn echtpaar echt super toffe mensen. Ik ben zo moe sinds vandaag en een opgeblazen gevoel
Heej Dames, Ik kom me hier ook aanmelden. Zo trots om weer zwanger te zijn al geloof ik het zelf nog niet helemaal hoor. Mijn uitgerekende datum weet ik nog niet precies. Denk zelf 12 februari maar kan ook 14 februari zijn. Mijn NOD is pas zondag. Echt weer leuk om in zo'n lijst mee te praten.
Dag dames, Mag ik me hier ook aanmelden? Hier nog een verassingsgeschenkje Ben bevallen van mijn zoontje in november 2015. Die is dus net 6 maand geworden ik ging deze maand voor een spiraaltje, want had net 1 keer mijn regels gekregen omdat ik nog borstvoeding gaf. Daarna meteen prijs na een super leuk feestje. Hangt dus wel een leuk verhaal aan Dan nu proberen de volgende maanden door te komen zonder al te veel paniekaanvallen (gezien verleden) want mijn vorige zwangerschap was emotioneel geen pretje. Hcg ook maandag geprikt en vandaag. Mooi gestegen van 318 naar 1229. Nog kleine personalia: Uitgerekende datum voorlop 4 februari 2017 28 jaar (29 in juli) Dochter geboren april 2013 en zoontje in november 2015 Afkomstig van België
♥ 1 t/m 15 februari 2017 ♥ 1. Joos1 - 36 jaar - 2e kindje Cathrien - 36jaar- 2de kindje loveexx - ?? jaar - 1e kindje 2. Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje MCR - 33 jaar - 2e kindje 3. Knorretje24 - 29 jaar - 1e kindje 4. 78Sandra - 38 jaar - 2e kindje Mareco - 35 jaar - 1e kindje HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje Marlies444 - 36 jaar - 2e kindje Koffieboon - 41 jaar - 4e kindje MoodyL - 28jaar - 3de kindje 5. 6. Minimels - 32 jaar - 4e kindje 7. Knoopster - 33 Jaar - 2e kindje 8. anoniem234- 28jaar - 2de kindje AzA - 30 jaar - 2de kindje Loesje9 - ??jaar - ?? kindje 9. pat1978- 38 jaar - 3de? kindje 10. 11. Minimels - 32 jaar - 4de kindje Stefanenlaura - 28 jaar - 2de kindje 12. Leeuwinnetje14 - ??jaar - ?? kindje 13. 14. 15. Nog onbekende datum Demi - 29 jaar - 2e kindje Totaal aantal:19 Afspraken : 2 juni - bolliewollie moeders voor moeders 9 juni - koffieboon prenataal onderzoek 14 juni- Bolliewollie eerste echo 16 juni- Demi eerste echo 17 juni- AzA kennismaking vk 20 juni- 78sandra eerste echo 22 juni- knorretje24 eerste echo 22 juni- Marlies444 eerste echo 22 juni- 78sandra intake vk 22 juni- Cathrien eerste echo 24 juni- Cathrien intake 25 juni - Anoniem234 eerst echo (pretecho) 28 juni- Knoopster intake en eerste echo 29 juni- Joos1 eerste echo 29 juni- Mareco intake en eerste echo 11 juli - knorretje24 intake vk
ik heb de lijst weer bijgewerkt Loesje9 en Leeuwinnetje14 ik wist niet hoe oud jullie zijn en hoeveelste kindje het is dus ik heb even ?? neer gezet
Top anoniempje dat je hem gelijk hebt aangepast en aza super dat je hem hebt opgevrolijkt. Welkom nieuwe dames en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap. Pat wat onzettend fijn dat het zo verdubbeld is. Dat geeft een heel fijn gevoel. Wij wachten tot de 20 weken echt voor het geslacht. Dan laten we het opschrijven en dan laten we een gendertaart maken. Lijkt mij echt heel leuk. Vandaag is mvm hier geweest en mocht ik weer een test doen. Wat een opluchting hij is gewoon knallend! Bij de ma hebben we 3 testen gedaan en die waren toen heel vaag/licht. Morgen eerst een week op vakantie en daarna kan ik beginnen met verzamelen.
