@Ange, prachtige buik! @Daantje, oh wat irritant zo'n gynaecoloog! Gelukkig volgende keer je eigen gyn weer. Pfff... kan me voorstellen dat je kapot was na zo'n dag. @Tummetje, hopen dat de capsules werken! @Marloescha, toch je rust proberen te nemen, hoe lastig ook! @Noa, hopen dat je man op tijd is! Lijkt me best pittig zo. Sorry als ik toch nog iemand ben vergeten Ben ook redelijk stuk. Vanmorgen naar de fysio geweest, alles was goed, alleen wat stijfheid uit mn rug gehaald. Nog even op pyamajacht geweest en ik ben blijkbaar te veeleisend want ik ben met lege handen thuisgekomen , was gewoon te moe om een beslissing te nemen. Boodschapje gehaald hier in de buurt en nu is de koek op. Ons meisje is nog behoorlijk druk daarbinnen en dat geeft soms wel pijnlijke steken. Heb ook een behoorlijke druk van onderen dus als ik straks de hond heb uitgelaten kruip nog even heerlijk onder een warme douche. Vanavond even wat soppen in huis want morgen komt er vast niks van want dan heb ik een vriendinnen-middagje. De hond was gisteren iets minder blij met mn nesteldrang , had even al haar knuffels flink warm gewassen met wasmiddel en die roken natuurlijk absoluut niet meer naar hond maar naar bloemetjes. Dat vond ze toch minder lekker, maar gelukkig speelt ze er wel gewoon weer mee. Manlief mag vandaag en morgen weer de avond werken, beetje jammer maar is niet anders. Heb een 'mold' gekocht om schattige baby-dingetjes te maken van fondant dus als ik me ga vervelen, kan ik die nog even uitproberen. Als ik nog puf heb komende tijd ga ik nog kleine cupcakes maken voor het kraambezoek (invriezen).
Dames, jullie nog weekeindplannen? Nog mensen naar de intocht geweest vandaag? Ik wordt begin van de middag opgehaald door vriendinnen om te theeën. Morgen helemaal niets gepland staan.
Hier vandaag de intocht op TV gekeken en daarna de stad ingegaan. Ik ben DOODMOE nu Emma vond de sint een beetje eng en zwarte piet wel leuk, daar kreeg ze lekkere snoepjes van Sjoerd vond alles best, en voor Lana was het eindelijk zo ver Ze ging net naar boven met haar pop spelen, komt ze naar beneden lopen met haar laarsje en een laarsje van Emma en een schoentje van Sjoerd en die zet ze bij de achterdeur, ik moest al lachen, en madam rent naar boven en rent even snel weer naar beneden, laatste tree gemist, gevallen maar dat maakt niks uit, want ze moest weer naar de achterdeur....Wat bleek had ze in de babyspulletjes geneusd en een slofje gevonden Die moest er ook bij ... Ik vond het zo lief Nu moeten papa en mama schoentjes er straks ook bij, maar we moeten de hond nog uitlaten De schat Ze kan niet wachten op haar zusje ... Vanavond een klein cadeautje in de schoenen, ben benieuwd wat ik in mijn schoen krijg van de Sint Mag ik jullie nog wat vragen meiden ? Mijn nichtje spaart geboortekaartjes, zijn er misschien een paar meiden die in januari een kaartje over hebben, er 1 naar haar toe sturen ? Zal ze erg blij mee zijn ... Hoe vonden jullie kids de intocht ?
@all..... Hier weer terug uit hotel, was heerlijk, ff weg. Manlief vandaag family fix in de auto gezet, leuk leuk! @arual leuk die cupcakes,wil ik ook doen, maar,ga misschien over op kraamflikken (chocola met muisjes). @ik ben verliefd denk dat,we er wel 1 over hebben straks (kaartje) en wat schattig al die schoentjes.....!!
