Dank je wel!! Tsja, de ' mooiste' opmerking kwam van m'n zwager: " het zou mijn grootste nachtmerrie zijn, maar als jullie er nou blij mee zijn...." Daar heb ik hem achteraf ook wel op aangesproken (en m'n zus ook trouwens). Jij ook van harte gefeliciteerd he! @tumtum: ik hoop dat het alsnog goed gaat meid, ik hou je posts in de gaten....duim,duim,duim....
@Luun.... wat doe je toch op dat tijdstip online joh... Hier zo weer helderop aan het werk, lange dag, heerlijk. Vanavond 20.30uur online he dames....
Ik schaam me een beetje om hier over te beginnen maar hoop dat er mensen zijn met tips.. Ik heb altijd al moeite met naar de wc gaan toen ik net wist dat ik zwanger ben sinds 3 weken weet ik het.. kon ik makkelijker naar de wc wat een opluchting! Maar nu ik weer verder ben in mijn zwangerschap kan ik helemaal niet meer naar de wc nog minder als daarvoor ook de vk zei dat ze erg volle darmen kon zien op de echo *schaam.. schaam* Mijn vraag dus hebben jullie hier ook last van en heb je misschien tips?
Werken van die geweekte (?) pruimen ook niet?? Maar idd lauw water op de lege maag (evt wat citroen voor de weerstand) helpt ook! Net MvM geweest.. hele pakket binnen! Mooie armband en sleutelhanger gekregen! De test sprong er ook uit.. toch wel een bevestiging dat de mini er nog steeds is!
goedemorgen allemaal er is een nieuw topic op het forum over "zonnen" jullie moeten ermee oppassen want als je zwanger bent kan je een zwangerschapsmasker krijgen dus het gezicht beter insmeren met een hoge factor @mensen met een schildklierafwijking, extra oppassen!!! bij mensen met een schildklierafwijking komt malesma/een zwangerschapsmasker nog vaker voor, dus goed insmeren in het gezicht met factor 50 ofzo
Luun, wat een reactie van je zwager joh ! Sydneys, volgens mij zaten we tegelijk op dat topic, heb net mn 'snor' maar weer bedekt met make-up, laat het tijdens mijn zwangerschap zich please niet uitbreiden! Dnies, ik heb een spastische darm en het is hier ook een rommeltje (volle darmen). Blijf in ieder geval genoeg drinken en vezels eten. Hopelijk heb je wat aan de tips van de anderen (roosvice laxo misschien nog een optie als het echt niet lukt?). Om 16.30 komt MvM langs! Zo afscheid nemen van mijn autootje en hem wegbrengen . Hopelijk snel mn nieuwe karretje, maar ik ga mn eerste auto wel missen hoor, was een aardig scheurmonster! Verder wel weer veel last van mijn onzekerheid, maarja, toch maar wachten tot de 30e. Gelukkig wel iets meer energie vandaag!
ik zie het net arual zeer handig topic is dat, zeker met de zomer en eventuele vakanties in zicht, en lang leve wikepedia waar het instond met mensen van schildklierafwijkingen, wel belangrijk om even te melden hier want hier zijn er een paar met een moeilijke schildklier @luun, kon je niet slapen? echt vervelende opmerkingen wat je krijgt, je moet maar zo denken: ze zijn jaloers op jullie (b)engeljes, geniet van je zwangerschap @arual, ja eerste auto blijft altijd geweldig qua herinnering, wanneer krijg je de nieuwe? onzekerheid is normaal, heb ik ook elke dag, iedereen denk ik, ik durf geen zwangerschapstest te doen, bang dat het streepje niet zo duidelijk is dan brrr
Ik denk dat ik donderdag de nieuwe auto kan ophalen, vrij snel dus. Hoef mijn verzekering alleen maar te bellen en karren maar weer! Ik heb gisteren mijn laatste test opgemaakt. Had voor mezelf het excuus verzonnen dat ik anders misschien onnodig zenuwachtig zou zijn voor de mvm test. Nu geen testen meer in huis en gewoon maar tot de echo wachten. Morgen werken. Sta alleen ingedeeld bij een bewoner (verzorgingstehuis voor jongeren) voor een bezoek maar zij rookt en blowt de hele dag door in haar appartement en daar wil ik nu echt niet bijzitten. Vorige week al wel even tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik dat liever niet wil, alleen is de bewoonster zelf gewend dat ik daar niet zoveel problemen mee heb. Ze weet wel dat wij een kinderwens hebben dus ik vermoed dat als ik zeg dat ik het liever niet wil en/of de geur niet kan verdragen, het kwartje wel valt en dat wil ik liever nog niet. Nouja ik verzin wel iets.
haal activia yoghurtjes ik heb er ook last van en ik neem iedere ochtend zn ding en dan gaat wel gewoon...
Activia-producten tijdens je zwangerschap Mag ik Activia-producten eten en drinken tijdens de zwangerschap? Voedingsdeskundige Natascha Roukema beantwoordt deze vraag. Ja, het drinken en eten van Activia-producten kan geen kwaad. Deze producten als bevatten probiotica. Probiotica kunnen de darmen prikkelen (stoelgang),
tja het is wel binnen te houden. je snapt het niet maar ik hou niet zo van toetjes....maar goed ik hou er ook niet van om uren op de wc te zitten dus ja keuze maken....
Jaaaa net bij de verlos geweest , kon eerder terecht vandaag inplaats van vanavond , ik heb een prachtig hartje gezien en het is er dit keer 1 Ben zo blij , laat het dit keer goed gaan ...... Hummel groeit goed, ben inderdaad 7+3 Geslacht was nog niet te zien X Dorien