@ natascha; fijn dat de proefdruk door jullie is goedgekeurd! Hier ook al de adresstickers geschreven. de enveloppen krijgen wij pas tegelijk met de kaartjes helaas. Dat gevoel down under is herkenbaar @ arual; leuke zondag op komst lees ik! Hoorde dat Schrek echt heel leuk schijnt te zijn! alvast veel plezier! @ Suus; super dat het zo goed gaat met jullie kleine frummel!! Het is jullie ontzettend gegund! @ tummetje; fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad, maar kan me idd voorstellen dat het dadelijk ook weer lekker is om thuis te zijn. Balen van je bekken, rustig aan meid @ ik ben verliefd; beterschap meid, hopelijk voel je je gauw weer beter Hier maar rustig aan aan het doen. Bij de minste inspanning voel ik het in mijn baarmoeder.. Man is nu met onze zoon naar de huisarts. zoon heeft al een tijdje een bultje in zijn nek en telkens werd gezegd'' vergrote lymfeklier, trekt wel weg'' maar nu is hij dubbel zo groot geworden en vertrouw het niks niet, wil echt dat er nu uitsluitsel komt over wat het precies is, maak me er best wel druk om, hopelijk is het een vetbultje en niks ernstigs, pff
Daantje poeh bah dat klinkt idd eng ja vooral omdat het vuiltje groeit hè... Hopen op een doorverwijzing
He Daantje, wat vervelend, ik hoop dat ze kunnen zeggen wat het is of dat je doorverwezen wordt! Natascha, klinkt als een niet zo lekker gevoel. Inderdaad dan maar hopen dat het ergens goed voor is. Hier 'alleen' steken down under. En de rest , sorry ben het alweer helemaal kwijt. Degene van de kaartjes is net weg. Het kaartje dat wij leuk vinden gaat aangepast worden en wordt dus als basis gebruikt voor een ontwerp dat helemaal bij onze wensen past. We laten de ontwerpster een beetje vrij en kunnen dan nog dingen aan laten passen als het ons niet bevalt. Omdat ze het kaartje zelf gaan maken en afdrukken komen we ook qua prijs nog eens gunstig uit wat ook wel leuk is. Als ik de adressen aanlever in een excel-bestandje kunnen ze ook nog de etiketten voor me maken, scheelt weer schrijven. Moet uitkijken dat ik er niet te lui van word zeg! Beddengoed is schoon, alleen de gordijnen uitzoeken. Heb nu alle stalen in het kamertje gelegd maar wat een keuze zeg pfff...
Arual fijn dat jullie zo geholpen zijn Tja mijn 1000ste berichtje op zp MOET natuurlijk in ons januari topic ...
@suus super dat alles goed is! Geniet vd,tijd die komen gaat xxx @ik ben verliefd gefeliciteerd @daantje hopelijk niets ernstig inderdaad, goed dat je er weer even na laar kijken. @arual fijn dat jullie eruit zijn en goed geholpen! @hier verder,geen steken oid down under, maar nu liggen daar,ook alleen handjes Nog geen echte plannen..... Zondag ontbijten bij mn,ouders en smiddags komt mn broer en schoonzus. Schoonzus voelde zich wat lullig dat ze zo weinig van mn zwangerschap heeft meegemaakt dus toen ze belde gelijk datum geprikt Gezellige zondag voor de boeg.
