@ ik ben verliefd; wauw!! super fijn nieuws Hier morgen ook de echo, brrrr.. ik knijp hem nu al ben echt super zenuwachtig en ben vandaag niet te genieten zo sjagrijnig.. en dat komt gewoon omdat ik zo ontzettend bang ben, bang dat het fout gaat, etc etc.. ben daarom érg benieuwd naar de echo morgen. bij mijn zoontje zagen we al met 6+0 een hartje kloppen, morgen ben ik 6+1 dus ben benieuwd.. hebben jullie ook zo'n last van haaruitval en acne? normaal nooit acne, maar in de zwangerschap van mn zoontje was letterlijk heel mijn gezicht bedekt, en zag je alleen nog maar het wit rond mn ogen, de rest was 1 en al rood en ontstoken acne. toen ook bij de dermatoloog geweest en die zei dat het puur hormonale zwangerschapsacne was. 2 weken na de bevalling was het weg Nu sta ik wederom echt helemaal vol. zelfs in mijn oren, op mijn lippen, wenkbrauwen,etc echt overal. ik weet zeker dat iedereen die mij ziet denkt dat ik zwanger ben, omdat ik normaal een gave huid heb en nu niemand mij terug herkend, net als bij mijn vorige zwangerschap ook mijn haren zijn dramatisch. vallen echt met bossen uit Vorige zwangerschap ook telkens obstipatie, enige wat hielp was een big mac van de mcdonalds echt serieus haha
@ ik ben verliefd: wat een goed nieuws meis! Jammer dat ze het geslacht nog niet konden zien he hahaha @ meiden: hoe is het hier verder?? Ben beetje afwezig laatste tijd wegens drukke thuissituatie. Hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en jullie kleine hummeltjes in de buik!
Meiden: Ik heb even een vraagje tussendoor, ik heb sinds een paar dagen enorme hoofdpijn aan de rechterkant van m'n hoofd (vanaf m'n slaap naar beneden bij mijn wang... Herkenning jullie die hoofdpijn?? Heb aan de linkerkant geen last alleen rechts. moet er wel bij zeggen dat ik erg verkouden ben geweest en nu nog een klein beetje hoest..
ik woon in amerika, voor mij is het een heel gewone tijd! @ikbenverliefd: gefeliciteerd met de goed echo, super!
Inheb sinds vandaag steken in mijn hoofd ad linker kant. Doet verdomde zeer. Moet ik zeggen dat ik licht verkouden ben nu en al paar dagen pijn me holtes heb alsof iemand me een mep verkocht heeft dus zou best kunnen dat t daarmee te maken heb allemaal hoesten en verkouden zijn of geweest bent
Fijn zeg dat er mooie echo's zijn geweest! Ik moet me nog aanmelden bij de vk... zal ik morgen eens doen! Morgen komt ook MvM langs..
@hartje & daantje, succes morgen bij vk @luun, dat verklaart t haha. Gaaf, waar in Amerika? Hier helaas op mn werk aan 1 collega moeten vertellen hoe t ervoor staat..... Ivm nachtbereikbaarheid & inzet dag erna.... Mjah ze heeft zelf 2mnd geleden in t,zelfde schuitje gezeten en vertelde t mij toen.... Hihi Op naar woensdag chopchop
Hallo dames hier flink wat stress gehad. ik heb gister avond best wel een flinke bloeding gehad dus ik was bang dat het foute boel was. vanmiddag dus een spoed echo gehad. en alles ziet er goed uit gelukkig. een mooi kloppend hartje gezien ben zoo blij. volgens de Gyn zag het er ook heel goed uit
Bedankt allemaal voor de tips de komende dagen ga ik doorkomen met kiwi's activia toetjes en roosvicee laxo
Zeker schrikken Natascha1, gelukkig een mooie echo ! Ik kan morgen vast mijn kratjes ophalen. De mevrouw van mvm was benieuwd hoelang ik zwanger blijk te zijn de 30e, omdat ik cd23 al een positieve test had (1 mei) en deze zo snel heel donker werd. Denk zelf 6 + 2 (eisprong hoogst waarschijnlijk cd 12 20 april volgens ff en ovutesten). Heb voor mijn banner mijn eerste ongesteldheidsdag aangehouden.
@natascha gefeliciteerd fijn dat je voor een echo mocht komen..en al weer een mooie foto voor in het plakboek...
natascha1 dat lijkt me idd schrikken! Maar wat een mooie echo, gefeliciteerd Dnies; ook ik heb last van obstipatie Ik eet redelijk wat fruit en volkoren brood, dus je zou denken dat ik genoeg vezels binnenkrijg, toch? Laat je me even weten hoe de ervaringen zijn met roosviceev en actvia?
Net boven Boston (oost kust, in het noorden). Mijn oudste is in Florida geboren, de andere 2 hier in Massachusetts. Het is nog de vraag waar nummer vier geboren gaat worden, want we willen terug naar Nederland, na 6 jaar hier te hebben gewoond. Het liefst nog dit jaar, maar of dat erin zit weten we niet. Even afwachten hoe het met de baan gaat. @natascha1: gelukkig een goede echo, gefeliciteerd!!
@ natasha, mooie echo @daantje22, veel succes @tumtum, ???vwaar ben je meid? ik hoop dat het goed met je gaat, ik heb je niet meer gezien? laat wat weten. hoe is het verder met iedereen? ik heb een vraagje. over enkele weken gaan we op vakantie, nu zijn we aan het twijfelen over de echo.wat zouden jullie doen?de echo voor of na de vakantie? stel we doen het voor de vakantie en er is iets mis dan heb je een rotvakantie, langs de andere kant weetvje wel wat je te wachten staat als je op het strand ineens begint te bloeden, dan kan je je erop voorbereiden. er is natuurlijk of hopelijk wel meer kans op een goede echo en dan heb je een droomvakantie, en als je de echo pas na de vakantie laat doen denk je tijdens de vakantie contstant aan de echo, zo van "zou alles goed gaan?" wat zouden jullie doen? is een moeilijke vinden wij
dankjewel meiden voor het succeswensen ben net terug, en we hebben een mooi stevig kloppend hartje gezien en het had de juiste grootte voor de termijn, pfffff wat was ik zenuwachtig, heb de hele nacht serieus niet geslapen. nu terug met 8+3 @ sydnys; ikzelf zou de echo voor de vakantie doen, maar dat komt omdat ik gewoon extreem onzeker en zenuwachtig ben en wil weten waar ik aan toe ben.
geweldig he, de eerste echo, ben blij dat alles goed is gegaan ik ben ook extreem onzeker, maar das mijn slechte eigenschap, heb ik met alles, hoe noemen ze dat? wat niet weet wat niet deert? zoiets? haha
Mooie echo Daantje! Is hij uitwendig of inwendig gedaan? Ik krijg namelijk morgen de eerste echo,spannend dus!