1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemorgen!!

@Ange; klinkt als slijmprop.. ik was hem beide keren met 29 weken al kwijt.. maar dat ding groeit weer aan. Bij de eerste ben ik met 40+3 bevallen.. dus helaas zegt het niet altijd wat.

@daan: haaaaandige actie van je man..zucht ben je weer lekker mee

@klossen; hier ook niet. Ondanks thuisbevalling.. met klossen kom ik zelf mn bed niet in.. en heb toch liever zelf comfort dan dat de kraamhulp mn bed niet opmaakt. Bevallen doe ik beneden op tafel haha, en das hoog genoeg.

@hier; heerlijk geslapen, werd wakker van wee-gevoel.. nu weer over.. heb die voorweeën zo niet gemist he.. steeds die stress van; zou het? doodvermoeiend..

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier komt vanaf 37 week een bed bende die gaat op klossen... Me eigen bed gaat niet op klossen..

Tummetje ga je serieus op de tafel bevallen?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daantje, handig van je man... geloof dat ik daar ook niet blij mee zou zijn!

Tummetje, ga je echt op de tafel???

Net enorm verwend door een vriendin met een setje kleertjes en een voetenzak van koeka voor de maxi-cosi (wist al dat ik die ging krijgen maar natuurlijk wel een geweldig cadeau, de gekkerd).

Maar even wassen dan kan het de vluchtkoffer in.

Zo nog even een boodschap doen met mn moeder maar die moest even wachten op een belletje van de dokter.

4. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @klossen. hier wel klossen maar die worden bezorgd....echt luxe.

5. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Daantje, lekker van je man! Ik zou daar ook niet blij mee zijn. Mannen...

Tummetje, op tafel? Echt?? Of houd je ons voor de gek?

Missm, wat een luxe! Zo hoef je de deur helemaal niet meer uit!

@hier kunnen we de klossen pas vanaf week 36 afhalen. Dus volgende week even doen. Neem meteen een douchekruk mee, want vind het erg fijn om in de douche te zitten. Tot ergernis van mijn man, omdat ik echt heeeeeel laaaaang in de douche blijf.

Ik heb gister voor de zekerheid toch maar ff de vk gesmst vanwege de slijmprop. Ze zei idd hetzelfde als jullie; dat het niets hoeft te betekenen. Stiekem hoop ik toch dat ik voor de kerst mag bevallen: 20-12-2012 (2012 2012) lijkt me wel wat ;)

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual ikke Luv koeka..

Ange mijn vent wil dat ik 12-12-12 beval haha gek

7. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Ik hoop op de uitgerekende datum. Want op die dag zijn we ons geregistreerd partnerschap aangegaan dan onthouden we dat tenminste hihi

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Missm, das idd makkelijk te onthouden. Ik bedoel: dan weet je man iig dat hij op de verjaardag van de kleine ook een cadeautje moet brengen voor mama :D Mijn vriend en ik hebben elkaar ontmoet op 21-12-2001; dat zou ook een mooie datum zijn...

Natascha, das ook een mooie datum :) Maar wel al snel!!

9. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @ange wij hebben afgelopen jaar een soort zitbankje in,douche laten metselen hihi en moet zeggen als ik erg moe ben plons ik in,bad :D
    @datum.... Hier gegokt op 20-12-2012.... Als dit daadwerkelijk zo is krijgen we,geboortekaartjes bij drukker gratis.... Oftewel evt bij gepl ks daar maar op aan sturen :p
    Vind btw 12-12-12 ook wel erg gaaf!! Doe je best Natas ;)

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoop niet echt op een specifieke datum maar als ik de keuze zou hebben niet met kerst, niet met oud en nieuw enne... ohja 30-12 is mijn man jarig dus als we dan toch bezig zijn slaan we die ook over. Loop liever niet teveel overtijd maar 12-1 is mijn moeder ook nog jarig haha.
    Maar ik denk dat het me op dat moment geen drol interesseert!

Ik heb al een douchekruk. Ik had er al een maar heb sinds niet zo lang een nieuwe, bij de blokker gekocht (ronde douchekruk in hoogte verstelbaar) en ik zit dus soms ook erg lang onder de douche vindt manlief. Vind het ideaal!

Grrr... ben ik eventjes weg, komt de postbode met mijn bestelde noppies kleertjes en pakketje van baby-dump, arghhhh.... Zal je net zien.
    Zo maar even boerenkool maken.

Heb de voetenzak en kleertjes al gewassen dus dat kan vanavond in de koffer en in de maxi-cosi!

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik vond 21-12-12 een hele mooie datum,ook de trouwdatum van m'n ouders, alleen gaat hem dat niet worden helaas..welke datum dan wel, die zeg ik lekker niet :p ( of je moet het aan m'n slimme vent vragen :))

Manlief snapt er echt niks van.. mannen..
    hij zegt '' wat maakt het uit dat iedereen die datum weet??''
    als het aan hem lag wist de halve wereld ook al de naam van de kleine, het is dat hij weet dat dan de hel losbreekt thuis en ik hem 100x heb gezegd dat NIET te doen, want anders ;) hij is gewoon blij om het te delen en denkt totaaaaaal niet aan wat ik ervan zou vinden, zucht...

