💛 Bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli Zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje 17 juli Lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje 18 juli Bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen Afspraken november ...: Afspraken december ...: Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken. [/QUOTE]
Vandaag 1 á 2 dagen voor NOD positief getest. Na m'n NOD ga ik me aanmelden bij de vk en mvm. Wie kletst er gezellig mee?
Hoi, Ik klets graag mee. Al woensdag een positieve test (early Kruidvat) en vanmorgen met een 2 voor 5! Morgen is mijn nod. Het is ons tweede kindje, zo onwerkelijk en spannend! Meteen eerste ronde raak en merk al zoveel aan m'n lijf! Was bij de eerste helemaal niet! Volgens calculator zal mijn uitgerekende datum 16 juli zijn!
Hoi Zonnetje gefeliciteerd! Wat ontzettend snel, en heel fijn dat jullie nu je tweede kindje mogen verwachten. Het is voor ons ook de tweede en kan het nog niet helemaal geloven 😁 bij de eerste hebben we er 14 maanden over gedaan en nu 4 😳
Hey meiden! Mag ik er ook bij? het begint nu pas echt door te dringen hier! 28 jaar en eerste kindje, ook eerste ronde raak Ik ben voorzichtig happy want men Nod is zondag pas. En jah ik weet int het algemeen al niet waar me aan te verwachten eigenlijk vermoedelijke datum zou 17 juli zijn! Ik weet niet goed of ik mijn dokter/gyn al moet bellen of beter nog wacht tot maandag, kortom ik weet niet hoe dit allemaal ik zen werk gaat want alles dat ik tot nu toe gelezen heb lijkt verdwenen uit men hoofd Edit: early kruidvattest gisterennamiddag gebruikt
Hoi Lachebekje87 gefeliciteerd We zitten qua NOD in hetzelfde schuitje. Ik wacht ondanks m'n (oplopende) positieve test toch tot maandag met het bellen van de VK en MVM. Is gewoon bijgeloof, én vooral dat ik zelf nog even kan wennen aan het idee haha.
Ik zou normaai ook wachten hoor.. Het is een beetje lastig. Effe de situatie uitleggen misschien voor duidelijkheid? Ik ben een tijd geleden ziek thuis gevallen en had echt het een na het ander qua ziekte (zware keelontsteking gevolgd door oorontsteking en daarna weer telkens overgeven, je snapt het wel! Ondanks al dat hadden ik en mijn vriend begin oktober dus de knoop doorgehakt dat ik zou stoppen met de pil om reeds te kunnen ontpillen, we hadden niet verwacht dat het meteen zou lukken maar dan 26 oktober hadden ze gezien dat ik cmv had doorgemaakt, ik was intussen wel al anti-lichamen aan het aanmaken maar dit was niet goed. Mijn ei was als het goed was de 24ste en we hadden toen geklust, die avond ben ik er ook achter gekomen dat het mijn ei was (ik dacht gewoon oh leuk steken en krampen nu dat nog) en ben ik weer op het forum beland. De 26ste aan de dokter gezegd dat we aan kinderen dachten en hij zei nog te wachten maar intussen was het al gebeurd blijkbaar.. Dus kortom cmv en zwangerschap gaat niet samen en ik hoop echt dat het geen kwaad meee kan...
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje 18 juli bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen afspraken november ...: afspraken december ...: Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Heb mezelf er ook bij gezet. Vond wel moeilijk want voelt beetje als de goden verzoeken door der van uit ga dat het goed gaat. Stom he? Ik heb trouwens vannacht enorm liggen dromen. Om gek van te worden! Raarste dingen, want ik schoot om de paar uur, elke keer geschrokken overeind en dan droomde ik dus weer wat anders geks. Ben erg gespannen, dus denk dat die spanning voortzet in veel dromen. Maja, nog 3 nachtjes slapen en we weten of we overtijd zijn... 😁
Gezellig! Lachebekje, ik weet niet wat cmv is, maar als je twijfelt is het niet gek om al contact op te nemen met een vk of gyn oid. Je test is immers positief! Ik wil ook pas volgende week contact opnemen met vk of ha. Wij twijfelen een beetje waar we de controles gaan doen. Vorige bevalling was een drama en ziekenhuis adviseerde om bij een volgende meteen controles in het ziekenhuis te gaan doen. Dit idee spreekt ons alleen wel minder aan.... Dan is het allemaal zo klinisch. En de vk van de vorige keer beviel ons erg goed. Wil wel in het ziekenhuis bevallen, maar liever de controles bij vk praktijk..... Denk dat ik de praktijk volgende week dus even bel en met hen overleg wat er mogelijk is.. Spannend allemaal he?!
