1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben beiden lange benen ja :)

2. Sampiej

Sampiej Lid

29 apr 2012
    96
    0
    0
    Catering
    Utrecht
    Hai dames

hier ook even een update aangezien ik niet veel onnline ben geweest :p

groei echo al een paar weken geleden gehad...

hij ligt met alles boven het gemiddelde en word geschat met de geboorte op 3500 gr was er erg verbaasd over want ik ben 1.53 en de vader van de baby is iets van 1.65 en mager.. ben nu 3x getest op suiker maar dat blijft netjes onder de 7.5

ik heb veel indalingsweeen gehad of voorweeen ? maar volgens mij is hij nu ingedaald want ik voel nu elke x zijn hoofd onder me schaambeen hangen.

verder slaap ik weinig tot niet en ben ik blij als het voorbij is.

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @daantje succes vandaag!!
    @ange geen idee of ze dat willen, maar eigenlijk willen wij dat niet..... Hebben wat dat betreft best wat mee gemaakt vorig jaar. Kindje ligt niet voor niets zo..... Geen getrek oid aan ons kindje en/of mijn lichaam.... Maar weet niet wat vk zegt.... Volgende week controle.
    @sampiej 3500g is toch netjes bij geboorte.... :)

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, succes vandaag!!! Laat je het weten als je geweest bent?
    Sampiej, vind 3500 bij de geboorte ook heel netjes :).
    Akkoe, hopen dat ie zelf nog draait, kan me voorstellen dat je geen geduw of getrek wil.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AKKOE mijn vk begon ook al over draai poging en ze was heel erg verbaasd toen ik zei dat ik daarover na moest denken.Dus ik hoop dat niet nodig is.

En idd kindjes liggen niet voor niets zo....
    Mar ik heb erg veel ruimte in me buik en veel vruchtwater dus vandaar dat onze beeb nog alle kanten opdraait...

6. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Ik weet eigenlijk niet of er veel ruimte is... vorige week nog wel voldoende vruchtwater in ieder geval... We wachten maar rustig af....

Morgen eerst heerlijk wakker worden en richting een hotelletje!! Heerlijk!!!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hello!!

@Liana; Fijn dat ze is ingedaald!!

@Ange:Klinkt netjes, wel fijn dat ze je in de gaten houden!

@Akkoe: Dwarse mama..dwarse baby? :p

@Daantje: He balen zeg.. 4 december duurt nog wel ffies.. zeker als het om je kind gaat.
    Ik krijg met 36 weken nog een echo als het goed is, denk ook dat het wel mee valt hoor.

En hoe was het bij de gyn, is de lady aan het indalen?

@Arual: Leuk, nog even naar je meisje koekeloeren!!
    EN lekker he..als al je wensen besproken zijn :)

@Ange; Ze hebben inderdaad, hoofdje, buikje, en beentjes gemeten. Het was bij ons tijdens de pretecho met 29 weken, bij het bureau dat ook de SEO deed, dus de VK vond deze uitslagen wel belangrijk, omdat ze het bureau kende.

@Hier; beetje ligt met hoofdje naar beneden.. maar absoluut nog niet ingedaald.. dat voel ik zelfs haha.
    Krijg het steeds benauwder.. en moest gisteren naar de huisarts (schimmelinfectie.. kan er ook nog wel bij) en die kan ook niks doen..behalve hopen dat ze wil indalen.. ik moest maar op de goden hopen zei ze haha

8. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Tummetje... ja zo denk ik wel dwarse soms eigenwijze mama.... krijg ik geloof ik drie dubbel terug van ons beebje hehe :D

Hier halverwege zwangerschap ook schimmelinfectie gehad, daktarin capsule gekregen ingebracht en het was zo over (is niet schadelijk voor jou of je beeb, maar klachten gaan wel snel over!!) Hopelijk heb je dat wel gekregen??!!! Anders gewoon om vragen hoor!!

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

pffffff ben ik weer..

sorry dat ik even niet reageer op iedereen, maar ben echt kei en kei kapot

vanaf 12.30 tot 16.45 in het ziekenhuis gezeten :x

eerst CTG, daarna wachten voor de echo..
    netjes gemeld en mocht plaats nemen in de wachtkamer, maar waren ze me vergeten voor de echo, en was ik pas na 1,5!!! uur aan de beurt..
    daarna waren ze me vergeten voor de bloeddruk en gewicht, dat duurde ook weer derin en deruit... daarna nog lang wachten op de gyn die geen 1 van mijn vragen beantwoorde maar telkens ging vertellen dat baby's net parasieten zijn en de moeder opeten en je beter een ei kan broeden :$ :$

Wel 5x dezelfde vraag gesteld en gezegd dat ik wilde weten hoe of wat maar hij BLEEF maar doorgaan, jeeeeeeeeee....

Gelukkig over 2 weken m'n eigen gyn weer, want zit echt niet meer op die flierefluiter te wachten!!

