Haha, hier ook een lijstje voor manlief. Bij de eerste vond hij het overdreven.. maar was toch blij dat ie niet zelf op zoek hoefde te gaan naar polisnummers en telefoonnummers. Dus nu heeft ie al een paar keer om een lijstje gevraagd @Kraamzorg; belde vandaag, om over 3 weken een telefonische intake te doen.. @arual; hoe gaat ie met je hoofdpijn? @natas; wowwwwwww..wat een pens! dan heb ik niks vergeleken met jou zeg @Hier; kreeg mail van de kruidvat, mag de babytas op komen halen! Altijd leuk! EN! 2 december heb ik de buikenshoot, heb er zin in!!
Even een ego berichtje. Vandaag cursus in Doorn tot 19.30u. Wederom met overnachting. Op de hotelkamer kwam ik erachter dat ik bloedde! Meteen de vk gebeld die me voor onderzoek heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis in Utrecht. Net aan de ctg gelegen en hartje van de baby klopt goed. De gyneacoloog komt zo nog wat onderzoeken doen en dan krijg ik te horen of ik moet blijven of naar huis mag. Vriendlief is nu gelukkig ook hier. Vluchttas zat natuurlijk nog in Brabant...
Ze hebben wat onderzoeken gedaan maar weten niet waar het bloed vandaan komt. Baarmoedermond is iig nog lang, heb genoeg vruchtwater en de kleine spartelt iig nog. Ik moet 24u blijven ter observatie. Ik hou jullie op de hoogte. Xx
@Ange hopelijk mag je na vandaag weer naar huis en blijft alles goed gaan!!! Knuff! @Hier nu ook een lijstje verzameld met alle gegevens en telefoonnummers
Schrikken zeg Ange! Hoop dat alles goed blijkt en je weer naar huis mag! Natasha, had al gereageerd in een ander topic maar WOW! Nog steeds hoofdpijn en begin wat op te raken van het weinige slapen. Zal er wel bijhoren maar ik hoop toch wel dat ik voor de bevalling nog even een beetje op kan laden. Hond ging om half 6 ineens lopen janken dus manlief maar naar buiten gestuurd met haar maar heel nodig leek ze niet te moeten, toch ook een beetje van slag nog. Kruidvat-tas nog steeds geen mail van gehad . Wat is de titel van de mail daarvan dan kan ik daar even op zoeken?
Jeetje Ange wat schrikken zeg!! Hoop dat alles goed is met jou en de kleine en dat de kleine nog een paar weekjes bij mama blijft zitten! @ arual; dikke knuf meid, echt klote dat je zo slecht slaapt en nog hoofdpijn hebt hier de kruidvat tas ook nog niet @ tummetje en akkoe; jullie dus ook al lijstjes gemaakt @ natascha; prachtige buik zeg! je bent verder echt mooi slank! Hier gisteravond om 19.30 ineens gebeld voor de intake nadat ik die middag had gebeld, zou het er iets mee van doen hebben Intake duurde net 3 minuten.. alleen ff vragen of we kruiken hadden, op de hoogte waren van veilig slapen, en of bed/commode/badje alles op hoogte was, verder eigelijk niks..
@ange; wat schrikken zeg!!! sterkte meis!! @arual: "Jouw Baby&Mama voordeel‏" heette de mail @hier; pokke nacht gehad..denk voor/indalingsweeën... was er flink chago van..vanmiddag maar ff dutje doen
Las dat in het andere januari topic (16-31) ook weer iemands vliezen zijn gebroken bij 29 weken hopelijk blijft de kleine nog ff zitten @tummetje: vervelend zeg lekker rustig aan vandaag!
Bah, hoop inderdaad dat de kleine nog even blijft zitten bij diegene van het andere januari topic. Die mail heb ik nog niet gehad, even afwachten dan maar! Desnoods haalt manlief hem maar op . Tummetje, hoop dat je nog een beetje kan rusten vandaag! Vervelend he die rotnachten. Hier ook erg last van, heb nu ook steeds nachtmerries. Sinds mijn baby-shower ook over dat er ineens vreemden in mijn huis staan (denk dat het toch komt omdat er onverwacht heel veel mensen in mn huis stonden zaterdag, vond het natuurlijk super lief allemaal maar dat had ik echt niet verwacht omdat dat een keer ter sprake was geweest, en het verlies van de controle van dat moment heeft mijn hormonen denk ik even op hol doen slaan). Het slechte slapen an sich hoort er met dit termijn volgens de gyn ook echt bij, hoop gewoon dat ik voor de 37/38 weken wel een beetje bij kan tanken en kan relaxen.
