Nee nog niet, het belemmerd me nu nog niet zodanig dat ik niks meer kan en het blijft allemaal binnen. Het is ook hele erg met vlagen, nu is het bijna over maar merk ik wel dat ik weer wat moet pakken
Welkom Ietjuh Klinkt als veel geregel, maar volgens mij ga je een hartstikke leuke dag tegemoet Pat! Neem de tijd Laura. Hopelijk kom je maandag met goed nieuws. Ik heb om 10.45 de echo! Ben misselijk van de zenuwen. Of van de baby . Heb ook het idee dat mijn hele onderbuik is opgezwollen, heel raar drukkend gevoel. Hoofdpijn is weg. Maat nu fikse keelpijn, oh the Joy!
Pat een fijne dag gewenst! Klinkt als een leuk en intiem feest. Weten het al mensen in jouw omgeving of ga je dit moeten proberen te verbergen op de dag zelf? Laura, echt fijn dat je zo snel mag langsgaan voor een nieuwe afspraak. Ik vond jouw gyn echt niet correct. Ook maar vaag dat zijn apparatuur niet goed werkte en dat hij er zo weinig uitleg bij gaf. Ik duim mee voor een goed resultaat! HuiBooBee Spannend zeg, hou ons op de hoogte. Ik ben vandaag al iets minder misselijk (lees: nog niet moeten overgeven), dus laat ons hopen dat dit zo blijft. Morgen heb ik een afspraak bij mijn nieuwe gyn. Vind het toch spannend, ben mijn oude gyn nu al zoveel jaren gewoon, geen idee of de nieuwe qua aanpak anders zal zijn. Ik ben nog steeds tevreden over mijn oude gyn, maar hij is op een leeftijd dat hij geen bevallingen meer mag uitvoeren. Je kan je nog altijd laten opvolgen door hem tijdens de zwangerschap, maar de laatste 2 afspraken moet je dan bij een andere gyn doen, die toevallig nog een plaatsje heeft. Omdat ik niets aan het toeval wil overlaten, heb ik beslist om dan maar nu meteen te veranderen naar een andere gyn, waarvan ik al veel goeie dingen heb gehoord. Zo ben ik dan ook al iets meer zeker dat hij bij de bevalling zal zijn.
Even kort en snel! Baby danste er lekker op los. Hartje deed het mooi. In 2 weken tijd van 5.6 naar 8.3 gegaan. Dus loop mooi op schema! Fijne dag dames!
Jeetje nu is het wel genoeg hoor die een slechte echo hebben gehad. Sterkte mareco... Huiboobee gelukkig werd je nu wel serieus genomen. Nu een paar dagen wachten... Pat blijf je wel genieten van je mooie dag straks. Niet te druk maken dat kan daarna wel weer Misselijkheid wordt hier ook elke dag erger pff. In bed gaat het nog wel maar zodra ik heb gegeten dan is het mis. Smorgens in bed heb ik dan allerlei ideeen wat ik wil gaan doen en dan heb ik gegeten en dan komt er noets meer van. Gelukkig ziet mijn man inmiddels ook dat hij wat meer moet gaan doen dus dat is wel fijn. Onze peuter daar in tegen heeft geen boodschap aan mamas misselijkheid haha hij is lekker dwars en het standaard antwoord is nee. Ik voel mij ook zo'n asociale. Ik boer echt de hele dag. Ik boer normaal bijna nooit, maar ik heb er nu zoveel last van en de misselijkheid is dan toch even 10 sec weg. Er is zoveel geschreven de laatste dagen dat ik gewoon niet meer weet wat er allemaal gezegd is. Geloof dat de baby al is begonnen met de hersenen van mij af te nemen haha oftewel zwangerschapsdementie. Trouwens hier klopte het hartje ook al met 6.5wk nog 12 nachtjes wachten op de volgende echo. Duurt laaaaaaaang.
Wat fijn Huibuiboo... Was het toch de misselijkheid van de baby hihi Sterkte Marebo. En idd nu mag het wel stoppen met slechte echo's. Hier nog 1 dag en 2 nachten te gaan. Zo'n zenuwen, maar ook zo misselijk. Dan kan het toch niet anders dan goed zitten. Twijfelsjaan ben ik ook.
Oh wat prijs ik mijzelf gelukkig als ik jullie zo lees. Ik ben 's morgens wat misselijk en sommige dagen lichtjes door de hele dag heen. Maar ik heb er echt bij laaaange niet zo'n last van als een aantal van jullie. Op wat vermoeidheid na 16:00, af en toe zwaar gevoel in m'n buik/buikpijn/buikkrampjes en pijnlijke borsten bij aanraking eigenlijk nergens last van (nog). Afkloppen!
Jeetje 2 heel verschillende berichten vandaag. HuiBooBee: gefeliciteerd met je goede echo. Mareco: wat ontzettend verdrietig. Sterkte.
Dames, weten jullie hoe het zit met het luisteren naar het hartje? Bij de pretecho vorig weekend zei de echoscopiste dat dat pas met een week of 11-12 kan ivm veiligheid van de baby (?). Maar op internet vind ik hier niets van terug...