@Akkoe, fijn dat jullie nog even heerlijk er tussenuit konden! @Ikbenverliefd, wat lief van je dochtertje met die schoentjes! Het theeen met de meiden bleek toch iets anders te gaan . Had al wel een beetje het vermoeden hoor dat er vandaag wat zou kunnen zijn maar goed ik zou dus opgehaald worden om 13.00 en inderdaad, vriendinnetje stond aan de deur met de bakvormen die ze nog van me had liggen. Voor ik het wist stond het huis ineens vol met meiden (en mama/smoeder)! Taart gekregen en onze meid is enorm verwend met cadeaus! Daarna zijn we een workshop gaan doen bij een crea-winkel en is er vanalles voor de kleine meid haar kamertje gemaakt. Van megaspaarvarken tot vogelhuisjes en van memo-bord tot speenkoord. Resultaat is erg leuk geworden, was alleen op het einde echt enorm moe. Dat was mijn baby-shower dus . Daarna even een hapje nasi bij mijn zusje gegeten want eten maken zag ik echt niet meer zitten. Nu pootjes omhoog en helemaal niks meer. Hond was blijkbaar wel wat over haar toeren van alle onverwachtse drukte want ze had in de gang geplast toen ik thuis kwam, dat is nog nooit gebeurd sinds haar puppytijd. Vond het zo sneu... zo snel is ze niet van slag en ze was gewoon uitgelaten. Gelukkig ligt ze nu weer tevreden in haar mandje. Was ik trouwens blij dat het huis aan kant was. Was een beetje mijn nachtmerrie dat ik verrast zou worden en het zou net een bende zijn. Natuurlijk zijn het wel mijn vriendinnen/familie maar zou me toch echt heel ongemakkelijk gevoeld hebben zeg.
@Arual: Haha, honden zijn net kinderen.. als je knuffels wast heb je heibel @Weekend; Vandaag vriendin op bezoek gehad, en morgen lekker aankeutelen in huis. Manlief gaat de wieg schilderen.. dus kan de bekleding die ik van de week gemaakt heb er ook in.. ben zo benieuwd hoe het er dan uitziet! @Sint/intocht: komt hier volgende week pas.. dus heb mn dochter maar niks verteld.. komt ze vanzelf achter haha @Akkoe: WB! Staat leuk he, de cosi in de auto.. bij ons staat ie er ook al in! @Arual: Ohhh wat lief dat ze je zo verrast hebben!! En arm hondje.. al die gillende keukenmeiden ineens in huis @Hier; Infectie is over (tenminste; mijn klachten)... zit ik onder de uitslag! :x Had ik bij 17 weken ook toen ik een penicillinekuur kreeg.. en nu weer.. weet niet of het van het kuurtje komt.. maar begin het een beetje beu te raken *heeeeeeeeeele diepe zucht*
@arual leuk zo'n babyshower!! @tummetje fijn dat t nu beter gaat met infectie, hopelijk blijft,t zo en ik wil wel n foto zien vh wiegje hoor!! Hoe ist met de rest? Hier weer aardig oke, vannacht veelvuldig eruit om mn darmen leeg te,maken pffff (dia....)
Middag dames... AKKOE ruilen? Ik heb zo vreselijk last van obstipatie bah.. Vanmorgen met me schoonzuster naar de bios geweest naar breaking part2 heb genoten. Zal wel me laatste uitje zijn gweest ook...
@akkoe dat heb ik ook maar dan voor mijn blaas! Pffffffverschrikkelijk hoor!! Hier gaat het wel verder geen gekke dingen en lekker bank hangen....
@natasch nee doe nu maar ff niet, normaal ook flink obstipatie hier waarvoor movicolon..... Blijft hier wat rommelig in de darmen.... Hoe was de film....? @liana lkkre relax zondag dus, heerlijk!
Akkoe, wat vervelend die diarree! Natascha, leuk je uitje met schoonzus! Hier niet zo lekker, menstruatieachtig/diarree-gevoel in m'n buik maar komt niets uit. Verder misselijk en hoofdpijn. Baby is erg druk en heb steken in m'n muts. Heeft een beetje weerslag op m'n stemming dus hopelijk gaat t morgen weer wat beter en is het vermoeidheid, voor nu maar rustig aan. Hond was gisterenavond nog erg uit haar doen maar gaat alweer beter gelukkig.
