Bij mij nam het een weekje terug ook af tot afgelopen zondag. Vanaf gister weer flink moe en misselijk. Geen pijnlijke borsten
Jaaaa prachtige termijnecho gehad!! Mijn uitgerekende datum is nu officieel 5-2. Kan iemand dit aanpassen in de lijst voor mij? En 29 juli heb ik de nekplooimeting Nu dus 10w2d. Zo bijzonder om weer zo'n spartelend kindje te zien!! Wij zijn blij!
Ik moet zeggen dat ik me wel echt zorgen maak... Heb opeens echt 100% nergens last meer van... Zelfs opeens geen nieuwe puistjes meer. Alleen nog ietwat vermoeid, maar láng niet zo erg als bijv zaterdag. Twijfel of ik de gyn zal bellen
Sado bij twijfel kun je altijd bellen.. Daar is de gyn voor.. Beter 1x teveel bellen dan 1x te laat..
Sado Inderdaad, ik zou de gyn bellen als je je echt zorgen maakt. Hij kan je dan misschien geruststellen of je laten langsgaan voor een extra echo. Wanneer is normaal jouw volgende afspraak?
Sado, je kunt altijd bellen al kunnen symptomen ook af gaan nemen. Maar als het voor je geruststellend is gewoon doen. Je loopt toch al bij een gynaecoloog. Die reageren toch altijd anders als een vk.
Net gebeld, eigenlijk erg weinig aan gehad. De assistente van de gyn gaf aan dat niet te zeggen is of het normaal is dat de klachten geheel weg zijn. Ze zei dat 't wel vaker voorkomt bij deze termijn, maar komt ook later voor. Zolang ik geen bloedverlies of "krampende pijn" heb, is er geen reden tot zorgen en mag ik niet eerder langskomen. Nu denk ik weer, wat ís "krampende pijn"? Heb eigenlijk de hele zwangerschap al wel last van vormen van buikpijn. Begon met menstruatie achtige pijn, drukkende pijn, stekende pijn. Nu meer een zwaar, zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Maak me zo'n zorgen, zo kut dat ik niet langs mag komen
Sado ik had vorige week ook geen klachten (geen puisten, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, meer energie) oké ik was nog wel meer moe dan voor de zwangerschap maar minder dan dagen ervoor. Zoals ik hierboven al benoem is de misselijkheid en meer moe zijn maandag weer teruggekomen. Of het bij mij nog goed zit weet ik vrijdag. Dan heb ik een echo
Had het wel verwacht dat je niet mocht komen. Kwaaltjes zijn nou eenmaal bij veel niet constant. Geniet er maar van dat het (even) weg is ik was gister ook niet misselijk en nu... :/ krijg mn ontbijt nog niet op.
Heb mijn termijn echo gehad!! Wauw!! 😍😍 Wat een actief kind! Druk aan het bewegen. Zo mooi om te zien! (Al duwde ze dat apparaat ook wel zowat door mijn buik heen, kind protesteerde gewoon ) Echt nog steeds onwerkelijk. Ik heb nog steeds nergens last van, enkel dus wat vermoeidheid. Heerlijk zeg! 29 juli nekplooimeting!
Hier ook weinig kwaaltjes, ben deze week met vakantie..kamperen in duitsland. Ik dacht dat het zou tegenvallen maar het valt alles mee heb eigenlijk totaal geen last van kwaaltjes, behalve een opgeblazen buik en zere benen aan het einde van de dag. Misselijkheid heb ik ook geen last meer van. Mag wel van geluk spreken dan
Vorige week verdwenen mijn klachten ook ineens. Kreeg ook bloedverlies dus vreesde al het ergste. Ze hebben toen een echo gemaakt (om te kijken waarom ik bloed verloor) en alles was helemaal in orde. Kindje was superactief Kwaaltjes komen en gaan nu deze week, blijf alleen redelijk vermoeid. Als je niet langs mag komen maar je wilt toch zekerheid, kan je dan geen pretecho krijgen?
Sado, had idd ook niet verwacht dat je langs mocht komen. De kwaaltjes zullen straks ook geen bevestiging meer geven en het is je eerste kindje dus tussen de 14 en 18 weken zul je echt erin moeten vertouwen dat het goed zit een dat het kleine wondertje aan het groeien is. Na de 18 weken is de kans dat je de kleine gaat voelen maar ook dat is nog niet iedere dag. @hier zijn de kwaaltjes (gelukkig) nog aanwezig. Wordt gek van die misselijkheid en kokhalsneigingen bij alle geuren. Echt niet normaal. Wat fijn al die goede echo's! 😀
Jullie hebben ook gelijk Moet ook niet zo stressen. Ben alleen zo ongerust als je verhalen over missed abortions enzo leest... Pijnlijke borsten zijn lichtelijk terug en ook voel ik wel bekende steken bij snel opstaan enzo (beginnende bandenpijn lees ik). Dus ik ga m'n best doen niet te stressen en hopen op het beste
Ja ik wil niet weer zo over komen als bij MoodyL hihi. En snap je stressgevoel ook hoor. Als ik hier de echo's weer zie wil ik ook meteen. En begin ik ook weer te twijfelen. En soms huil ik dan ook en dan weet ik dat ik vol hormonen zit haha. Ik heb zelf 2x een miskraam gehad en ik weet dat mijn lichaam het dan ook laat merken als het fout zit. En voor de rest kunnen we niets doen dan afwachten. Nog zo'n 30 weken
Bij mijn missed abortion heb ik dus helemaal niets vreemds gevoeld...mijn lichaam dacht "gewoon nog zwanger te zijn" en heb ik zelfs veel langer last gehad van de kwaaltjes (na de MA) dan daarvoor (toen ik wel al zwanger was maar het gewoon nog niet wist). Bizar he? Maar daarom heet het ook missed abortion, het hartje stopt er dus plots mee maar je merkt er zelf niets van. Er wordt ook altijd gezegd dat het wel of niet hebben van kwaaltjes helemaal niets zegt over de zwangerschap zelf!! Als het wel wat zou zeggen zou ik met alle liefde de hele dag kokhalzend boven de wc-pot willen hangen En gyn's en verloskundigen kunnen/doen er ook niet veel mee en hier in NL is men nu eenmaal van het afwachtende beleid..helaas zit er niets anders op dan wachten op de volgende echo of er op durven vertrouwen dat het goed zit..hoe moeilijk dat ook is. Desnoods een pretecho laten maken voor je eigen gemoedsrust. Ik leef ook van echo naar echo ondanks dat ik al 3! goede echo's heb gehad ben ik nog onzeker, helaas! al groeit het vertrouwen wel met elke goede echo! Dames met een goede echo! Gefeliciteerd! Geniet ervan!
Hier nemen kwaaltjes ook af. van de hele dag door misselijk, naar alleen nog als mijn maag leeg is. Meestal 's avonds voor het slapen. Ik eet nooit meer wat na het avond eten en dat moet ik nu dus wel doen. Verder heb ik er wel wat hoofdpijn bij gekregen nu. Moe ben ik wel nog steeds maar lang niet zo erg meer.
Ik heb ook geen kwaaltjes meer. Niet misselijk, pukkels zijn weg, vet haar is minder, moe zijn vermindert. Ik heb juist wel giga menstruatiepijn, echt pijn. De kwaaltjes kun je gewoon niet op vertrouwen Sado. Je HCG komt nu op het hoogst, maar de baby verandert nu ook doordat het voeding via de navelstreng gaat krijgen. Bandenpijn is, voor mij, iig wel een goed teken. Dan groeit de boel toch!