Ik ga mezelf ook opgeven voor moeders voor moeders, heb zelf de medicatie ook nodig gehad dus vind het ook goed om zo weer een ander te kunnen helpen! Bij m'n dochtertje heb ik het destijds ook gedaan.
Hoi hoi! Mag ik erbij in het lijstje? Ik ben net 37 geworden en zwanger van ons 3 kindje. Vermoedelijke uitgerekende datum is 3 februari. Ik heb al vanaf 10 DPO 2 streepjes en ze knallen nu echt van de tests af. Na een MA bij 10 weken en een tweelingzwangerschap (ben in maart 2014 bevallen van een ééneiige meisjestweeling op 38+3 weken), hoop ik nu eens op een "normale" eenlingzwangerschap Maar mochten het er weer twee zijn dan zijn we ook blij hoor Ik heb nog geen afspraak voor een echo, maandag ga ik pas naar de huisarts en dan wordt het hele circus weer gestart. Ik woon in Frankrijk en het traject is hier zowiezo heel anders als in Nederland. Echo's doen ze niet voor de 12 weken, pretecho-klinieken kennen ze niet, dus daar kan ik het ook niet laten doen. Ik ga wel proberen aan te dringen voor een vroegere echo, omdat ik graag wil weten of er hartactiviteit is, en zo ja, of het er één is of toch weer 2.
Hoi Jumelle (en de rest natuurlijk!), Wat keuk dat je in Frankrijk woont! Ik heb zelf 5 jaar in noord-Frankrijk (pas de calais, grens Somme) gewoond, waar zitten jullie? Wat apart ook dat ze geen vroege echo's doen. Je zou juist in Frankrijk (waar naar mijn mening de gezondheidszorg super geregeld is) verwachten dat ze je strak monitoren. Hier nog steeds weinig tot geen klachten! Echt bizar omdat ik bij mijn vorige zwangerschap nu al niet meer dan 1 boterham per dag kon eten! Aan de ene kant maak ik me zorgen of alles wel goed gaat, maar aan de andere ben ik ook wel weer blij dat het nu (hopelijk) minder heftig is. Ach, ze zeggen dat elke zwangerschap anders is en dat hou ik me maar voor!
goedemorgen , Ook ik kom me hier aanmelden.. Gister positief getest , en ben nu 5+1 zwanger. Nog heel onwerkelijk aangezien mijn eerste 2 kindjes ontstaan zijn na de MMM. En nu totaal ongepland en onverwachts ZWANGER! vandaag nog maar een testje er tegenaan gooien , Just to make sure Maar anders ben ik 2-2-2017 uitgerekend van ons 3e wondertje !
Nou wat leuk allemaal nieuwe lotgenoten Welkom en allemaal van harte gefeliciteerd! Meiden ik heb MvM ook gedaan met zijn oudste maar toen kwam er een afschuwelijke lucht uit die flessen waar ik zo beroerd van werd is dat nu veranderd? Ik wil het ook wel doen maar wij hebben een beetje een " wij letten op elkaar en iedereen buurt" dus dat wordt meteen gezien natuurlijk
Ik heb me net aangemeld voor MvM bij mijn zoontje niet gedaan want ik wist niet wat het inhielt ect had er ook geen info over dus baalde achteraf wel dus deze keer ga ik zeker mee doe we gaan wel in die periode 13 dagen op vakantie en ik werk 3 dagen per week zou dat uitmaken ?
Lieve dames, Ik moet mij bij deze weer afmelden voor het clubje. Ik heb helaas bloedverlies dus hier komt er een miskraam aan. Ik wens jullie heel veel geluk toe met jullie zwangerschap!