Gelukkig was alles goed met ons meisje.. ze weegt nu ongeveer 1730 gram. ze ligt 1-1,5 weekje achter qua groei, maar dat is eigelijk de hele zwangerschap al zo, maar ze volgt keurig haar eigen lijntje

Verder nog 1 foto meegekregen voor het lange wachten ;)

Ben superrrr gaar nu *gaap*

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Oh jeetje wat vervelend dat je zolang in t zh heb gezeten!! Gelukkig was alles wel goed & fijn dat je eigen gyn er de volgende x weer is.
    Neem nu je rust he.... Xxx

11. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    #2211 Ange84, 15 nov 2012
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
    Daantje, kan me voorstellen dat je daar chagi van wordt! En moe! Wat een mens zeg, annoying... Gelukkig dat met je meissie alles goed is verder.
    Hebben ze nog iets gezegd over die krampen?

Akkoe, oeeeeh lekker zeg een hotelletje! Geniet ervan meid!

Tummetje, sterkte met je schimmelinfectie. Hopen dat het snel over gaat.

12. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Oh en wat buikspam

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      5
  13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ange waauuwww mooie buik zeg

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hello!!

@Akkoe: Haha, reken daar maar op! :p
    Ik heb gyno myk gekregen, ook capsules.. 3 dagen moet ik dat gebruiken. Merk nu al dat het minder aan het worden is.. maar die creme komt er in de loop van de dag langzaam uit.. echt heel goor. Stinkt medicijnachtig :p

@Daantje: Pfff...wat een dag zeg! Fijn dat alles in ieder geval ok was.. is je meisje nu ingedaald?

(En heel toevallig zei mijn huisarts gisteren over mijn vermoeidheid; tja.. heb je met parasieten he... dus echt bizar dat jouw gyn dat vandaag ook zegt hahaha)

@Ange: mooie buik!!!echt mooi rond!

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    Hoi meiden
    Was ik weer :) best druk zo in je eentje haha. Mijn man is inderdaad op uitzending. En komt eind dec thuis. Ons kindje komt dat ook omdat het een geplande kz wordt. We hopen dat hij op thuis is.

Hier ook vaak harde buiken en gemene steken en de beeb legt al diep in de bekken en dat is. Niet altijd fijn.

Bedankt voor de tips van de moltons ga even na de hema toe.

16. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @hier toch eerder stoppen met werken dan de bedoeling was. op advies van de fysio halve dagen werken en met week 34 met verlof ipv week 36 leve het bekken....

17. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Vandaag mijn laatste dag therapeutisch werken. En das maar goed ook denk. vanmorgen naar de VK. Meissie is ingedaald, wat ik al dacht want de messteken zijn soms goed te voelen en gedraaid. Dat dacht ik wel,nadat we 3 weken geleden waren geweest want die heeft de vk vast horen praten. Ow ze ligt nog netjes hetzelfde en een paar dagen later hoppa.
    Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant dus kreeg dringend advies om te gaan slapen 's middags......Daar ben ik zooo slecht in.
    Volgende week terug komen:( Toch weer in de gaten houden, we willen geen zwangerschapsvergiftiging eej.
    Zo maar eens even naar het kruidvat en de Hema nog wat dingentjes aanschaffen en dan een paar uurtjes werken.
    Vanavond op mijn neefje passen dus ik MOEt nu ook tussendoor gaan rusten hahaha hoe ga ik dat doen. Daar krijg ik nou stress van :)

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ Ange; wauwwwww!! prachtige buik zeg!! Heb hier 5x gevraagd naar de krampen, maar hij bleeeeeef maar doorgaan over zijn parasiet theorie en dat we beter op een ei kunnen broeden ;) maar die gyn staat daar ook om bekend in onze woonplaatst dat het meer een prins carnaval dan arts is :x

Ze hebben wel gevoeld of ze ingedaald ligt, maar ze ligt wel richting bekken, maar sowieso nog niet vast :(

@ Marloescha; fijn dat jullie meisje is ingedaald, maar minder van je hoge bloeddruk zeg :( gelukkig word het goed in de gaten gehouden

@ missm; jij ook zo'n last van je bekken las ik. ik kan ook echt bijna niks meer, jank 's avonds echt van de pijn, kan niet meer op of neer.

@ noa; wel moeilijk lijkt me voor jou dat je man op uitzending is nu tijdens je zwangerschap :( maar gelukkig is hij wel bij de bevalling als het goed is, daar duimen we voor!

@ tummetje; haha echt toevallig ja dat je HA daar ook over begon, ik dacht echt huh :( dat ga je toch niet tegen een zwangere vertellen haha :p Hoop dat de gyno capsules zijn werk doen!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Haha, een gyn met een klap van een molenwiek dus :p

De gyn waar ik de vorige zwangerschap liep had juist geen gevoel voor humor.. ook irritant

20. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @daantje ja idd veel bekkenklachten nu heb ik wel gisteren van de fysio zo'n sporttape (kinesetape) op mijn rug gekregen en moet zeggen dat dat een hoop verlichting geeft....misschien een tip??

Deel Deze Pagina