1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry even ego hoor... Belt manlief op vanmiddag 'schrik niet'... Ja dat moet je dan net niet zeggen. Ongeluk gehad, scooter op de bodem van de sloot, hij op zijn schouder en hoofd gevallen.
    Wist niet hoe 'erg' het was met hem alleen dat ik dus moest komen en kijken of hij naar een dokter moest.
    Gelukkig gaat het goed met hem, wel veel pijn aan zijn schouder die nu is ingetapet door een vriendin die fysio is.
    Morgen moet hij wel om 6 uur openen op zijn werk en hij kan niet rijden dus ik ga hem maar brengen en halen (OV rijdt niet) dus m'n zwangerschapsfotoshoot door een vriendin gaat dus ook niet door :(. Morgen maar met m'n vader manliefs scooter wegbrengen en hopen dat het nog niet hopeloos is.

Door het hele gedoe en de schrik harde buiken en buikpijn.
    Hond is ook nog steeds niet lekker. Ben een beetje klaar voor vandaag, blegh! Baal als een stekker.

Sorry moest even van me af zeuren, maak me zorgen om de baby met die harde buiken en vind het sneu voor manlief.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje arual dat is schrikken zeg! Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met hem! En balen dat nu je shoot niet door kan gaan zeg :( knuf!

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual dubbel dubbel Sjit zeg.Arme man arme jij...
    Morgen zal hij nog wel meer pijn hebben....
    Harde buiken logisch hè dat je die nu krijgt van de stress.
    Lekker op bank of bed gaan liggen meiss.

4. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Arual, das schrikken! Gelukkig heeft hij niets ernstigs! Begrijpelijk idd dat je er klaar mee bent voor vandaag en last hebt van harde buiken. Lekker op de bank gaan liggen of in bed en probeer wat te ontspannen.

Knuffel meid!

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thnx meiden. Lig nu op de bank een beetje afleiding te zoeken op zp en kleertjes te zoeken online. Kleine beweegt wel goed gelukkig.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, hele mooie echo trouwens.
    Ange, blijf nog even rustig aan doen, misschien kan je straks dan nog leuke dingen doen :).
    Slecht slapende dames, heel vervelend (en herkenbaar).

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames ik lees hier weleens 'stiekem' mee, maar dacht zal eens actief gaan meepraten als jullie dat goed vinden haak ik vanaf hier in.....

Slapen: is hier prut! Zodra ik lig is mijn neus verstopt en kan ik niet slapen kan ook niet liggen zoals ik wil. Doe maar steeds van die korte slaapjes, nou ja even doorbijten nog!

Verder duwt de kleine met haar hoofdje op de zenuw van mijn rechterbeen, dus zo nu en dan kan ik niet lopen van de pijn, zodra ik haar verleid heb een andere houding aan te nemen is het weg....

Goed dan nu toch maar proberen wat slaap te pakken, we zullen zien.....

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge

Juffie welkom... Ik km je wel vaker op andere topics tegen..
    Hoe krijg je dat voor elkaar om de beeb naar een andere plek te liggen??????
    Die van mij ligt namelijk weer overdwars ggrrrrr...

Arual hoe gaat het nu met jou en je vent????

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Juffie!

Gaaaap, na iets meer dan 1 uur slaap mn vent naar zijn werk gebracht om 5.30. Daarna gelukkig nog een uurtje kunnen pakken maar ben redelijk gaar. Man heeft behoorlijk pijn en kon zich niet aankleden dus dat heb ik maar gedaan, en zijn haren gedaan want ook dat lukte niet. Hond nog steeds aan de schijt dus die heb ik ook maar meegenomen in alle vroegte (begon ook heel erg last van rare ademgeluiden te hebben maar krijgt wel gewoon lucht, klinkt als, en is denk ik, reversed sneezing maar dat heeft ze dus al 4 jaar niet meer gedaan dus maandag maar meteen een rondje dierenarts).

Mn ouders komen nu hierheen om even te helpen, vannacht wel harde buiken gehad en buikpijn maar ze beweegt wel goed.
    Mn moeder gaat zo even stofzuigen voor me, dat is wel fijn want dat lukt mij niet zo goed en mn vent kan het al helemaal niet.

10. SeaShell

Welkom Juffie!

pfff dat is vroeg Arual!dat reversed sneezing herken ik ook van onze hond, is echt een naar geluid zeg. Wat fijn dat je ouders je zo goed helpen, alleen klote dat je man zoveel pijn heeft zeg :( hopelijk knapt hij gauw op

Hier 2 buikfoto's van vandaag 33 weken met mijn sjagrijnige ochtendhumeur hoofd :):p

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Arual wat schrikken!!! En balen... nu jij al wat minder kan en hij ook tijdelijk niet wat... prut!!! Knuffel meid!!
    Rustig aan doen he!! En als je het ondanks het bewegen van je kindje niet vertrouwd gewoon VK bellen he.....
    Fijn dat je moeder je even komt helpen!!

@Juffie Welkom!! En inderdaad nog een paar weekjes wakker liggen etc... (daarna waarschijnlijk ook wel, maar dan hopelijk met een lachende beeb in de wieg/ledikant hihi)

@Ange zijn hier ook vorig jaar getrouwd op huwelijksevoorwaarden, ook ivm bedrijf man. Veel geregel, maar als het rond is geeft je dat wel rust (mijn ervaring)

@hier vanavond feestje... zometeen nog even de was doen etc en dan vanmiddag op de bank (anders haal ik die party niet :D)

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Daantje mooie buik zeg

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hello!!!