Ik heb gister aan de ecg gelegen..... Ik heb zo veel pijn in me rug en had af en toe een wee... Nu voelt het nog als harde buik.... Ben onwijs misselijk hoofdpijn.....duizelig... Vk heeft geen idee wat er kan zijn... Ik lig plat op de bank.... Me baarmoedermond is dicht en ziet er goed uit.... Zo dat was weer een update van mij.... Als er wat veranderd horen jullie het.... Maar onthou geen nieuws is goed nieuws hihihi
pfff.. volgens de dokter was het dus een vergrote lymfeklier en deed geen verder onderzoek.. lekker dan.. Als hij het nu 2 weken heeft oke, maar bijna 2 jaar en hij word groter?? ben dus best wel pissed en baal ervan dat ik zelf niet mee ben gegaan ipv man de bult is zo groot als een euromunt en kan ik zelfs vastpakken en is al van een meter afstand te zien. Maandag maar de kinderarts bellen wanneer hij daar weer een afspraak heeft, moet die er maar naar kijken, vertrouw het niks.. Verder echt een klotedag, ben er helemaal klaar mee. Hond doet steeds gekker tijdens de zwangerschap en poept en plast op de raarste plaatsen ( ineens op de trap, in de hal, etc) terwijl hij gewoon altijd 100% zindelijk was Verder is mijn nieuwe iphone kaduuk, kapotte pixels, haar onder het scherm, etc.. zouden hem omruilen voor een nieuwe ( ding is net 2 weken oud en is dus een fabricagefout) en waarmee komen ze aan de deur? een 2e handse iphone 4S ipv nieuwe 5 grrr.. Ben ik dan de hele dag op aan het wachten.. en de klantenservice doet ook moeilijk en zeggen wel een gebruikte iphone 5 te willen leveren maar geen nieuwe Ik weet het, er zijn ergere dingen om je druk over te maken, maar vandaag is het echt een dag waarop álles misgaat, ik kan wel janken wat een k*tdag! @ liana; jeetje meid dat is schrikken. rustig aan doen en ik hoop dat het nu verder rustig blijft @ arual; super dat jullie er nu uit zijn qua geboortekaartje, kun je weer iets wegstrepen!
Pfff Liana, schrikken zeg! Ben blij dat het er verder wel goed uitzag maar zou inderdaad je gemak maar houden! Daantje, misschien lucht het wel op, even lekker janken. wtf? een 2ehands? zijn ze nou helemaal van de pot ge......??? Dit is echt de grootste onzin die ik gehoord heb als het gaat om een fabrikagefout. En van je zoontje wel heel erg balen dat je nog niets weet en op deze manier er ook verder niets over te weten komt. Hopelijk kan de kinderarts iets voor je betekenen. Dat van de hond is ook heel vervelend. Hij pikt waarschijnlijk wel de spanningen en veranderingen op. Hoop dat het gauw weer een beetje normaal wordt. Mn zusje is even geweest en heeft even meegekeken naar gordijnen. Mijn moeder komt morgen nog even meekijken en ik zag dat zowaar mijn lamp klaar staat voor verzending bij baby-dump. Lijkt er gewoon op dat alles af/goed gaat komen. Mijn zusje vroeg nog waar ik mijn boxkleed had gekocht (mijn zelfgemaakte), dat was wel een compliment. Die is druk bezig met alles uitzoeken (16 weken zwanger). Ga ik net naar c1000 omdat ik toch echt in mijn hoofd had dat de edet family in de aanbieding is, is het page , sja je bent zwanger of niet he (en nogal gehecht aan mn vaste pleerol). Nouja wel een luchtje geschept. Ik werd nog gebeld door die vriend die aan die tumor in zijn hoofd (brughoektumor) is geopereerd van de week en hij is alweer thuis. Wel nog verlamd aan 1 kant van zijn gezicht maar verder ging het gelukkig erg goed. Ondanks dat ik er wel vertrouwen in heb dat het goed gaat met onze kleine heb ik wel wat spanning voor de groeiecho volgende week. Zeker omdat mijn buik wat voor loopt en ik hoop dat ze niet ineens besloten heeft om te draaien (al denk ik haar puntbillen wel te voelen bovenin) want ze lag al netjes met haar hoofdje naar beneden vanaf een week of 17/18. Wil wel heel erg graag natuurlijk bevallen.
@ arual; wat leuk dat je samen zwanger bent met je zusje! Gelukkig is die vriend van je weer thuis, maar echt heftig zeg! ik hoop voor hem dat alles goed komt. de spanning van de groeiecho deel ik met je. Hier ook a.s donderdag de groeiecho en ben benieuwd of ze nu juist iets groter is omdat ze te klein geschat werd. idd. tmobile bied mij een 2e handse aan, dat staat in hun voorwaarden dat ze je na 8 dagen een gebruikte mogen geven, echt niet normaal! betaal je een hoop centen krijg je een teruggebracht toestel, ben er nog niet klaar mee met hun. @ hier pff, gelukkig is mijn hormoon level weer gedaald na een potje janken van gisteren haha dadelijk naar de open dag van de kraamsuites/kraamafdeling van ons ziekenhuis Hierbij een buikfoto van vandaag; 31 weken Fijn weekend dames!!
