WoW super!! Dat is vroeg zeg.. Ik heb geen idee waar mijn placenta ligt. Kan hem op de echo foto wel zien maar geen idee waar dat ergens in mijn buik zit🙈
Huiboobee fijn zeg een goede echo! Shop ze!! Ik wil ook nog wat nieuwe kleding shoppen; in m'n vakantie maar eens doen.. In m'n vakantie ook een geslachtsecho gepland; ben zooooo benieuwd op de dag dat mijn man en ik 7jaar samen zijn.. Maken we er gelijk een leuke dag van; echo, lunchen, shoppen.. Ik dénk soms ook dat ik de baby al voel.. Maar hou mezelf voor dat dat nog te vroeg is.. Ik dacht gelezen te hebben rond de 16weken, dus het zullen m'n darmen nog wel zijn haha Afspraak: 16-08 geslachtsbepaling
Leeuwinnetje. Ik ga de VK hierna nog 1x zien, de eerstvolgende keer zal het na de bevalling zijn. Dus na 16 weken volledig ziekenhuis. Oh en om vervelend te zijn, mogen de verassingen veranderd worden in verrassingen ;') Voelen. Het zijn een soort van plopjes en kort gewoel. Normaal gesproken zijn de plopjes gewoon lucht, wat even later komt. Maar nu dus niet. Mijn baarmoeder zit ook al hoog!
💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟 25. 💟💙 ❤Asset10 - 30 jaar - 1e kindje 30.💟💙 ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje 1.💟💙 ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje 2.💟💙 ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💟💙 ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje 4.💟💙 ❤HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje 5.💟💙 ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje - verrassing ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 6.💟💙 ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje 8.💟💙 ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje 9.💟💙 ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje - verrassing ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje 10.💟💙 ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje 11.💟💙 ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje - verrassing 12.💟💙 ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje 14.💟💙 ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje purpleGeslacht Jongen: Meisje: Verrassing: 5 Nog onbekende datum💟💙 Kiekeboe04 - 26 jaar - 1e kindje Buiten de lijst💟💙 Mell0408 - ?? jaar - 1e kindje ❤ Sado - 24 jaar - 1e kindje ❤ Totaal aantal: 35 📅Afspraken: Juli 19 juli - HuiBooBee - tweede echo 19 juli - Toch3 / Intake + echo 20 juli - Flooriieejj / nekplooimeting 20 juli - Pat1978 / Intake vk + termijnecho 21 juli - Switi / combinatietest echo + bespreken uitslag 22 juli - Joos1 / combinatietest 22 juli - Leeuwinnetje14 / intake gyn + 2de echo 22 juli - Malibu - 2de echo 25 juli - Ietjuh / termijnecho 25 juli - Jumelle / echo 25 juli - Cathrien / combinatietest 26 juli - Mell0408 / 3de echo 27 juli- anke1988 12 weken controle 28 juli - Sado / echo 28 juli - Vrouwke87 combinatietest 29 juli - Nextstep / nekplooimeting Augustus 3 augustus - Ietjuh / intake VL 3 augustus - Malibuu / intake + 2e echo 5 augustus - Pat1978 / nekplooimeting 6 augustus - Asset10 / geslachtsbepaling 8 augustus - Bolliewollie / controle vl 10 augustus - Anoniem / echo 10 augustus- Huibuiboo / intake gynaecoloog 11 augustus - Asset10 / derde echo 16 augustus - Malibu / geslachtsbepaling 24 augustus - Leeuwinnetje14 / geslachtsbepaling 25 augustus- Sado / geslachtsbepaling 27 augustus - anoniem234 / geslachtsbepaling 27 augustus - jojoj87 / geslachtsbepaling 27 augustus - anoniem / geslachtsbepaling 29 augustus - Huibuiboo / vk toe September 6 september - Asset10 / 20 weken echo 19 september - jojoj87 / 20 weken echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Vul de lijst zelf even aan met je naam, juiste datum etc. P.s. Kom je net op de lijst? Pas dan ook het totaal aan onderaan. Dit doe je door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst. Deze lijst kun je dan aanvullen en/of wijzigen. Vergeet niet de tekst [ QUOTE] aan het begin (en de naam+cijfers tot aan de hartjes) en de [ /QUOTE] aan het einde van het bericht weg te halen. Om te kijken of het gelukt is, kun je op 'voorbeeld van bericht' klikken.
