1 t/m 15 februari 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door bolliewollie, 24 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Maar ik kan ze zo niet verrassen ;) is 1x gelukt, toen waren we bijna 3 maanden weg. Maar de andere 3x wisten zeet. Volgende x (ahum) eerst maar aanhanger vragen ja :D

En joepie! Lijkt erop dat man toch mee kan dinsdag naar de echo!

2. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Pff hier nu een relaxt persoon! Echo was helemaal goed. Hartje klopt als een malle!
    Helaas was het wel echo er in (inwendige) hartje klopt, opmeten, echo er weer uit. 🙄
    Maar in ieder geval bevestiging dat het hartje niet was gestopt. Kindje is ook precies volgens termijn. Dus dat is ook weer fijn. Nu me nog aanmelden bij de verloskundige! Helaas waren die al dicht dus morgen weer een dag!

3. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Fijn ietjuh! Stiekum vind ik het ook wel weer spannend voor morgen. Voel me de laatste dagen wel weer flink beroerd. Vorige week een paar dagen zonder klachten maar die lijk ik nu in te halen. Voor iemand een herkenning?

4. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Dankje, hopelijk kan ik morgenmiddag net zo'n goed nieuws brengen als de andere dames

5. joos1

joos1 Bekend lid

29 dec 2006
    509
    0
    16
    Hier!
    Ik begon me eindelijk meer mens te voelen en dacht dat met bijna 11 weken het ergste wel voorbij zou zijn, maar helaas...sinds 2 dagen weer terug bij af :x

Nou ja, nog even de tanden op elkaar.

Vandaag weer een echo gehad en alles zag er goed uit.
    Op de echo kon je het hartje mooi zien kloppen en ons boontje stuiterde lekker heen en weer <3 .

De uitgerekende datum is nog steeds 31-1 :)

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Fijn ietjuh!

Joos ook goeie echo, fijn

Hier voel ik me vandaag goed :)

7. malibuu

malibuu Bekend lid

15 apr 2015
    569
    1
    16
    Switi Ja ik vind het ook best raar.. Zeker gezien m'n historie en de manier van zwanger worden..
    Combinatie test willen we sowieso niet doen, dus dat maakt niet uit..
    Maar er zit straks 5 weken tussen echo 1 & echo 2; hoe hou ik dat uit?! :(

Maar ik was zo perplex dat ik, toen ik de telefoon had neergelegd, pas besefte wat ze eigenlijk zei..

Toch3M'n medische dossier is bekend in dit ziekenhuis, en hier ben ik vorige zwangerschap ook bevallen. Het is een academische ziekenhuis, dus vind het idee daar te lopen ook nét wat prettiger.. Dus ik wil niet overstappen naar een ander ziekenhuis.

8. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wat fijn Ietjuh daar de echo goed was. Toch weer gerust voor een paar weken. En inwendig stelt niet zoveel voor toch? Ik haar daar bij de eerste week veel moeite mee maar nadat ik ben bevallen maakt het me allemaal niet meer zuivel uit haha. Vooral de dagen na de bevalling als ze het litteken van het inknippen steeds willen controleren haha. Zou verder geen enge verhalen vertellen.

9. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Nee inwendig stelt voor mij ook niet veel meer voor. Na ruim 2 jaar in de mm te hebben gelopen met soms 6 echo's in 8 dagen tijd ben je die gene ook snel kwijt. Ik stond met de vorige echo ook al bijna met m'n broek op m'n enkels toen ik vroeg of het inderdaad een inwendige echo was. &#9786;&#65039;&#128513;

Waar ik me nu alleen meer over verbaasde is het tempo waarin het ging. Ik heb nog net geen minuut naar m'n kindje kunnen kijken. En dat terwijl het scherm er voor mij ook niet goed bij stond dat ik echt makkelijk mee kon kijken. Dus dat vond ik wel heel jammer. &#128532;
    Maar ik was al zo blij dat ik hartje zag kloppen dat het op dat moment niet echt tot me doordrong. Pas toen we weer in de auto zaten dacht ik mmmm&#128580; Leuk was anders.

10. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede echo gehad ! Ze vond het nog wel vroeg voor een goede 12 weken echo dus moest over 3 weken terug komen :) alleen hadden ze geen plek dus word over 4 weken... ben nu 10 weken dus dan al 14 :) vind het prima haha ben wel 1 dagje achteruit gezet :)
    Baby was al behoorlijk druk aan het bewegen... Bij jullie ook ? Of heb ik nu al een druktemaker in mijn buik :eek: haha

11. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die goede echo's! Ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen van iedereen! Ik ben nu echt wel aan het uitkijken naar mijn verlof, ook al gaan we veel klussen in het huis. Gewoon al een uurtje langer kunnen blijven liggen 's ochtends zal me al zo'n deugd doen. Ga iedere avond vroeg gaan slapen en toch raak ik er 's ochtends langs geen kanten uit. Ik verlang al tot die energieboost die je schijnt te krijgen :p

12. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Mazzelaar, x extra spieken!

13. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja x extra spieken is nooit erg he ;) 10 aug mogen we weer en dan 27aug geslachtsecho ben dan 16+2
    Misschien ziet ze het al wel met 14 weken :p
    Ben benieuwd haha

14. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Vandaag echo gehad. Gelukkig was alles goed. In het begin lag hij/ zij ook stil maar daarna begon het te bewegen. Hartje klopte perfect en was nu ongeveer 4,4 cm. Is met slag om de arm omdat hij/zij krom lag waardoor meting niet helemaal betrouwbaar is. Meting gaf dus aan 11 wkn en 1 dag wat op zich wel netjes past.

15. Ietjuh

Ietjuh Actief lid

21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Wat fijn Anoniem en Vrouwke dat jullie ook goede echo's weer hadden.

Afspraak Ik heb 25 juli de termijnecho en 3 augustus de intake bij de verloskundige.

16. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Hoi dames ik kom even onder mijn steen vandaan.
    Erg druk met de laatste schoolweken.

Alle dames met goede echo super fijn!!! Genieten maar.

Hier vandaag ook weer een goede echo gehad. Mijn uitgerekende datum staat nu vast op 11 februari. Dit klopt ook met de iui. Na volgende week vrijdag eindelijk vakantie en dan kom ik vaker reageren. Nu totaal geen energie meer over aan het einde van de dag om op iedereen te reageren. Maandag de vk bellen voor een intake gesprek eindelijk het zkh uit na precies een jaar mmm.

17. Jumelle

Jumelle Lid

1 jun 2016
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn al die goede echo's!!

Helaas moet ik nog een ruime week wachten, ik ben 25 juli pas aan de beurt.... Ik luister iedere ochtend voor het opstaan even een kleine minuut naar het hartje via de angelsounds. Dat vind ik zo'n fijn geluid! Het klopt gestaag, tussen de 165 en 170 bpm ;)

We zijn hier weer namen aan het bedenken. Als het een meisje wordt, dan zijn we er denk ik wel snel uit. Maar als het een mannetje blijkt te zijn dan gaat dat een stuk lastiger worden... Gelukkig hebben we nog een half jaar :D

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik mag dinsdag weer, bijna!

Namen gaat hier ook nog wat worden :/

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.062
    17.019
    113
    Ik moet nog 11 dagen wachten op de volgende echo, ben de 28e weer aan de beurt!

Pff dat de 10e week het ergst is geloof ik nu wel. Sinds gisterochtend ongelofelijk beroerd, moe, misselijk. Zelfs moeten overgeven gister.
    Jep, voel me weer echt zwanger, haha.

20. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ben afgelopen maandag tm donderdag ook flink misselijk en beroerd geweest. Sinds gister gaat het weer beter. Merk wel dat ik nog sneller moe ben. Geen idee of het een goede dag(en) is of dat de klachten nu minder gaan worden

Deel Deze Pagina