@ Arual; hoe voel je je nu? gaat het al iets beter? Wat gaaf zeg dat je een babyshower hebt gehad! @ natascha; oeeee ik wil ook naar twilight, alleen trek ik dat echt niet meer.. zou dan denk ik 10x moeten plassen en het is loeidruk nu maar wachten tot ik hem kan zien op dvd of downloaden @ akkoe; hoe is het met de buikgriep? @Hier; zojuist mijn zorgverzekering aangepast van CZ Jongeren naar CZ gezinnen voor 20 meer per maand. Vroeg mooi of het per 01-12 kon ingaan ipv 01-01, want dan heb ik gelukkig de kraamzorg voor nop als ik in december beval a 150 euro al gauw en dat was geen probleem.. Ben vooral bij de gezinnen polis gegaan omdat die wel een redressiehelmpje vergoeden in 2013 en onze zoon ook een helmpje nodig heeft gehad. een helmpje is rond de 1500-2000 euro, en als ze dat zou moeten hebben is dat duurder dan nu 20 per maand meer betalen, dus ga de gok niet wagen..
Slim Daantje! Ik ben behoorlijk uitgebreid verzekerd en nu geldt er een medische keuring voor die aanvullende verzekering. Ik blijf dus voorlopig waar ik zit (ondanks dat ik me blauw betaal aan premie). Voel me nog niet helemaal top. Ook echt een baggernacht gehad met hele enge nachtmerries, wakker liggen, enorm piekeren en een hond die ineens in huis ging poepen om 4.00 (geen diarree) zonder aankondiging. Pffff... Net gelukkig nog een uurtje slaap kunnen pakken.
@daantje; ik heb ook CZ gezinnen..al voor mijn dochter geboren werd. Zo werd veel hormonale medicatie vergoed, de bevalling, de kraamzorg, lactatiekundige.. en nu dus weer... scheelt zooo veel... want met dat eigen risico van 350 ballen kun je net zo goed een bevalling betalen
Pfff.. rot nacht dus achter de rug Arual doe maar lekker rustig aan vandaag! Jullie dus al allemaal goed verzekerd Hier net ook een lijstje gemaakt met wat manlief moet bellen na de bevalling oa: -CZ ( telefoonnummer, relatienummer en BSN nummer opgeschreven) -overlijdensrisico verzekering - inboedel en aansprakelijkheidsverzekering + polisnummers - kraamzorg - geboortekaartjes - newborn fotoshoot - aangeven gemeente etc etc Man heeft daar echt geen verstand van hoe of wat er allemaal gebeld moet worden en bijbehorende relatie/polisnummers etc, dus maar weer een lijstje gemaakt Kraamzorg heeft hier nog steeds niet gebeld.. straks maar weer zelf gebeld en zou snel bericht krijgen tsja, ik ga er nou niet meer achteraan, vind het wel een beetje laat aangezien je ook met 37 weken kan bevallen en dat in mijn geval al over minder dan 4 weken zou zijn :s
Nou vind dat ook wel laat hoor Daantje. Slim van je dat lijstje, moet ook nog een to-do lijstje maken voor manlief want die heeft daar echt de ballen verstand van. Ik ben meer van de regeldingen zoals verzekeringen, geboortekaartje etc. Hij gelooft het allemaal wel. Verzekering regel ik wel zelf want wij zitten niet bij dezelfde zorgverzekeraar. Mijn hoofd voelt alsof hij elk moment kan barsten als ik in beweging ben dus dat wordt verplicht hangen (niet leuk). Hopelijk trekt het in de loop van de dag weer een beetje bij.
@hier enkel basisverz menzis. Vanaf januari waars izz + aanvullend. @arual hopelijk ist snel beter met jezelf & de hond!! Hier wel weer vd partij, 2 daagjes en nu weer redelijk fit (njah naar omstandigheden)