Mijn borst en voorhoofd lijkt ook een brailleschrift. De pubertijd doorgekomen zonder pukkels, maar dat haal ik nu dubbel en dwars in :/. Lang leve de korte pony Mooie echo Joos. Wij doen geen extra tests. Oh en Trachitol mag inderdaad, dat geeft al verlichting. Dankje.
mareco wat vreselijk, heel veel sterkte.. joos prachtige echo al! puistjes: check. Had t bij mn dochter ook, en ze zeggen dat meisjes je schoonheid stelen.. heb ook sterk het voorgevoel dat dit weer een meisje is. Afnemende klachten: ook check. Sinds gister een stuk minder misselijk, alleen nog af en toe een vlaag. Wel bandenpijn en zeurende onderbuik. Vind t wel weer spannend pff.. nog 12 nachten tot de volgende echo.
Pat Geniet van jullie dag en ik hoop ook op mooi/droog weer! En wauw dat jullie zoveel met mensen "gewoon" in de achtertuin kunnen feesten Laura Fijn dat je eerder en bij een andere gyn terecht kan, ik hoop op beter resultaat! Mareco Wat vreselijk! Sterkte! Ietjuh Welkom! Fijn dat je al een goede echo hebt gehad! Huiboobee, Toch, Moody en Joos Fijn dat de echo goed was!! Asset Succes vandaag met de echo! Sorry als ik iemand vergeten ben! Doppler ik had al gevraagd of iemand hier er ervaring mee had, ik lees diverse dingen, ik ben niet bang voor de stress die het bij mij zou kunnen opleveren als ik het hartje niet zou kunnen vinden maar vraag me wel af of het echt schadelijk kan zijn voor de baby. Daarentegen lees ik vaak dat de verloskundigen 1/2x per week een paar minuten helemaal niet erg vinden. Sommigen kunnen wel al een hartje rondom 9/10 weken horen en sommigen pas veel later. Ik ben er nog niet helemaal uit, ga het ook aan de echoschopiste voorleggen en misschien langs de winkel voor vergelijkend onderzoek en meer informatie. Het zou mij straks wel die ellenlange weken tussen de echo's in helpen door te komen! Combinatietest doen wij ook en beslissen daarna over wel of niet NIPT. Oprispingen, niet zakken van eten, zuur in de mond lijken erger te worden en mag nu van de HA meerdere pillen nemen en verder uitzingen tot in ieder geval 12 weken, kans is groot dat het daarna beter gaat. Als dat mijn houvast is dat het goed zit met de zwangerschap heb ik het er graag voor over Jeuk aan mijn borsten i.p.v. puistjes..ik kan bijna de hele dag door krabben, best irritant! iemand tips?
puistjes heb ik wel last van. Niet in mijn gezicht, maar mijn hele rug staat vol, terwijl ik hier anders nooit last van heb. Ze jeuken ook enorm, wat heel vervelend is, want ik kan er zelf niet goed aan krabben. Echo Vanavond opnieuw een echo, echt spannend! Al heb ik wel het gevoel dat het goed zit. Tuurlijk hou ik er ook rekening mee dat er nog veel fout kan gaan, maar ik probeer ook zoveel mogelijk te genieten. Misselijk Gisteren had ik een betere dag (dacht ik) en heb ik niet moeten overgeven. Dan 's avonds naar de bioscoop gegaan en wat popcorn gegeten. Toen ik terug thuiskwam lag alle popcorn er meteen terug uit Vandaag ook nog niet veel kunnen eten, een half boterhammetje met choco en nu net een yoghurt.
Hier mag het van mij heel vlug morgenochtend worden. Eindelijk de echo. Onzekerheid is er nog steeds een beetje, waarom weet ik ook niet hoor. Vandaag ook vrij dus ga ik allemaal zitten twijfelen enzo. En waarom? Ben super misselijk, borsten doen zo'n zeer. Wat is zwanger zijn toch spannend. Dacht dat het bij een 2de wel minder zou zijn haha.
Hier bij de 4e meest gespannen doppler: ik heb er 1 gehad maar weinig gebruikt. Heel moe, zou zo weer mn bed in willen maar dat gaat niet. Dan maar wassen en beetje huishouden, zal toch een keer moeten
De doppler heb ik bij mijn zoon vanaf 12 weken elke dag gebruikt tot ik hem voelde. Mijn verloskundige zei dat ze er niet zo happig op waren omdat veel vrouwen in paniek raken als ze het hartje niet horen of het hartje gaat te langzaam (lees hartslag van de moeder zelf). Ik vond het altijd fijn om voor het slapen gaan even te luisteren. Ik vond namelijk een maand wachten op de volgende afspraak altijd erg lang duren!
Puistjes heb ik ook wel last van. Niet onwijs veel. Maar meer dan ik ooit gehad heb en inderdaad op hele rare plaatsen als rug, borst, been etc. Testen wij gaan geen combinatietest doen. Wel 20 wkn echo en krijgen waarschijnlijk 2 of 3 extra echo's ivm aangeboren afwijking van mijn man.
Goede middag! Ik leef nog... Nou ja, soort van... Ziek zijn houdt maar niet op. Morgen een afspraak voor acupunctuur, nog nooit gedaan maar wil op dit moment alles proberen! Ik lees wat mooie echo's en helaas een slechte sterkte mareco. Hier ook de hele dag boeren.. En dan bij elke boer bang dat ik ga spugen. Wij doen wel een combinatietest, 2 jaar terug was dit nog gratis boven de 36 maar nu niet meer begreep ik.. Sorry dat ik nog steeds niet op iedereen persoonlijk reageer... Het wordt ooit beter... Dat hoop ik iig
Hier ook wel wat oneffenheden op m'n voorhoofd en borstbeen.. Echte puistjes kan ik ze niet noemen.. Over een uurtje de 1e echo.. Begin 'm nu toch wel te knijpen
Ik duim voor je malibuu! Ik voel me echt belabberd momenteel. Keelpijn, hoofdpijn en zo moe! Dochter doet gelukkig een dutje nu, dus ik dit ook maar mee. Wordt helaas een kort dutje, maar beter iets dan niets!
Spannend Malibuu.. hopelijk positief bericht Hier ook niet echt lekker. Een beetje een weeïg gevoel.. geen zin in eten maar toch ook weer wel. Als ik eet is het gevoel weg, maar daarna komt het weer terug... En puistjes, ja heb ik altijd al wel last van gehad en op het moment af en toe een flinke onderhuidse in m'n hals 😣
Hier ging het redelijk goed met de misselijkheid. Maar nu weer terug. Heb ook echt meegaan zenuwen voor morgen. Hopelijk kan ik vannacht wat slapen. Malibuuu echo is vast al geweest, hoe was het?
Spannend al die echo's! Hopelijk zijn ze allemaal goed. Hier net even een lekker dutje gedaan samen met m'n zoon. Wij doen ook geen extra testen, behalve de 20 weken echo.
Ik zit ook al paar uur te vechten tegen de moeheid, helaas slaapt de kleine meid niet meer overdag, anders had ik echt ook mn bed ingegaan
Zo! Wat een berichtjes weer! Mooi en minder mooi nieuws lees ik. 😔 Vreselijk als je ziet dat het hartje niet klopt! Sterkte.. Ik voel me verder prima. Wel iets meer vermoeid maar kan ook komen door een fulltime job en veel regelen voor de sport deze week. Besef komt wel steeds meer... Er groeit gewoon een baby in mijn buik! Zo bijzonder!