Welkom nieuwe dames! Kwaaltjes zijn hier ook weg. Dus ook erg onzeker. Gelukkig heb ik bij dochter een weekboekje bijgehouden, en zie best veel overeenkomsten. Ik ben de dagen aan het aftellen tot de volgende echo: 11!
hier ook! als ik goed tel haha. Dinsdag 19-7, smiddags om 2u. En dan gelijk uitgebreide intake. Man kan dan waarschijnlijk weer niet mee Zit erover te denken om rond de 14 weken een pretecho te boeken, bij de vorige ook gedaan en dat vind ik echt mooie beelden geworden
hier zijn de kwaaltjes ook wisselend, ze lijken iets af te nemen maar smiddags en savonds ben ik misselijk en doodmoe.. hoop echt dat het snel minder wordt. gisteren de intake gehad, niks byzonders. Behalve weer een lage bloeddruk (95/50) maar dat had ik al wel gemerkt. 's avonds heb ik echt een mega-buik trouwens, vergelijkbaar met 16 weken van de vorige keer... maar wil t echt pas vertellen na 12 weken, lastig. Nieuwe dames welkom! Hier nog 4 nachtjes tot de termijnecho, spannend weer. Heeft iemand het lijstje nog bij de hand? Misschien even updaten met alle nieuwe dames en afspraken erbij?
Hier ook kwaaltjes minder gelukkig!! Nu al weer 2,5 dag niet misselijk. En vandaag voldoende energie. Voel mij weer een beetje mezelf. Was bang dat ik mij de hele zwangerschap uitgeput zou voelen maar gaat nu dus gelukkig beter! Ben zo ook een stuk leuker voor mijn zoontje Zijn er nog meiden die zich voor de fb groep willen aanmelden? Dan kun je mij een berichtje sturen
Welkom nieuwe dames! MvM Ik heb donderdagochtend iemand over de vloer gehad van MvM. Ik doe mee. Moet wel zelf de urine wegbrengen omdat ik in een appartement woon, maar dacht ik ben zelf gezegend met een zwangerschap en gun andere moeders dat ook. Echo Mijn termijn echo heb ik dinsdag, zo spannend! kwaaltjes Ik ben gelukkig nog steeds niet misselijk, wel af en toe niet goed weten waar ik nou trek in heb. Ik heb meer last van stemmingswisselingen en moeheid. Ik ben benieuwd naar de andere dames met echo's!
Wij om 13.00 Toch3 Best wel balen dat je partner weer niet mee kan, dat is een pretecho wel zo prettig! Ik krijg zo'n koppijn van de geur van de mvm flessen. Dir keer vind ik het ook echt stinken. De momenten dat ik niet thuis ben kan ik genieten van naar het toilet gaan x'D. Ik doe het met alle liefde, maar wat zal ik blij zijn dat het straks voorbij is!
Vandaag mijn eerste echo gehad, zag er goed uit met een mooi kloppend hartje 😍 ben iets terug gezet, naar 8w6d
Vandaag maar even het ziekenhuis gebeld waar m'n doorverwijzing naar de gyn bleef.. Zonder deze doorverwijzing kan ik bij mn 'eigen' ziekenhuis geen afspraak maken voor een intake/echo etc.. De arts bleek achter te lopen met haar post, dus hij was nog niet verwerkt.. De secretaresse ging er voor zorgen dat hij vandaag op de post ging, dus hoop 'm dan aankomende week binnen te hebben.. Nu zit ik dus tussen 2 ziekenhuizen in, dus als er wat gebeurt nu.. Grrrr
Zo goed al mogelijk de lijst ge-update. Misschien kunnen jullie hem nog een keer nakijken? 💙💖 Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017 💖💙 1.💖💙 Joos1 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤ Loveexx - 24 jaar - 1e kindje❤ Switi - 40+ jaar - 1e kindje ❤ 2.💖💙 Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤️ Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💖💙 Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤️ Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Vrouwke87 - leeftijd? - 1e kindje? ❤️ 4.💖💙 HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje ❤️ MoodyL - 28 jaar - 3e kindje ❤ Knoopster - 33 jaar - 2e kindje ❤ 5.💖💙 Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje ❤ LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤ Jojoj87 - ?? jaar - 2e kindje ❤️ 6.💖💙 7.💖💙 8.💖💙 Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Anke1988- 28 jaar - 1e kindje Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤ Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje 9.💖💙 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤ PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤ Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤ Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje ❤️ 10.