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Heb ook heel lang getwijfeld of ik de lijst zou aanmaken. Maar ja om 5 uur 's ochtends is er niet veel anders te doen haha. Wacht daarom nog wel met contact opnemen met de vk en mvm
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje 18 juli bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen afspraken november ...: afspraken december ...: Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Ik heb mezelf ook in de lijst gezet! Grappig zoveel al op de 17e, al verandert daar vast nog eea aan. Ik heb vanmiddag de vk gebeld, mag eerder komen ivm EUG (=bbz) verleden. Ze is helaas op vakantie, wordt di terug gebeld. Toch spannend!
Ik kom ook meelezen dames maar ik ben nu nog even heel voorzichtig. Daarna kom ik lekker mee kletsen! 😀 Eerst volgende week bloedprikken....
Leuk dat je je aanmeld, ik begrijp goed dat je nog even rustig aan wil doen. Ik hoop dat je bloedtest onwijs veel HCG heeft en je hier lekker blij kan zijn en het grote genieten mag gaa beginnen ☺️
💛 bevallingslijst 16 t/m 31 juli 2016 💛 16 juli zonnetje3 - 28 jaar - 2de kindje 17 juli lachebekje87 - 28 jaar - 1ste kindje diymommy - 27 jaar - 3de kindje Aikie - 32 jaar - 2e kindje 18 juli bintje83 - 32 jaar - 2de kindje 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 30 juli 31 juli 0 meisjes, 0 jongens 0 verrassingen afspraken november 26 -11 - DIYMommy - Wel of niet (pret)echo. afspraken december 8 - 12 - DIYMommy - Eerste controle + echo bij gynaecoloog. Als je ook op de lijst wilt, of er moet iets aangepast worden kun je het zelf in de lijst aanmaken. Lukt het je niet, laat het weten dan kan een ander het voor je in orde maken.
Oh fijn dat er nog dames bij gekomen zijn! Ik denk dat iedereen inderdaad met een bang hartje zwart op wit neerschrijft wanneer de datum is maar we moeten het wel een keer doen niet? Ik heb intussen gisterenavond bij de dokter langsgeweest, hij heeft men bloed afgenomen om zeker te zijn dat ik zwanger ben en mag maandagmorgen bellen "om even de bevestiging te horen van wat ik denk", natuurlijk is het ivm met de cmv dat men bloed reeds afgenomen is want als het zo is moet ik zo snel mogelijk een afspraak bij de gyn van de dokter om te kijken hoe alles verloopt daarbinnen.. Wij hebben wel besloten van het zo snel mogelijk aan onze ouders te vertellen, die van mijn vriend komende dinsdag en de mijne zodra ze terug zijn van hun reis (16 nov). Deze keuze is ook gemaakt omdat je blijkbaar niet alles meer mag eten tijdens de zwangerschap en wij gaan 1x per week bij zijn ouders eten en 1x per week bij de mijne dus ja safety first denk ik dan! Hoe zit dat bij jullie? Vertellen jullie het aan iemand?
Ik twijfel heel erg. Het lijkt me zo leuk om en cadeautje ervan te maken met de kerst. Maar als ik me beroerd ga voelen denk ik wel dat ik het eerder vertel. Vorige zs was ik vanaf week 5/6 tot 18 erg misselijk. En met een kleintje erbij lijkt het me nog rotter ☺️