Gezien het alweer ruim na 12en is (zucht), Daantje gefeliciteerd!!! Dat het maar een mooi jaar mag worden! Wij hebben een super avond gehad in Amstelveen. Voorprogramma was een beetje hard en ben ik naar beneden gegaan met manlief maar daarna was erg leuk! Reed alleen verkeerd terug, miste de afslag dus 20 minuten langer onderweg . Ik geef de hormonen maar de schuld .
Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een supermooie dag van ) Dat je in januari maar een prachtig meiske op de wereld mag zetten
@Daantje gefeliciteerd!! En fijn dat jullie lieve kleine waarsch weer gedraaid is en meer te voelen is Geniet ervan en dat jullie kleine meid een mooi begin van 2013 mag worden. Knuff @Arual... geeft niks, rij hier ook wel eens weg dat ik denk goh waar wil ik ook alweer naar toe....
dankjewel lieve meiden!! @ arual; super dat het gezellig was! Hoe is de kraambeurs in het ziekenhuis vanmiddag geweest? Hier vanavond spontaan uit eten voor mijn verjaardag met ons gezin en mijn ouders nu kan het nog haha, straks met de baby word het allemaal toch wat lastiger
Leuk uit eten Daan! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Kraambeurs vond ik niet zoveel aan. Wel even met onze kraamzorg staan praten maar de presentatie over bevallen in het ziekenhuis was ook niet veel bijzonders, het was meer algemene informatie waar ik al van op de hoogte was. In het filmpje op YouTube van ons ziekenhuis zie je nog meer over het reilen en zeilen. Waren dan ook snel uitgekeken, waren wel een paar kraampjes maar de meeste vond ik een beetje truttig . Toch wel goed om even geweest te zijn hoor! M'n zusje had wel een supermooie 3D echo trouwens, echt heel duidelijk en dat met 14 weken! Verder een boxkleed gemaakt vandaag. Zomaar een probeerseltje met rose vogeltjes op een beige/bruine achtergrond. Vandaag trouwens echt zo last van m'n hormonen trouwens, sowieso erger ik me al wat meer dan normaal maar kan sommige personen echt slecht verdragen zeg pffff...
@Daantje hopelijk lekker gegeten en ervan genoten @Arual jammer dat het toch wat tegen viel.... Gaaf een eigen boxkleed gemaakt!!! Leuk !!! Misschien heb je vandaag na een uurtje langer slapen (als dat je gelukt is) wat minder last vd hormonen... Hier wakker geworden met pijn in de onderrug, weet niet meer hoe ik moet liggen en ben ook gewoon fit & wakker... Oftewel ik ga maar is een beginnen en met strijkwerk.... (niet vd baby hoor, dat komt nog, alhoewel ik de hydrofiele luiers en beddengoed meeste wel gewassen en gestreken heb )
Oeps 1 dagje te laat; maar alsnog gefeliciteerd met je 27e verjaardag!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad? En lekker hebt gegeten? Gister ben ik met een smoes naar het huis van mijn ouders gelokt....babyshower!!! Super leuk dat mijn familie en vriendinnetjes er waren. Leuke spelletjes gespeeld, oa raad de buikomtrek. En heel veel leuke cadeautjes gehad, lekkere taart en cupcakes en een mooie luiertaart. Wel vermoeiend, helaas bn ik vandaag ook druk. Ik start morgen met een cursus waar ik nog wat voor moet voorbereiden, Pffff. Fijne zondag dames!
hey meiden! thnkx allemaal nog voor de felicitaties Het uiteten gisteren was heerlijk Verder vandaag lekker alle babykleertjes en overtrekjes enzo aan het uitwassen. @ akkoe; hoe gaat het nu met je? nog veel last van je onderrug? als je het niet vertrouwd aan de bel trekken he? @ arual; balen dat de kraambeurs zo tegenviel zeg! en wat cool dat je zelf een boxkleed hebt gemaakt! hier vandaag ook een heel hormonaal dagje blehhh @ Ange; wat leuk een babyshower!! pff drukke dag dus vandaag?
Heeey meiden! Zo ff bijlezen @Gewicht van ons beebje; Ja, ik vind het ook raar dat die vrouw zo paniekerig deed. Maak me inmiddels geen zorgen meer hoor. Je wordt altijd zo snel opgejut door een ander.. en ik helaas ook.. @Daantje; schrikken zeg..dat je haar niet voelt.. fijn dat je dan even langs kan komen voor een ctg! @Arual: Jammer dat de beurs niks was.. maar beter zo dan dat je het gevoel hebt dat je niks weet haha. Jij haakt toch ook? (of ben ik in de war met iemand anders?) Krijgen we een fotospam van je boxkleed? @Ange: Ohhh wat leuk!! Vond dat bij mijn dochter ook zo leuk! Ben benieuwd of ze het nu weer doen haha. Vind dat wel gezellig En dan nog een spam van ons meisje.. dit is toch wel een van de beste foto's hoor.. ze lag de hele tijd tegen de achterkant aan, en die navelstreng lag er ook nog eens voor. Maar we hebben goed kunnen zien dat ze echt op mijn man lijkt en dus ook op haar grote zus... dus ben benieuwd of we een kleine kopie krijgen van Zus
Ahhh mooie foto tummetje! Ja haken ook, staat even stil maar heb wel een babydeken gehaakt, nu een wiegdekentje aan het breien maar schiet niet op nog. Daantje super dat je een leuke dag hebt gehad! Ange wat leuk zo verrast te worden! Ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag, even bij de hockey van man gaan kijken met m'n schoonzusje en neefje en net wat gestreken. Nu filmpje kijken. Spam komt nog van boxkleed, echt niets bijzonders hoor maar gewoon een probeerseltje!
Gave foto van jullie meisje tummetje!! leuk he om te zien op wie ze lijken? hier lijkt ons meisje ook sprekend op haar grote broer, echt als 2 druppels water (vinden wij dan) Heb je de echo's ook eens langs elkaar geplakt om de gelijkenissen te bekijken? of hadden jullie bij de 1e geen 3D echo gedaan? Ik heb ze voor de fun aan elkaar geplakt Links is ons zoontje, rechts zijn zusje @ arual; ben zeer benieuwd naar je boxkleed fijn dat je bijgeslapen bent en er ff lekker uit geweest bent!
@Arual gaaf!!!! Had gewild dat ik zo creatief was haha echt mooi!! @Daantje t is te doen met mn rug, eigenlijk weinig klachten, maar dat liggen in bed is echt n drama... Heb hoofdsteun al wat omhoog, kussen tussen mn benen en half op mn zij... maar kan mn draai niet vinden als ik eenmaal wakker ben geweest (helaas meestal midden in de nacht ) Heb manlief aangeboden luchtbed op te blazen en op andere kamertje te gaan liggen zodat hij wat meer door slaapt... maar dat wil hij me nog niet aan doen, toch lief
@ akkoe; pff wat rot dat je zo slecht kan slapen! is het slapen met een voedingskussen ipv gewoon kussen dan niet iets? hopelijk gaat het snel beter even weer een buikspam van vandaag
Wow, ontzettend mooi Daantje! Hoop dat je gauw wat beter kan slapen, weet dat het heel vervelend is! Even moed aan het verzamelen om wat boodschappen te halen. Echt zo geen puf maarja wat moet dat moet. Ook zo sneu als manlief geen ontbijt heeft morgen. Verder is mijn schoonvader jarig dus daar gaan we vanavond eten.