💖💙 Spectre - 25 jaar - 1e kindje ❤️ 11.💖💙 Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤️ 12.💖💙 13.💖💙 14.💖💙 Eef29 - 31 jaar - 2e kindje ❤️ 15.💖💙 Nog onbekende datum💖💙 Kiekeboe04 - 26 jaar - 1e kindje Hayat84 - leeftijd? - 1e kindje? Buiten de lijst💖💙 Toch3 - 26 jaar - 4e kindje ❤ Asset10 - 30 jaar - 1e kindje ❤️ Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje ❤️❤️ Sado - 24 jaar - 1e kindje ❤ Totaal aantal: 30 📅 Afspraken: Juli 11 juli - Knorretje24 / intake vk 11 juli - Bolliewollie / tweede echo 11 juli - LiliB / intake vk 11 juli - Jojoj87 / termijnecho 12 juli - Asset10 / termijnecho + bloedprikken v. combinatietest 12 juli - Loesje9 / termijnecho 14 juli - Anoniem234 / intake vk + tweede echo 14 juli - Loveexx / termijnecho 14 juli - Ietjuh / tweede echo 15 juli - Vrouwke87 / tweede echo 17 juli - Toch3 / Intake vk 19 juli - HuiBooBee - tweede echo 19 juli - Toch3 / Termijnecho 21 juli - Joos1 / tweede echo 28 juli - Switi / combinatietest echo + bespreken uitslag 11 augustus - Asset10 / derde echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.[/QUOTE]
💙💖 Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017 💖💙 1.💖💙 Joos1 - 36 jaar - 2e kindje ❤️ Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤ Loveexx - 24 jaar - 1e kindje❤ Switi - 40+ jaar - 1e kindje ❤ 2.💖💙 Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤️ Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💖💙 Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤️ Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Vrouwke87 - leeftijd? - 1e kindje? ❤️ 4.💖💙 HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje ❤️ MoodyL - 28 jaar - 3e kindje ❤ Knoopster - 33 jaar - 2e kindje ❤ 5.💖💙 Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje ❤️ Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje ❤ LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤ Jojoj87 - ?? jaar - 2e kindje ❤️ 6.💖💙 7.💖💙 8.💖💙 Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤ Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤ Anke1988- 28 jaar - 1e kindje Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤ Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje 9.💖💙 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤ PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤ Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤ Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje ❤️ 10.💖💙 Spectre - 25 jaar - 1e kindje ❤️ 11.💖💙 Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤️ 12.💖💙 13.💖💙 14.💖💙 Eef29 - 31 jaar - 2e kindje ❤️ 15.💖💙 Nog onbekende datum💖💙 Kiekeboe04 - 26 jaar - 1e kindje Hayat84 - leeftijd? - 1e kindje? Buiten de lijst💖💙 Toch3 - 26 jaar - 4e kindje ❤ Asset10 - 30 jaar - 1e kindje ❤️ Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje ❤️❤️ Sado - 24 jaar - 1e kindje ❤ Totaal aantal: 30 📅 Afspraken: Juli 11 juli - Knorretje24 / intake vk 11 juli - Bolliewollie / tweede echo 11 juli - LiliB / intake vk 11 juli - Jojoj87 / termijnecho 12 juli - Asset10 / termijnecho + bloedprikken v. combinatietest 12 juli - Loesje9 / termijnecho 14 juli - Anoniem234 / intake vk + tweede echo 14 juli - Loveexx / termijnecho 14 juli - Ietjuh / tweede echo 15 juli - Vrouwke87 / tweede echo 19 juli - HuiBooBee - tweede echo 19 juli - Toch3 / Intake + echo 21 juli - Joos1 / tweede echo 28 juli - Switi / combinatietest echo + bespreken uitslag Augustus 11 augustus - Asset10 / derde echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.[/QUOTE][/QUOTE]
Leeuwinnetje valt met de uitgerekende datum toch wel binnen de slijpt dacht ik ? Vanavond misselijk naar bed gegaan en nu wakker van de honger. Wil eigenlijk niets eten, maar ja
Ik kan het zo even niet voor elkaar krijgen om de lijst aan te passen met mijn nachtdienst ogen misschien dat iemand mij Bij wilt plaatsen? Uitgerekende datum is 9 februari, 1e kindje 32 jaar en 12 juli 2e echo.
Ik ben 29 jr en is inderdaad ons eerste kindje. 15 juli heb ik inderdaad een echo maar dat is zelfs al onze derde echo maar dat is niet erg