@ange... al nieuws....?? @Daantje jaja lijstjes power... (controlfreak hier haha) @andere januari mama... hopelijk blijft kleintje inderdaad nog even zitten... pffff wat dat betreft zijn we hier wel een aardig stukje verder (gelukkig...) @arual ik hoop met je mee.... slaap hier momenteel redelijk... moet er wel uit, maar slaap nadien wel weer tot manlief eruit gaat om half 7.... (moet zeggen dat k wel steeds een poging doe om zo lang mogelijk beneden op de bank of in de stoel te blijven zitten 's avonds )
Dames, daar ben ik weer! Vanochtend ontslagen, dus uiteindelijk toch 2 nachten moeten blijven. Met de baby gaat alles goed, heb geen last meer van regelmatige harde buiken en verlies alleen nog oud bruin slijmerig bloed. Maar jeetje wat was dat schrikken! Laat kleintje nog maar een paar weekjes zitten bij mama! Moet voorlopig bedrust houden, maar ben blij dat ik gewoon thuis ben. Arual, balen van de hoofdpijn en dat je zo slecht slaapt knuffel! Tummetje, hoe is het met de indalingsweeen? Slaap je nog slecht? Gewoon smiddags dutjes doen he! Akkoe, ik ga ook gauw aan de slag met lijstjes adressen verzamelen en in excel zetten. Het geboortekaartje is inmiddels gekozen, nu nog een gedichtje maken.
Ego: lig je dan op de verloskamer... Nee niet om te bevallen maar als model voor een training van de verloskundigen/echoscopisten voor vruchtwatermeting dmv echo. Wel hele vreemde gewaarwording om op het bed in de verloskamer te liggen! Weet je vast eens hoe het is (zonder weeen en poespas) . Ange, blij dat jullie gezond en wel thuis zijn zeg!
Ange, hou je maar goed rustig! Zeker schrikken zeg, erg blij te horen dat het wel goed gaat met jullie. Beter als de kleine nog een paar weekjes bij jou blijft. Nou lag ik dan op de verloskamer in een bed. erg vreemd dat ik daar (of een buurkamer) over een aantal weken lig met een heel ander doel dan 'lesmateriaal zijn'. Erg veel complimentjes over de dame (wat ze vol trots liet zien) in mijn buik gekregen en over mn buik zelf , maakte me toch wel trots. Kleine kreeg de hik en kon dat op de echo dus heel goed zien, echt heel bijzonder. Het is niet zulke mooie apparatuur als die de echoscopiste heeft maar toch wel leuk om zo lang naar de kleine te mogen kijken. Ook dus even de route genomen die we straks moeten nemen met de vluchttas en maxi-cosi als het zover is. Manlief moest alleen langer op het werk blijven dus die maakt een dienst van ruim 15 uur wegens uitval van een collega, zal wel stuk zijn als hij straks thuis komt. Dus heb maar even een patatje voor mezelf gehaald als avondeten, heel fout. Ook nog gelunched met een vriendin die ik al een paar jaar niet meer in real life had gezien dus nu ben ik wel redelijk stuk.
@ange hou je rustig he @arual boeiend dat dat,eten fout is..... Lkkr genieten en voor jezelf zorgen Wel leuk om extra x,te spieken hihi @hier morgen controle..... Trusten
Hello!! @Ange; Fijn dat je weer thuis bent! Toch schrikken zo ineens he.. je wilt je kleintje zo graag in je handen.. maar zó graag dan ook weer niet. Dan maar ff doorbikkelen Hier gaat het beter.. nergens meer last van gehad.. @Arual: Pff.,..muts! Ik dacht; nee he.. de een het ziekenhuis uit.. de ander erin.. Raar he, zo'n kamer.. vond ik ook toen ik er voor het eerst was.. zo van; nou.. hier gaat het gebeuren ofzo haha @hier; vandaag bijna driekwart van de dag geslapen.. was niet vooruit te branden.. dochterlief gelukkig ook niet.. dus wij hebben heerlijk liggen cocoonen vandaag
@tummetje heerlijk zo'n dag @hier controle gehad. Nog steeds dwars met rug onderin. Volgende week extra controle anders terug naar gynaecoloog. Ondertussen contact zoeken met homeopaat..... Op hoop van zegen....