1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    oke oke ik blijf :D

Fijn dat je niet meer hoef over te geven!

Waarom vertel je het niet dan :p En wat doe je dan als het niet goed is?

2. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Hai lieve meiden!!

Sorry sorry sorry, ik ben een paar weken helemaal uit de lucht geweest, dankzij extreme vermoeidheid. Hopelijk verwachten jullie ook niet dat ik 75 pagina's ga bijlezen. ;)
    Nu ik de 10 weken nader, merk ik dat de zaken langzaam maar zeker wat opknappen hier.

Morgen hebben we weer controle/echo bij de OB/GYN. En daarna vliegen we weer naar NL om vervolgens lekker op vakantie te gaan naar Italië! Dus allemaal leuke dingen die hopelijk nu redelijk vol te houden zijn. :)

Vanaf nu probeer ik weer bij te blijven!

3. Jojoj87

Jojoj87 Lid

18 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscilla, ik heb bij de eerste ook een ks gehad wegens stuitligging. Ik dacht ook dat ik nu mocht kiezen, maar de vk gaf aan dat ik geen keus heb indien de zwangerschap normaal verloopt.

Vandaag termijnecho, ondanks dat ik 2 weken geleden nog een goede echo heb gehad ben ik toch erg gespannen!

4. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Willen jullie het geslacht weten? Wij kiezen er denk weer voor om het niet te weten

5. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het ook niet weten, vind ik iets speciaal hebben. Nu maar hopen dat we dit ook effectief volhouden, mijn man en ik zijn beiden nieuwsgierig van aard.

Hebben jullie al kinderopvang? Ik had deze voormiddag gebeld naar 2 goede plaatsen in mijn woonplaats en die zitten beiden volledig vol tot januari 2018 :$ Heb nu gebeld naar een kinderopvang met een goede reputatie in het dorp hier verderop en zij had wel nog plaats. We gaan nu morgenavond gaan kijken en indien we beiden een goed gevoel hebben, leggen we het meteen vast.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    kinderopvang hoef ik gelukkig niet te regelen

7. Jojoj87

Jojoj87 Lid

18 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het geslacht wel weten en plannen met 16,5 wk een extra echo in op eigen kosten. Kan dan ook echt niet meer wachten tot de 20 weken echo :)

Ik schrijf me in voor kdv als vandaag alles goed is na de termijnecho. Wij hebben al een kindje op het kdv en broertjes/zusjes hebben dan voorrang op nieuwelingen. Vorige keer had ik pas heel laat ingeschreven en in eerste instantie zaten ze vol, uiteindelijk is het toen toch gelukt en was er op tijd een plekje vrij. Ik had het liefst een agrarisch kdv gekozen, maar die zit hier helaas niet in de buurt.

8. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    HuiBooBee geweldig! Dat is inderdaad een leuke manier van vertellen als iemand zoiets recentelijk heeft gepost.

Reacties veel van onze directe omgeving wisten van ons traject, we zijn alleen altijd wel heel vaag geweest over wat er wanneer ging plaats vinden. Dus voor de meeste kwam het wel als verrassing dat het nu gelukt was. Reacties zijn tot nu toe altijd superblij!

Klachten bij mij lijkt de moeheid alleen maar erger te worden. Soms ben ik er een half uur uit en als ik dan op bed weer zou gaan liggen, val ik geloof ik ook weer gewoon in slaap.

Geslacht wij willen het ook niet weten. We willen ons laten verrassen.

Echo Jojo herkenbaar hoor! Wij mogen donderdag weer. En ondanks dat er dan bij ons 3 weken heeft tussen gezeten begin in hem ook al weer een beetje te knijpen hoor zo langzamerhand.

9. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Nieuwe dames welkom!

Klachten lijken bij mij ook te minderen en ondanks de goede termijnecho (inmiddels al 3e echo!) van afgelopen donderdag begint dan weer de twijfel..zou het nog wel goed gaan..ik zal zo blij zijn als ik straks de baby (zelf op gewenste momenten) mag horen of voelen!

Vertellen hebben het nog aan niemand verteld! Dus nog geen reacties gehad, wel weer een feestje volgend weekend en ik ben bang dat ik het dan echt niet zal kunnen verbergen, gelukkig is het familie en zouden wij het die wel alvast kunnen zeggen maar liever na de nekplooimeting op 12.1 weken. Nekplooimeting en uitslag bloed voor combinatietest bespreken is op 21 juli, dus graag mijn afspraak wijzigen.

Geslacht ik denk dat wij een pretecho zullen inlassen voor de geslachtsbepaling maar ook afhankelijk van of we eerst nog de NIPT test gaan doen. Wij willen het wel weten ivm gericht shoppen en zullen het om die zelfde reden ook wel vertellen.

10. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Wij laten ons verrassen tijdens de echo... ;) Ik vind het ideaal om het geslacht te weten!

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Bij de tweede wisten we het maar ik durfde nog niet los te gaan in het roze en had ook nog jongensnaam etc paraat "voor het geval dat".

Heb 1x gehad dat we van te voren geslacht, naam en inleidingsdatum wisten, vond dat echt niet leuk om "alles" al te weten

12. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hier de termijnecho net gehad. Hij/zij heeft heerlijk gezwaaid met handen en voeten. Was lekker druk.
    We zijn 3 dg verder gezet en dus vandaag 11 wk zwanger en uitgerekend nu op 30 jan

Bijgevoegde bestanden:

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    gefeliciteerd bolliewollie!

