Nou ik langs ook echt niet wachten. Nog even geduld hebben. Ik voel me ook erg goed, voel sinds gisteren mn borsten dus daar ben ik extra blij mee een stukje bevestiging
Hoi meiden. Gisteren een positieve test. Wij denken 8 februari uitgerekend. Voor ons is het wat onwerkelijk. We waren pas een maand bezig en t is al raak! Ik ging testen omdat ik misselijk ben en zere borsten heb. Hopelijk zakt dat snel. Mijn vorige zwangerschap was een ramp dus hopelijk verloopt deze beter
Gefeliciteerd, vervelend dat je vorige zwangerschap niet zo lekker verliep, hopelijk nu wat beter! Zodat je er lekker van kan genieten.
Hoi meiden, ik heb net even bijgelezen. Leuk weer meer zwangeren erbij in ons clubje! Gefeliciteerd allemaal! Hoe gaat het nu met jullie? @NiHeJa heb je al meer nieuws? @mama153 bij ons was het ook in 1x raak, veel sneller dan verwacht want bij ons zoontje duurde het 8 maanden. We waren echt verrast Ik voel verder nog niet veel wat me soms ook wel weer onzeker maakt. Kan, net als jullie, ook niet wachten tot de eerste echo. Mijn eerste zwangerschap was ook moeizaam. Vanaf 5 maanden moest ik het heel rustig aan doen omdat ik heel veel harde buiken had. Echt om de 10 minuten ofzo vaak zelfs als ik niks deed. Ik duim dus heel erg dat het nu beter gaat, helemaal omdat ik niet echt inzie hoe ik nu kan rusten met nog zo'n dreumes Is het een leuk idee om een lijstje te maken zodat we een beetje meer overzicht hebben? Liefs!
Hallo allemaal, ik wil ook wel graag meeschrijven! Ben denk ik wel een van de oudere onder jullie .... Ik ben als het goed is 6 februari uitgerekend, aanstaande vrijdag de 16e mijn eerste echo op 6.2 weken....hoop zo dat het goed zit, vorig jaar juni een leeg vruchtzakje gehad, dus vind het wel weer erg spannend allemaal. Wordt een lang weekje .
Dat hoop ik.....! Vandaag wel weer allerlei symptomen, die ik niet herken van mijn vorige zwangerschap.....
Hallo allemaal, Ik ben nog totaal in shock. Vandaag voor de controle van m'n koperspiraal geweest, spiraal is verdwenen en een vruchtzakje van 5 weken. Het is ons vierde kindje. 10 februari zal ik ongeveer uitgerekend zijn. Het was dus totaal niet de bedoeling dat wij nog gezinsuitbreiding zouden krijgen en we weten ook niet hoe we dit allemaal moeten gaan doen straks.
@Mollyq beetje meid, dat is schrikken inderdaad. Dit kindje liet zich blijkbaar niets in de weg zitten. Is het kindje wel welkom voor jullie? Hoe oud zijn je andere kindjes? Ik hoop dat jullie snel aan het idee gewend gaan raken en het komt vast en zeker allemaal goed! @allen ik heb een lijstje gemaakt. Zetten jullie jullie info erbij? LIJST Januari: Februari: 3 Februari || Bloemetje26 || 28 jaar || 2e kindje Afspraken 23 juni || Bloemetje26 || eerste echo
12 februari Patries 2310. 2e kindje 34 jaar. 1e echo 4 juli. Normaal eerst intake en dan echo nu andersom. Ivm miskraam laatste keer. En hebben toch alles gegevens nog. Dus stelt ook niks voor
We laten het lot bepalen. Gaat t mis dan moet het zo zijn en anders hebben we straks een baby erbij. Ben rond 10 februari uitgerekend en 28 jaar. Mijn andere kindjes zijn 5,3 en 2.
LIJST Januari: Februari: 3 Februari - Bloemetje26 - 28 jaar - 2e kindje 6 Februari - 78Sandra - 39 jaar - 2e kindje 10 Februari - Mollyq - 28 jaar - 4e kindje 12 Februari - Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Afspraken 16 Juni - 78Sandra - 1e echo 23 Juni - Bloemetje26 - 1e echo 4 Juli - Patries2310 - 1e echo
LIJST Januari: Februari: 3 Februari - Bloemetje26 - 28 jaar - 2e kindje 6 Februari - 78Sandra - 39 jaar - 2e kindje 8 Februari - leolove - 31 jaar - 2e kindje 10 Februari - Mollyq - 28 jaar - 4e kindje 12 Februari - Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Afspraken 16 Juni - 78Sandra - 1e echo 23 Juni - Bloemetje26 - 1e echo 28 juni - leolove - 1e echo 4 Juli - Patries2310 - 1e echo
De symptomen zijn hier duidelijk aanwezig. Zere en gegroeide borsten. Flink misselijk/ spugen en goed vermoeid. Bij mijn eerste zwangerschap had ik vanaf 12 weken zwangerschapssuiker. Daarnaast bleek ze met 19 weken veel te klein dus met spoed naar vumc. Daar een punctie gehad en ons bloed onderzocht. Bleek er een mogelijkheid dat ons dochtertje niet gezond zou zijn/ een syndroom zou hebben. Later bleek ze gelukkig alleen draagster hiervan te zijn. Ik hoop dat deze zwangerschap dus heel anders word. En dat beetje misselijkheid neem ik op de koop toe! Wij hebben onze eerste afspraak vrijdag de 23 ste. Wanneer gaan jullie het aan jullie kindjes vertellen?
LIJST Februari: 3 Februari - Bloemetje26 - 28 jaar - 2e kindje 5 februari - Suze29 - 32 jaar - 1e kindje 6 Februari - 78Sandra - 39 jaar - 2e kindje 8 Februari - leolove - 31 jaar - 2e kindje 10 Februari - Mollyq - 28 jaar - 4e kindje 12 Februari - Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje Afspraken 16 Juni - 78Sandra - 1e echo 21 juni - Suze29 - 1e echo 23 Juni - Bloemetje26 - 1e echo 28 juni - leolove - 1e echo 4 Juli - Patries2310 - 1e echo
Hoi hoi ik zou ook graag mee willen kletsen! Ik ben hoe ik t uitgerekend heb 15 februari uitgerekend van mijn 2e kindje. Ik ben nu bewust alleen zwanger geworden dmv een donor. Bij mn dochter was ik voor de positieve test al misselijk en overgeven nu voel ik me eigenlijk wel prima. wel moe en soms misselijk al wel 3x moeten overgeven maar het valt nog reuze mee.. maakt me opzich ook wel onzeker maar goed we blijven positief dat alles gewoon goed is
LIJST Februari: 3 Februari - Bloemetje26 - 28 jaar - 2e kindje 5 februari - Suze29 - 32 jaar - 1e kindje 6 Februari - 78Sandra - 39 jaar - 2e kindje 8 Februari - leolove - 31 jaar - 2e kindje 10 Februari - Mollyq - 28 jaar - 4e kindje 12 Februari - Patries2310 - 34 jaar - 2e kindje 15 Februari - Lerana - 27 jaar - 2e kindje Afspraken 16 Juni - 78Sandra - 1e echo 21 juni - Suze29 - 1e echo 23 Juni - Bloemetje26 - 1e echo 26 Juni - Lerana - 1e echo + intake vk 28 juni - leolove - 1e echo 4 Juli - Patries2310 - 1e echo