Prachtig Daan! Hele mooie foto/buik/meid . Blijf het bizar vinden van je iphone. Mijn man had zijn 4 laten vallen en kreeg een nieuwe (had natuurlijk ook een refurbished kunnen krijgen maar zag aan het serienummer dat het een nieuwe was), alleen ging dat via de verzekering en niet via t-mobile. Vind het heel slecht, al spelen ze via hun regeltjes. Hopen dat het alsnog naar tevredenheid wordt opgelost! Veel "plezier" in het ziekenhuis Daan! Vind het zelf wel fijn om een beeld te hebben en eventueel wat vragen te kunnen stellen. De bedjes zijn (voor de sier) opgemaakt voor de kleine, nu even wachten op de lamp want die komt vandaag. Hoop dat ze op tijd komen want ben vanaf eind van de middag weg. Woensdag worden de gordijnen opgemeten, checkcheckcheck.
Ik vergeet telkens dat het forum er ook nog is...hahaha. Met mij...of ja "ons", gaat het nog steeds goed. Onze kleine spruimans is wat aan de grote kant zo blijkt uit de afgelopen 2 controles. Ik krijg nu een groeiecho bij de gynaecoloog om te kijken of dit echt het geval is. Denk zelf van niet, omdat vorige week tijdens de pretecho ook alles gemeten is en dit precies klopte met mijn zwangerschap. Maar een extra echo vind ik helemaaaal niet erg Het zou ook kunnen zijn dat ik gewoon veel vruchtwater heb of een flinke baarmoeder. Ben zelf ook lang, wellicht dat het hiermee te maken heeft. De babykamer is bijna klaar en wordt a.s. maandag afgerond. De opa's zijn bezig om een boom te maken die tegen de muur aan komt. Heb hem zelf ontworpen (met beetje hulp van internet natuurlijk) en uitgetekend op een houten plaat. De opa's hebben hem gezaagd en geschilderd en daarbij een vogelhuisje gemaakt. Ben zo benieuwd naar het resultaat Ik zal wat foto's plaatsen als alles klaar is. Hieronder een foto van ons kleine manneke....wat bijzonder zeg zo'n 3d! We hadden het "geluk" dat de eerste keer niet is gelukt en we dus een tweede keer terug mochten komen. Nu dubbel zoveel foto's en een extra lange dvd
@daantje wederom mooie foto!! @wouwgaaf hoor die 3d plaatjes. Succes met extra groeiecho @arual lamp nog optijd gekomen....? @hier mini nog lkkr dwars in de buik haha
@ arual; ja bizar he!! mijn vorige iphone was verzekerd via pro assist, en toen die na bijna 2 jaar kapot ging kreeg ik ook een refurbished ( ook serienummer gecheckt ), maar dat vond ik niet zo erg omdat die andere al bijna 2 jaar was, maar deze is nog geen 2 weken oud, gekregen met kapotte pixels, haar onder het scherm, en nog meer mankementen én verzekerd via pro assist, maar tmobile doet dan zo.. ook al krijg je hem kapot bij aankomst, je krijgt gewoon een refurb ipv nieuwe in de doos, schandalig! meteen mijn laatste abbo daar! En is je lamp vandaag binnengekomen? en issie mooi? fijn dat de gordijnen zo snel opgemeten worden, kun je lekker weer wat afvinken, voelt goed he? @ wouw; supermooie 3D echo van jullie kleintje! en wat fijn dat jullie kamertje ook bijna af is, en superleuk dat beide opa's zo goed meewerken aan het maken van de boom! @ akkoe; kleine nog steeds dwars Hier draait ze nog geregeld rond.. ben benieuwd wanneer ze haar uiteindelijke positie inneemt haha Ik ben eigelijk wel heeeeeeeuul benieuwd naar jullie kamertjes! iemand foto's ? Hier ons kamertje, maar die is wel vaker voorbij gekomen, hadden hem al met 20 weken klaar