@Arual: Herkenbaar, haha!

@Marloescha: Haha, jup! Sommige dingen moeten mannen niet doen.. bedden opmaken is daar 1 van :p

@slapen; gaat hier beter gelukkig.. alleen ik kan echt zonder gein, 12 uur achtereen slapen.. als manlief me niet wakker maakt lig ik de hele dag te slapen..

@Daante; herkenbaar..helaas..beebje zit duidelijk niet ingedaald..want ademen.. pfff.. En die vermoeidheid.. ik kan dat niet herinneren van de vorige zwangerschap.. jij wel?
    Mooie echo..wilde idd zeggen; ze kijkt wel een beetje boos :p

@ange: saai he..officiele dingen regelen...trouwen is leuker haha

@arual: ohh das schrikken zeg :( en dan weer alles tegelijk bij je...dikke knuff voor jou!

@daan; mooie buik!!

@Hier; Komt een buuf van 2 deuren verderop ineens aangelopen; huh..ben je zwanger? Echt met hele grote ogen..
    Dus ik; ja, al een poosje :p Zegt ze; binnenkort 20 weken echo dan? Ik nee; binnenkort kraamfeest..hoef nog maar 7 weken hahaa
    Dat gezicht...geweldig! :D

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @daantje mooie buik!!!
    @tummetje leuk zo'n,reactie haha

@hier toch n bankavond ipv,feestje. Morgen ook weer n drukke dag met voetbal :D

15. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dag dames,

Fijn weekend gehad? Wat zijn jullie plannen voor deze week?

Vandaag een beetje poetsen. Morgen weer een groeiecho en controle bij de vk. Weer fijn spieken naar de kleine. Verder wil ik aan de slag met adressen voor de geboortekaartjes en krijg ik morgen en woensdag visite van vriendinnen. Donderdag sinterklaaslunch op het werk. Oh ja shit, moet daar nog een gedichtje voor schrijven!

Jullie plannen?p

16. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Vanmiddag naar de VK bloeddruk check, en dan ff wat sinterklaasinkopen doen.....sinterklaasstress hahahaha wil ook nog wel een gedichtje schrijven, maar gelukkig maar kort vanwege de kindertjes.
    Verder maar niet veel doen, beetje relaxen:pna een druk weekend

17. SeaShell

Hier morgen weer naar de gyn, verder moe, moe, moe, moet de hele dag moeite doen om m'n ogen open te houden

een peuter die al weken elke morgen om 6.30 wakker is en niet meer gaat slapen, geen rust in m'n hol en toch telkens dingen doen zoals poetsen wat ik beter niet kan doen vanwege m'n bekken, pff...

mijn hoofd wil zoveel maar mijn lijf niet meer..

18. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Ange succes met je gedicht hehe;) En altijd gezellig als vriendinnen komen, leuk leuk
    @Marloescha succes vanmiddag!!!
    @Daantje hier ook moe moe moe.... net n hfst zelfstudie gedaan maar kost me dat een energie zeg...
    En pak echt je rust waar het kan he.... ik weet dat je niet allle 'smeer' kunt zien liggen maar is misschien soms toch wel iets verstandiger.... ;)

@Hier gisteren eerst sint intocht gekeken, nadien voetbal (Wat een prut middag 2-2 :( ) en nadien gegeten bij vrienden.....
    Dus vandaag maar ff relax......
    Vanmiddag gesprek met homeopaat over evt druppels voor het draaien vd beeb, nadien lkkr eten bij mn ouders en door naar yoga...... :)

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Tummetje, geweldig dat van je buurvrouw haha
    @Marloescha, succes vanmiddag
    @Moeie dames, rustig aan! leuk is anders, erg herkenbaar.

Ik ga zo maar naar de dierenarts, de hond krijgt toch maar een kuurtje, stond gisteren meer buiten dan binnen tussen het poetsen door.

Ik moet even een paar boodschappen halen vandaag. Vluchtkoffer even afmaken, beetje poetsen.
    Had geen mail van Kruidvat maar zag net bij 'mijn aanbiedingen' dat ik de tas kan halen dus misschien kan ik dat ook nog eventjes doen vandaag.

Dit weekeind niet veel bijzonders gedaan behalve een beetje voor manlief gezorgd en gepoetst. Gisteren even flink hormonale buien gehad ;), alles moest ineens af zijn en kreeg het op mijn zenuwen dus manlief moest het even ontgelden toen hij thuis kwam van het sporten (nouja in zijn geval kijken want meedoen gaat niet). Was ook erg moe dus dat speelde ook wel mee.

Adressen zijn opgestuurd naar de drukker, enveloppen heb ik al, kaartjes zijn klaar maar weet nog niet welk papiersoort dus daar ga ik nog even achteraan.
    Ohja geboortezegels... misschien ook wel handig om vast te bestellen?

Pfff sinterklaascadeautjes... ohja die moest ik ook nog hebben...

Genoeg te doen deze week, nu nog hopen dat mijn lijf een beetje meewerkt!

20. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Hier ook weer een berichtje voor mij...

Vandaag vk geweest en ben weer goed gekeurd.
    Ik heb wel veel last van harde buiken en steken.....
    Zullen wel voor weeeen zijn...

Vandaag maar lekker een dagje rustig aan....

We zitten nu op me zussie te wachten tot die bevalt... Spannend hoor tante worden.... Nog 4 dagen en ze zit op de 40 weken....

Het geboortekaartje laat ik toch maar maken bij geboortepost.nl
    En hij ziet er onwijs gaaf uit!

En nu een tukkie doen!

Deel Deze Pagina