Bleh moet zo koken en nergens zin in

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankje voor de reacties dames. Ik vond het ook zeer geslaagd.

Mooie echo Bolliewollie. Fijn dat alles in orde is.

Geslacht willen we niet weten, misschien pas na dat de baby levensvatbaar zou zijn. Maar hopen het zo lang mogelijk niet te weten.

Vandaag is een rotdag, lig krom van de buikpijn. Doet zo ontzettend veel pijn. En ben ook weer enorm moe.
    Misschien dat de buikpijn van het groeien komt want ik werd vanmorgen wakker met een buik van ruim 30 weken zwangerschap o_O

15. Jojoj87

Jojoj87 Lid

18 okt 2014
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, wat een mooie echo Bolliewollie!

16. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Mooie echo!! Ik herken het onzekere gevoel zeker... Ook hier twee weken geleden nog een goede echo gehad maar toch erg spannend weer vrijdag.... Vooral ook omdat de klachten hier ook minder worden

Wij willen het geslacht wel weten. Denk dat het mij ook zal helpen om er meer in te geloven, het realistischer te krijgen? Weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Ik ben ruim 10 wkn zwanger maar durf er nog niet 100% in te geloven/ vertrouwen

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Jojoj87 hoe was bij jou de echo??

18. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    💙💖 Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017 💖💙

30.💖💙
    Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje ❤️

1.💖💙
    Joos1 - 36 jaar - 2e kindje ❤️
    Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤
    Loveexx - 24 jaar - 1e kindje❤
    Switi - 40+ jaar - 1e kindje ❤

2.💖💙
    Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje

3.💖💙
    Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤️
    Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤️
    Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje ❤️

4.💖💙
    HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje ❤️
    MoodyL - 28 jaar - 3e kindje ❤
    Knoopster - 33 jaar - 2e kindje ❤

5.💖💙
    Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje ❤️
    Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje ❤
    LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤
    Jojoj87 - ?? jaar - 2e kindje ❤️

6.💖💙

7.💖💙

8.💖💙
    Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤
    Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤
    Anke1988- 28 jaar - 1e kindje
    Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤
    Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje

9.💖💙
    Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤
    PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤
    Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤
    Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje ❤️
    Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje ❤

10.💖💙
    Spectre - 25 jaar - 1e kindje ❤️

11.💖💙
    Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤️

12.💖💙
    Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje ❤️❤️

13.💖💙

14.💖💙
    Eef29 - 31 jaar - 2e kindje ❤️

15.💖💙

Nog onbekende datum💖💙
    Kiekeboe04 - 26 jaar - 1e kindje
    Hayat84 - leeftijd? - 1e kindje?

Buiten de lijst💖💙
    Toch3 - 26 jaar - 4e kindje ❤
    Asset10 - 30 jaar - 1e kindje ❤️
    Mell0408 - ?? jaar - 1e kindje ❤
    Sado - 24 jaar - 1e kindje ❤

Totaal aantal: 30

📅 Afspraken:

Juli
    11 juli - Knorretje24 / intake vk
    11 juli - LiliB / intake vk
    11 juli - Jojoj87 / termijnecho
    12 juli - Asset10 / termijnecho + bloedprikken v. combinatietest
    12 juli - Loesje9 / termijnecho
    12 juli - Hayat84 / 2de echo
    13 juli - Mell0408 / 2de echo
    14 juli - Anoniem234 / intake vk + tweede echo
    14 juli - Loveexx / termijnecho
    14 juli - Ietjuh / tweede echo
    14 juli - Joos1 / termijnecho
    15 juli - Vrouwke87 / derde echo
    19 juli - HuiBooBee - tweede echo
    19 juli - Toch3 / Intake + echo
    22 juli - Joos1 / combinatietest
    22 juli - Leeuwinnetje14 / intake gyn + 2de echo
    26 juli - Mell0408 / 3de echo
    28 juli - Sado / echo
    28 juli - Vrouwke87 combinatietest
    28 juli - Switi / combinatietest echo + bespreken uitslag

Augustus
    8 augustus - Bolliewollie / controle vk
    11 augustus - Asset10 / derde echo
    24 augustus - Leeuwinnetje14 - geslachtsbepaling

⭐️ sterretjes: ⭐️
    MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️

Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc.
    P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan.

Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen.
    Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen.
    Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.

19. Priscilla Djem

7 jul 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat gek is dat jojoj87,

Er is tegen mij gezegd dat ik een keuze heb omdat er gewoon risico's aan vast zitten. Was dat maar niet zo dat ze dat gezegd hadden, dan zat ik nu ook niet zo te tobben..

20. joia

joia Lid

24 jan 2016
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd ;)

Als jullie het goed vinden zou ik ook graag meeschrijven in deze groep, moet eerlijk zeggen dat ik al een tijdje (stiekem) mee lees ;)
    Ik ben Joia, 37 jaar en zwanger van ons eerste kindje en vind het super spannend allemaal.
    Ik heb vandaag mijn eerste echo+intake gehad en o wat was ik zenuwachtig, ik heb ook afgezien van knaltesten nog geen 1 symptoom kunnen ontdekken, niet moe, niet misselijk, geen zere borsten, enz (op zich heel fijn natuurlijk ;) ) maar toch wel heel fijn nu via de echo die bevestiging te krijgen. We zagen direct een heel beweeglijk kindje met een mooi kloppend hartje. Ik ben nu 9 weken en 6 dagen en 7 februari uitgerekend.

Groetjes Joia

Deel Deze Pagina