Jojo Welkom, fijn dat je al een goede echo hebt gehad! Jumelle Bijzonder dat je nu al je angelsound hebt ingezet! Ik twijfel nog per wanneer ik m zou gaan gebruiken, overigens heb ik m nog niet (weet ook nog niet welke) aangeschaft wel bij de prenatal en baby dump geweest maar die hadden alleen maar zo'n houten toeter Lovexx Fijn dat je weer een goede echo had! Bandenpijn hier ook soms last van, kwaaltjes iets minder pijnlijke borsten maar wel meer misselijk vooral nadat ik wat gegeten heb, ik eet nu dus ook iets minder, gelukkig maar anders ga ik waarschijnlijk veel te veel aankomen! Stefanenlaura Oh wat heerlijk dat je nu wel een goede echo had met kloppend hartje!! Pat Fijn dat je weer een goede echo had! Hoe was jullie grote dag? Moodyl ik hoop dat je vanavond een mooie echo zult hebben en je misschien wat geruster bent. Ook ik mocht niet naar het hartje luisteren en ze wilden ook niet meten hoe snel het klopte etc. Puur het feit dat het goed en regelmatig klopte, daar moet ik het even mee doen Ook ik leef van echo naar echo en ik weet hoe moeilijk het kan zijn! Laten we maar hopen op mooie (extra ) echo's en goed doorgaande zwangerschappen! Harperhazel Fijn dat je een goede echo had! Sado fijn dat er een perfect kloppend hartje is! Termijnecho Ik heb de mijne a.s. Donderdag.. Ben nu alweer zenuwachtig en ik hoop dat alles nog klopt en het kindje het goed doet!! Ik ga dan meteen om advies over de doppler vragen, nu is 2 weken wachten op de volgende echo nog wel te doen maar straks ga ik echt geen weken zonder kunnen..weet nog niet wat het wordt; of zelf met de doppler aan de slag of extra echo's inlassen Vertellen misschien gaan we het toch zodra deze echo goed is al aan wat mensen vertellen omdat ik het (=mijn buik) bijna niet kan verbergen. We hebben veel etentjes en verjaardagen etc, staan en dan is het ook best lastig!
Ik merk toch wel dat ik wat korter zwanger ben dan de rest. Ik heb pas 22 juli mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Krijg dat ook weer een echo. Wel fijn dat alle echo's goed waren. Wanneer krijgen jullie nu weer een echo dan? Met 20 weken pas?
Ik over 3 weken weer op 28 juli Ik heb de 'mazzel' om wegens medicatiegebruik bij de gyn te lopen, dus ik heb elke 3-4 weken een afspraak mét echo.
Hier zit een zenuwpees, ongelooflijk.. vanavond eerste echo + intake maar zooooo bang dat het fout is ..
Ik heb volgende week dinsdag om 9.00 uur mijn termijn echo! Ben dan 9+5. Spannend weer hoor! Wat een wisselende berichten weer zeg! Blijft toch spannend die eerste 12 weken. Sterkte koffieboon... Heftig hoor. Merk ook, gezien sommige reacties , dat de hormonen in de rondte gieren...
Hoe zit t bij jullie qua gewicht, dames? Ik was in 3 weken 3 kilo afgevallen! Schrok hier best van.... Hoewel ik minder trek in eten heb en vooral 's avonds wat minder eet, snoep ik er nog best rustig op los en heb ik niet hoeven overgeven. Gyn zei er niets over, dus zal vast goed zitten, maar hoe is dit bij jullie?
Nu +3,5 alweer Ik heb ook heel de dag door honger echt verschrikkelijk. Als ik niet eet wordt ik misselijk. heb zo hard gewerkt om alles kwijt te raken en nu vliegt het er zo aan. Sport nu ook niet omdat ik mij niet goed genoeg voel.
