1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent

Geen probleem hoor. Er komt hier erg veel voorbij :D

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik heb vorige week ook de hartjes niet horen kloppen maar wel zien kloppen. Ik vind dat zelf weinig verschil maken en zal daar ook geen extra echo voor laten maken. Ik ben totaal geen nuchter persoon overigens en misschien komt deze reactie raar over maar een beetje vertouwen moet je wel hebben. Anders duren de overige 31 weken nog heel lang.

3. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent

Ik heb helaas al enkele minder goede ervaringen achter de rug. Het is niet altijd eenvoudig om zomaar nuchter te blijven. Ik ben niet eens bang maar vind wel dat ik ook recht heb op een mooie echo. Hoef niet ervoor veroordeeld te worden.

Soit, ga me niet liggen slecht voelen door een dwaze opmerking van een onwetend iemand die ik niet ken.

4. Jojoj87

Jojoj87 Lid

18 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat de opmerking van Leeuwinnetje niet zo slecht bedoeld was als dat je hem nu opvat.

Ik heb vanavond de intake bij de verloskundige gehad. Nu op naar de termijnecho volgende week!

5. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wauw Moody. Dat had wel vriendelijker gekund zeg.
    Leeuwinnetje bedoelde haar woorden niet negatief.
    Om haar nu "dwaas" en "onwetend" te noemen..

Ik hoop voor je dat je een weg vindt in deze onzekere tijd voor jou!
    Succes.

6. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Volgens mij bedoelde Leeuwinnetje het totaal niet aanvallend. Laten we het vriendelijk houden hier.

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    MoodyL. Ik ga hier echt geen ruzie maken. Ik geef mijn mening hoe ik er over denk. En een dwaas, die ff normaal. Ga ik jouw ook uitschelden? Echt als je niet tegen een mening kunt die je niet ligt moet je van een OPENBAAR forum afblijven.

8. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wat fijn Jojo! Wanneer heb je de echo? :)

9. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koffieboon Wat een droevig nieuws! Ben er eventjes niet goed van. Ik leef hier echt met iedereen mee, om dan zo'n nieuws te horen :( Ik weet niet goed wat zeggen, maar ik denk aan jullie!

MoodyL Volgens mij bedoelde Leewinnetje14 het helemaal niet zo slecht hoor. Mijn nieuwe gyn wou het hartje ook niet laten horen, hij vond dit veel te vroeg en het feit dat hij het goed zag kloppen was voldoende voor hem. Ik snap dat je door jouw situatie minder nuchter kan zijn en wat meer bevestiging nodig hebt, maar daarom hoef je niemand met een andere mening af te kappen. Iedereen gaat met zijn zwangerschap om op een andere manier en er zullen hier nog veel meningen de revue passeren, dus laat het ons hier gezellig houden.

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Hier ben ik het mee eens, het zien kloppen of horen kloppen maakt in feite geen verschil, het gaat erom dat het klopt. En de gyn's en vk's hebben er hun reden voor om het nu nog bij zien te laten.

Een mooie echo is een echo waarop alles goed lijkt te zijn. En dan maakt het niet uit of het nr 1 of nr 10 is, gelijk goed of eerst hoop mk's... Het blijft elke keer spannend, ook als je het kindje voelt bewegen "want stel dat ze toch wat zien..."

11. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    koffieboon jeetje wat verdrietig zeg... heel erg veel sterkte..

Moodyl, of je het hartje hoort of ziet kloppen maakt inderdaad niet uit, het klopt of het klopt niet. Maar ik snap je onzekerheid hoor, een extra echo is altijd fijn! Ik kan ook niet wachten tot de volgende echo, Hoop zo dat alles nog ok is. Als het eerder al eens mis is gegaan blijf je toch onzeker he... sterkte meid!

12. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Onze echo was gisteren goed, hartje gezien en gehoord. Ik kon er niet veel van maken maar volgens de vk bewoog het kindje al flink.
    Nu weer 3 dagen vooruit gezet (vorige keer 3 dagen terug) datum blijft dus 5 februari.

13. asset10

asset10 Actief lid

22 jul 2015
    119
    0
    16
    Ik kruip weer even onder mijn steen vandaan, misschien reageer ik daarbij op oude berichten, excuus alvast:D

Koffieboon Wat een ontzettend verdrietig nieuws:( Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte de komende tijd.

Geslacht Donderdag na de echo meteen voor 16 weken een geslachtbepaling geboekt bij eeen echocentrum. Wij willen het heel graag weten:) Ik denk ook dat we nog lang moeten discusseren over de naam, dus lijkt me handig.

StefanenLaura en Pat Superfijn voor jullie zo'n goede echo!

Vertellen Mijn moeder was bij de eerste echo dus die wist het al vrij snel. Mijn schoonmoeder kort erna. Allebei een voorleesboekje gegeven over Oma's. Het duurde even voordat het kwartje viel, maar ze waren erg blij. Hoe hebben of gaan jullie het vertellen?

Hormonen Gisteren een erg slechte dag gehad.Uitgevallen tegen mijn vriend en vond alles en iedereen stom! Even in de zon gezeten om mezelf op te vrolijken, maar bah wat was ik chagerijnig. Zo ken ik mezelf niet! Was ook de hele dag emotioneel. Jullie hier al veel last van?

Donderdag heb ik mijn controle afspraak en dan plannen we meteen de 11 weken echo en de combinatietest in.

14. asset10

asset10 Actief lid

22 jul 2015
    119
    0
    16
    Heerlijk gevoel toch Harperhazel!:D Fijn zeg!

15. Jojoj87

Jojoj87 Lid

18 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb maandag de termijnecho, bij 10+1. Nog meer volgende week de termijnecho?

16. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb de 12e de termijnecho!

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik vandaag! Nog 40min, word nu wel erg spannend!

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Een mooie baby met perfect kloppend hartje, tweeling nu dus uitgesloten. Was erg leuk geweest, maar ook wel een kleine opluchting nu, haha. Zou wel veel op ons afkomen; net ouders en dan meteen 2 kleintjes.

Voor nu ontzettend blij en gerustgesteld. Al echt een klein mensje te zien op de foto's, ben verliefd😍

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    harperhazel en sado, fijn! Ik mag over 2 weken weer, termijnecho

20. asset10

asset10 Actief lid

22 jul 2015
    119
    0
    16
    Ik ook volgende week de termijnecho. Weet alleen niet welke dag.
    Gefeliciteerd Sado!

Deel Deze Pagina