Welkom 1 tm 15 januari mama's! Deze splitsing kletst misschien wat makkelijker en is wat overzichtelijker. Als jullie even de afsprakenlijst willen aanvullen? 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje, thuis, bv) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 Sher1986 (2e kindje, zh/th) Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / BV) Sydneys (1e kindje) Ange84 (1e kindje) Luun (4e kindje, zh/th, bv) 5 Evaaatje (2e kindje, zh, bv) Akkoe (1e kindje, zh,bv/fv?) 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) Sweetlove (3e kindje, th/bv) Corinuh (1e kindje) Iellie (1e kindje, th?/bv) 7 8 9 10 Vivian (1e kindje) 11 Sarah84 (2e kindje) Dromenvanger (2e kindje) zkh medische indi. / BV 12 Missm (1e kindje) 13 sorien (1e kindje) 14 Arual83 (1e kindje) MayD (2e kindje / thuis / BV ) daantje22 (2e kindje/zh/fv) Tumtum (1e kindje/ zh/ bv) 15 Afsprakenlijst: 22-05 Daantje gynaecoloog echo/intake
is het handig om die hele lijst in een apart topic te zetten? Dan kunnen we hier alleen maar kletsen en kunnen we de lijst overzichtelijk houden in een apart topic?
Ik vind het prima Gewoon in het algemene januari topic de lijst ofzo? Alleen is dan het nadeel dat je 2 topics moet bijhouden ipv 1 wat misschien handiger en overzichtelijker is We kunnen bijv ook 1x per dag de lijst hier plaatsen en de afspraken etc naar 1 iemand pb'en die het 1 maal per dag hier update ipv elke post?
ben al zo eigenwijs geweest om er 1 te maken, staat nu in de zwangerschapsclubs, lijst 1-15 jan 2013 mama's.
wat vinden jullie ervan om het een beetje extra overzichtelijk te houden? Als je een vraag hebt waarop je heel graag antwoord wil hebben die in het rood plaatsen en niet elkaars verhalen steeds quoten, zet dan even de naam van diegene ervoor of quote het stukje waar het om gaat. Of roze is misschien leuker, wat vinden jullie daarvan?
Dat deden wij toen ook bij de okt 2009 mama's maar mocht toen niet meer van de moderators, we moesten toch gewoon alles zwart zetten ipv kleur
Toch maar even quoten. Ik wil de lijst best bijhouden en als iedereen er een abo op neemt dan weet je die lijst altijd te vinden, graag een pb aan mij met gegevens die je op de lijst wil hebben. ik heb namelijk dagen dat ik echt te moe ben en wel wat lees maar er niets mee doe, dan ben ik bang dat ik dingen mis en dat is niet zo leuk voor diegene. Heb vandaag een erg goede dag, heb al; gezwommen met Simon huis gepoetst (gedeelte) grote wandeling gemaakt met honden en Simon in de wagen forum doorgelezen en wat gepost! ik vind het echt leuk om alles bij te houden en ben dan ook blij dat we gesplitst zijn. Wat vinden jullie ervan om ook ieder z'n leeftijd erbij te zetten. Ben toch de oudste hier , 38 maar ben ook erg nieuwsgierig naar jullie leeftijden. Soms helpt het ook om een ander beter te begrijpen als je de leeftijd weet.
We zien het allemaal Nu eerst maar eens gezellig kletsen, de rest komt vanzelf Ik ben trouwens 26 jaar, en mama van een zoontje van 2,5 Verder ben ik thuismama, en zijn mijn hobby's gamen, shoppen,etc
Dan gaan we gezellig hier verder kletsen..! Ik ben trouwens ook 26 jaar en mama van Britt, zij wordt 9 Juli 6 jaar. Mijn hobby's zijn gamen, haken en lezen. Ook ik ben thuisblijfmoeder, heerlijk vind ik het. Zeker nu met deze zwangerschap, verloopt niet geheel zonder kwaaltjes, dus kan rustig aan doen.
Uhhh ik geloof dat ik niet blij word van het splitsen.... Mijn vriendinnetje is de 2e uitgerekend en ik de 21e.... vind het niet echt fijn dat ik weinig van haar mee krijg doordat er gesplitst wordt.. Ik wil niet heel vervelend doen maar die lijst dat is zo voorbij met dat geplak en gekopieer! En helaas zal niet iedereen mee blijven kletsen. Bij ons mei 2010 clubje was dat ook zo... niet iedere zwangerschap blijft een zwangerschap helaas... __________________
Toch vind ik dit de beste oplossing, de club wordt anders veel te groot en zo onpersoonlijk. Je kan toch mee blijven lezen in het andere topic waar je vriendin meeschrijft?
Ik vind het splitsen ook fijner. Zo is het een kleiner en intiemer clubje dan dat je alles bij moet houden van 50 of meer zwangeren en nu maar ongeveer de helft
Weet je wat.... ik klets hier gewoon mee... dan maar een uitzondering maar ik wil wel dat we ook hier weer met elkaar kunnen kletsen, plus een aantal die ik al een beetje ken vallen ook in deze 1 tm 15!
pfff, kom ik thuis, heel nieuw topic! nou ja, ik vind het allemaal wel prima Ik ben overigens 29 en dit zou de eerste kunnen worden als de garnaal in kwestie blijgt zitten Ik belde vandaag de verloskundige, en kon zowaar vrijdag al terecht voor de intake! en dat is dan precies een maand na de geplande intake van mijn miskraam, die ik toen heb afgezegd. Ik dacht ik bel maar op tijd want vorige keer kon ik pas met een week of 10 een afspraak krijgen, maar nu valt het dus mee, ben benieuwd
Wat heerlijk @Daan en @Kim lekker thuis, dan heb je echt lekker tijd voor jezelf af en toe. Ik ben toch wel blij dat ik nog 3 dagen werk, sta voor de klas en ben dan lekker even geen moeder, en leuk contact met mijn collega's. Ik heb alle afspraken erin gezet en ook jullie leeftijden. Wat bijzonder Tumtum dat je een maand na de contole na je mk al weer lekker zwanger bent en een leuke controle hebt! Wij wonen nu nog in de buurt van Rotterdam maar gaan verhuizen zodra ons huis verkocht is (klan je lang wachten in deze tijd maar wie weet) We willen graag naar omgeving Zwolle, lekker dicht bij de bossen. Veder heb ik al een zoontje en helaas bleek mijn andere kindje niet levensvatbaar... Nu wel weer heel speciaal om zwanger te zijn en geniet er ook echt van. Ook hebben we 2 honden.
Volgens mij is er een hoop gebeurd in de korte tijd dat ik er niet was hahaha. Ik ben 26 jaar, mama van Ryan die wordt 19-6 6 jaar. Daarnaast ben ik een werkende mama, werk 5 dagen in de week als administratief med. Mijn hobby's zijn: winkelen, filmpje pakken in de bios, spelen met mijn zoon en leuke dingen doen met vriendinnen.