Ik heb ook een goeie echo gehad. Ben nu 10.3, maar 2 dagen verschil met cyclus ipv week zoals vorige echo Wel krijg ik bij de volgende afspraak weer een echo omdat de navelstreng bij de buik iets verdikt lijkt te zijn. Volgens de vk niks om me zorgen om te maken, haast altijd is het bij de volgende echo weg. Dus moest maar genieten nu dat ik nog een echo krijg ipv zorgen gaan maken. LIJST: Joepie! ik val erin! 11-2 is nu mn datum. volgende afspraak 15-8, controle + extra echo 12-9 20 weken echo geslacht blijft waarschijnlijk geheim
Kreeg vandaag ook al de bel-instructies mee haha. Ze vond dat ik vorige 2x erg vlot ben bevallen (1e was ks). Hoewel ik onder de gyn kom straks wilde ze het toch vast zeggen. Ook als ik twijfel of het echt is, of juist als ik denk "ik redt het zh niet" moet ik ze bellen en komen hun. Toch wel fijn gevoel Placenta trouwens achter hier, vanmiddag gevraagd Ben benieuwd wanneer ik wat ga voelen, bij de tweede was het met 14 weken al. Bij derde placenta voor, duurde wat langer
💟💙Bevallingslijst 1 t/m 15 februari 2017💙💟 25. 💟💙 ❤Asset10 - 30 jaar - 1e kindje 30.💟💙 ❤Bolliewollie - 29 jaar - 2e kindje 1.💟💙 ❤Joos1 - 36 jaar - 2e kindje ❤Cathrien - 36 jaar - 2e kindje ❤Loveexx - 24 jaar - 1e kindje ❤Switi - 40+ jaar - 1e kindje 2.💟💙 ❤Poppy14 - 27 jaar - 3e kindje 3.💟💙 ❤Jumelle - 37 jaar - 3e kindje ❤Malibuu - 26 jaar - 2e kindje ❤Vrouwke87 - 29 jaar - 1e kindje 4.💟💙 ❤HuiBooBee - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤MoodyL - 28 jaar - 3e kindje 5.💟💙 ❤Harperhazel - 26 jaar - 2e kindje - verrassing ❤Floorriieejj - 26 jaar - 1e kindje - verrassing ❤LiliB - 33 jaar - 2e kindje ❤Loesje9 - 29 jaar - 2e kindje ❤Knoopster - 33 jaar - 2e kindje 6.💟💙 ❤Jojoj87 - 29 jaar - 2e kindje 8.💟💙 ❤Anoniem234 - 28 jaar - 2e kindje ❤Anke1988- 28 jaar - 1e kindje ❤Nextstep - 36 jaar - 1e kindje ❤Priscilla Djem - 30 jaar - 2e kindje 9.💟💙 ❤Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje ❤PrettyLove - 30 jaar - 2e kindje ❤Anne1977 - 39 jaar - 4e kindje ❤Ietjuh - 32 jaar - 1e kindje - verrassing ❤Hayat84 - 32 jaar - 1e kindje 10.💟💙 ❤Spectre - 25 jaar - 1e kindje 11.💟💙 ❤Stefanenlaura - 28 jaar - 2e kindje ❤Toch3 - 26 jaar - 4e kindje - verrassing 12.💟💙 ❤❤Leeuwinnetje14 - 33 jaar - 2e kindje & 3e kindje 14.💟💙 ❤Eef29 - 31 jaar - 2e kindje purpleGeslacht Jongen: Meisje: Verrassing: 5 Nog onbekende datum💟💙 Kiekeboe04 - 26 jaar - 1e kindje Buiten de lijst💟💙 Mell0408 - ?? jaar - 1e kindje ❤ Sado - 24 jaar - 1e kindje ❤ Totaal aantal: 35 📅Afspraken: Juli 20 juli - Flooriieejj / nekplooimeting 20 juli - Pat1978 / Intake vk + termijnecho 21 juli - Switi / combinatietest echo + bespreken uitslag 22 juli - Joos1 / combinatietest 22 juli - Leeuwinnetje14 / intake gyn + 2de echo 22 juli - Malibu - 2de echo 25 juli - Ietjuh / termijnecho 25 juli - Jumelle / echo 25 juli - Cathrien / combinatietest 26 juli - Mell0408 / 3de echo 27 juli- anke1988 12 weken controle 28 juli - Sado / echo 28 juli - Vrouwke87 combinatietest 29 juli - Nextstep / nekplooimeting Augustus 3 augustus - Ietjuh / intake VK 3 augustus - Malibuu / intake + 2e echo 5 augustus - Pat1978 / nekplooimeting 6 augustus - Asset10 / geslachtsbepaling 8 augustus - Bolliewollie / controle VK 10 augustus - Anoniem / echo 10 augustus- Huibuiboo / intake gynaecoloog 11 augustus - Asset10 / derde echo 15 augustus - Toch3 / controle + extra echo 16 augustus - Malibu / geslachtsbepaling 24 augustus - Leeuwinnetje14 / geslachtsbepaling 25 augustus- Sado / geslachtsbepaling 27 augustus - anoniem234 / geslachtsbepaling 27 augustus - jojoj87 / geslachtsbepaling 27 augustus - anoniem / geslachtsbepaling 29 augustus - Huibuiboo / controle VK September 6 september - Asset10 / 20 weken echo 12 september- Toch3 / 20 weken echo 19 september - jojoj87 / 20 weken echo ⭐️ sterretjes: ⭐️ MCR⭐️, Applejo⭐️, AzA⭐️, Vita Rose⭐️, 78sandra⭐️, Minimels⭐️, Marlies444⭐️, Mareco⭐️, Koffieboon⭐️ Note; Heb je wijziging of een aanvulling? Zet de nieuwe datum of afspraak vetgedrukt in je berichtje en het zal worden gewijzigd.