Helaas 2 kg aangekomen. Normaal weeg ik 63 kg. Schrok ik ook best van. Voel me nu al heel dik🙈 Tijd voor mij om het zoetigheid te verbannen. Heel veel mensen zeggen dat ik mij er aan toe moet geven, helaas blijft dat stemmetje in mijn hoofd zitten😉
Ben iets aangekomen. Ik eet niet echt meer dan normaal eigenlijk , ja soms tussendoor als ik het echt nodig heb. Weeg normal rond 54 en gisteravond bij de intake woog ik 55.6.. maar dat was s avonds na het eten en met kleren aan
Ik ben tot nu toe 1kg aangekomen. Ik let nu onwijs op wat ik eet. Want ik, en de baby, kunnen het niet gebruiken om nog meer aan te komen. Ik hoop uiteindelijk niet meer dan 5kg aan te komen, maar vermoed dat dat onmogelijk is. Ik heb de 19de mijn termijnecho. Dat is met 11w3d. 10 augustus heb ik een intake bij de gyn. en ook daar krijg ik een soort van termijnecho.
Een paar dagen niet online geweest en ik verneem net het rotnieuws van Koffieboon.... Wat verschrikkelijk... Mijn eerste zwangerschap was iets soortgelijks. 10 Weken lanv dacht ik dat ik hartstikke zwanger was, en toen kwam ik er achter dmv een echo dat ee nooit iets was geweest. Het heeft me toen echt een paar maanden gekost om het een plekje te geven. Veel sterkte gewenst.
Ja hier ook iets gehad als koffieboon. Curretage hehad bij 9 weken en ik heb voor de curretage nog een echo gehad om nog extra te kijken dat er echt niets zat want ik voelde mij nog echt zwanger met alle kwaaltjes. Nu achteraf waren de kwaaltjes wel in mindere maten aanwezig dan nu maar ja elke zwangerschap is anders. De doppler ligt weer naast mij. Ik droomde dat ik het hartje al kon horen dus van de week gelijk gezocht en jawel ik heb het hartje zelf gehoord!! Ik heb 3 weken geleden een echo gehad en moet tot maandag wachten voor de volgende en dat duurde mij net wat te lang. Zoals eigenlijk elke afspraak mij de eerste maanden te lang duurt, dus ik ben erg blij met mijn doppler al raakt de gel wel op dus moet nog even opzoek naar gel. Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen en zou ook moeten oppassen met aankomen maar ik blijf gewoon kijken naar zoveel mogelijk gezond en waar ik mij goed bij voel. Vorige zwangerschap ook veel aangekomen maar dat was er ook zo weer af. Zolang de kleine er niet onder lijd ga ik dat ook niet doen. Na de bevalling ga ik wel weer flink aan de bak. Ik heb ook alweer domme acties gehad. Gister moesten we naar het concultatiebureau met mijn zoon. Dus ik zet de tas even op het dak van de auto om mijn zoon in de auto te zetten en ga daarna zelf in de auto zitten. Komt er iemand naar mij toe. Of ik niet wat vergeten was van het dak te halen haha uuuuhm ja mijn tas. Ook heb ik de zoutpot al in de koelkast terug moeten vinden. Dit voorspeld een leuke zwangerschap haha
Hier nu 2kg aangekomen, maar daar heeft ook nog een vakantie door aanpassing eten + sporten, maar er zitten dus ook nog steeds 10 aan. Ik wil dus het aankomen echt beperkt houden deze keer.
Ik wil het ook echt beperkt houden. Maar deze zwangerschap is 100x anders dan mijn eerste. Ik heb gewoon doorlopend honger. niet normaal. Als ik niet eet voel ik mij niet prettig heb ik een vervelend gevoel in mijn buik. Wordt nu wel al wat minder dan afgelopen weken. Dus als het weg is ga ik zeker beter opletten. Ik wil niet meer als de vorige keer 18 kilo aankomen. Was 1,5 jaar bezig om alles weer kwijt te raken. Nu was alles weg en ben ik weer zwanger. Ik zat bijna op mijn steefgewicht.
Ik ben tot nu toe 300 gram aangekomen.. Maar (vr)eet alles wat ik tegenkom.. Niet normaal! Dat heb ik de vorige keer ook niet gehad.. Toen walgde ik van alles, avondeten ging echt tegen heug en meug, maar nu.. Ik verheug me al op de witlof van vanavond
Typische kwaal, het begin van zwangerschapsdementie, haha. Gelukkig heb je je zoon niet op het dak gezet en de boodschappen in de auto.