Leuk dat je de lijst wil bijhouden Leeuwinnetje! Misschien wel een goed idee om hem 1x per dag/1x om de 2 dagen aan te vullen? Ik dacht dat er superveel was gepost, maar het blijkt telkens die lijst te zijn Ik moet vandaag om 10h naar de gyn voor de nekplooimeting! Ik vind het echt zo spannend, ben zo zenuwachtig. Ik was er de voorbije week echt rustig onder, maar nu kriebelt het in mijn buik alsof het mijn eerste schooldag is Laat ons hopen dat alles goed gaat, vanaf dan kan ik extra beginnen genieten van mijn zwangerschap.
Leeuwinnetje super dat jij de lijst wil bijhouden. Ik dacht wel eerst huh waarom staat er nou verrassing bij mij. Maar later zag ik dat het ging om het geslacht. Hihi. Wel leuk zo dat je het straks van iedereen zo duidelijk kan zien! Floorriieejj succes bij de echo en ook veel plezier! Weer pff ik kan al nooit goed tegen de warmte maar nu...... We staan in het zuiden van het land op een camping. Helaas precies tussen 11 en 5 weinig schaduw. Gelukkig kunnen we wel iets creëeren maar ik mis met deze temperaturen wel de gemakken van thuis, zoals een ventilator enzo. 😓 Het einde van de week wordt het hier weer rond de 24/25 graden. Dat is een stuk beter dan 31/33. Klachten het afgelopen weekend wat meer misselijk geweest. Met name als ik net gegeten had en dan ging autorijden. Of als ik een slok water had genomen op een nuchtere maag. Qua vermoeidheid lijkt het heel langzaam wel weer wat beter te gaan. Hoofdpijn is nu hier ook wat meer aanwezig. Ik denk ook door het warme weer. Voelen wat mooi dat sommige de kleine al mogelijk voelen. Ik voel/merk nog niets. Althans niet wat ik me bewust ben. Kan niet wachten tot ik die kleine kan voelen straks!
Ik doe wat ik kan met de lijst. Ik kan ik niet alles onthouden dus hij zal wat vaker worden geupload. Anders is het voor mij geen doen. Succes bij de gynaecoloog Floortje. Waarom geniet je nu nog niet? @hier : vanochtend flink overgegeven en ik maar stoer zeggen dat de misselijkheid ver over is. Zou het nooit meer zeggen.
Leeuwinnetje Nog niet aan gedacht dat jij het dan allemaal moet onthouden Upload hem dan maar zo vaak als nodig! Nekplooimeting was perfect en bloedresultaat ook! Gyn noemde het een voorbeeldbaby *trots* Hij heeft ook heel veel opnames gemaakt van het hartje en een 3D echo omdat ons kindje uitzonderlijk mooi lag en hij dit nodig had voor zijn dossier die hij dan moet doorsturen naar hogerhand. We hebben onze baby dus al in 3D gezien, echt speciaal hoor, je ziet echt een mensje erin.
malibuu Gaaf hé, ik wist niet eens dat men dat al zo vroeg kon. Maar blijkbaar moet de gyn om de zoveel tijd een dossier doorsturen om aan te tonen dat hij al deze zaken onder de knie heeft (hij is nu een 2tal jaar bezig). En hij vond ons kindje perfect om beelden van te maken en opnames van het hartje. Normaal wordt er enkel in de laatste weken een 3d echo gemaakt, we hadden dus echt geluk! En ook gek dat je je dan zo trots voelt op die kleine spruit daar vanbinnen Wat gaat dat niet zijn als hij z'n eerste stapjes ofzo zal zetten, haha
huiboobee en toch fijn dat jullie een goede echo hadden! Op naar de volgende goede echo! Floor wat gaaf zeg zo'n 3D echo! Begrijp heel goed dat je trots bent maar ook heel fijn dat je combinatietest perfect is!! Morgen hoor ik de uitslag van mijn bloedtest en hebben wij de nekplooimeting...spannend! Ik hoop ook dat ze kunnen zien of de placenta nu helemaal zelfstandig werkt (zodat ik zeker weet dat ik veilig kan stoppen met de meds) iemand enig idee??
Wow wat bijzonder Floorriieejj zo een 3d echo! Fijn dat de uitslag van de combinatietest ook goed was. Zelf mag ik morgen voor een echo en bloedonderzoek voor de combinatietest. Spannend.
Wowwwwwww Floor echt super die 3D echo. Echt heel mooi beeld. Snap dat een gynaecoloog daar wat mee kan. Zo mooi om te zien hoe zo'n kleintje nu nog de ruimte heeft in de baarmoeder. Pppfff dames wat is het warm hé. Kan er echt niet zo goed tegen bah.