Gelukkig heeft hij het nu om kunnen draaien en denken zijn collega's ( behalve zijn baas) dat het een andere datum gaat worden, voor zover ze het echt geloven ;)

Hier straks flink geshopped.. ofja.. ons mam voor de deur parkeren, uitstappen, snel snel kijken en weer voor de deur instappen, kan gewoon écht niet meer lopen.. van dat ff al weer meteen flinke olifantenpoten hahaha. Maar had net 2 Vingino broeken voor mijn zoontje van €60 voor €30 per stuk, 1 Vingino trui voor mijn zoontje, voor de baby 2 GYMP broekjes, 1 noppies legging en een Z8 rokje, en dat alles voor €120 euro :$ dus ik ben weer blij :p

Zoek alleen nog leuke meisjes mutsjes voor dadelijk.. overal zijn ze vaak 1 size en nog veelte groot. Heb er nu 1tje van LIEF!.. morgen maar eens online snuffelen naar mutsjes..

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

hahahaah neee ik ga niet op een tafel bevallen joh.. haha dacht dat iemand van jullie al bij thuiszorg was geweest, misschien had je hem dan begrepen. Maar dat bed wat wij huren is dus net een tafel..vind het geen porum.. maar ach.. als het bevalt he ;)

wij zijn 30-12 precies 8 jaar samen.. maar doe mij maar zo laat mogelijk.. dus uitgerekende datum plus een week ofzo.. zo ver mogelijk van de feestdagen af :p

Ik was van mijn dochter 20-05-2010 uitgerekend.. dus 05-05-10-05 of 20-05 vond ik wel mooie datums.. ze is geboren op de 24e, en daar kan geen andere dag die maand aan tippen :D

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tummetje, Oh haha nou volgens mij had je ons mooi beet. Ik dacht althans even dat je serieus was haha.
    Nee was nog niet bij de thuiszorg geweest ;).

Daantje, lekker geshopt!
    Zag hier dat sinds vandaag het babywinkeltje in de buurt bij aankoop van 3 dingen 40% geeft (ook kinderkleding trouwens). Veel z8, feetje, noppies, dirkje, vingino, etcetc. maar ze hadden geen complete setjes meer in de maat die ik wilde die ik echt leuk vond dus ging even over. Wel op internet geshopt, noppies voor 30 of 35% dus dat is wel leuk, daarom balen van de postbode (nouja van mijzelf omdat ik weg ging, meestal komen ze rond het eten). Heb nu nog een leuk bijpassend vestje gezien. Kleertjes zijn van noppies in 56 maar twijfel of ik het vestje dan niet beter in 62 kan kopen of ook in 56 (moet wel aan in dezelfde periode), moeilijkmoeilijk... Het is dus niet voor de eerste paar weekjes want heb al vestjes voor het eerste begin.

Maxi-cosi staat klaar, nieuwe kleertjes die ik heb gekregen zijn weer droog en gevouwen dus ik ga lekker zitten douchen :D.
    Morgen poging tot shoppen, heb een uitrijkaart voor de garage midden in het centrum liggen en de winkels waar ik heen moet zijn 2 x struikelen.

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @tummetje nee niet geweest. Beval toch in zh :)
    @daantje hier wil ik graag een fel blauw en knal roze mutsje maar kan ze niet vinden :( zie alleen de zacht roze en babyblauwe....

@arual shop ze.... :D

Hier vnaaf n wasdroger, radiator & videocamera gekocht.... Moneymoneymoney.... Pffff mjah
    Nu lkkr op bed....
    Morgen controle om half 1..... Damn wat ben ik benieuwd......

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    GM!!
    Nog meer mensen wkkr......?
    Wat n drama.... Hier sinds half 3....
    Zo maar,eens kijken of ik weer kan liggen & slapen....

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Akkoe, Ik sliep net tegen die tijd. Heb je nog een beetje geslapen?

@Natascha, over de frambozenbladthee. Ik lees zoveel verschillende dingen en was wel benieuwd vanaf welke week jij hoeveel kopjes ervan neemt? Vind het wel interessant mbt eventueel bloedverlies en herstel.

17. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Arual ben er rond half 5 weer in gekropen en om 9uur dr maar weer uit..... misschien toch ook wel spanningen voor controle vanmiddag....
    Gisteren echt zo'n dag van "haal het kindje dr aub zsm uit...." angst dat er alsnog wat mis gaat overheerst pfff nu wel weer wat rustiger gelukkig....

@natascha homeopaat vertelde dat er ook capsules van zijn, daar schijn je niet zoveel van te hoeven in te nemen als de hoeveelheden thee die je moet nemen wil je effect hebben??
    Geen idee hoor... maar vroeg haar dat zo uit nieuwsgierigheid....

18. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Yess,

de postbode komt net mijn babykledinghangertjes en mijn Diaper Champ afleveren....Sinterklaas is jarig....zong hij :D
    Ik ben nogal van 'wecycle' dus veel via marktplaats gekocht. En ik ga nu de dames van deze spullen mailen en bedanken voor de nette en snelle verzending:p

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AKKOE vreselijk hè die gebroken nachten ik snap dat je stress hebt..

Ik ga het weekend met de thee beginnen gewoon 2kopjes per dag vind ik gnoeg..
    Bij me dochtertje ook gedaan.en voorspoedige bevalling gehad en weinig bloed verloren.nmja hè wie zegt dat het door De thee komt.
    Is in elk geal proberen waard vind ik..

20. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Zo morgen lekker vrij genomen dus mijn verlof is nu dan officieel ingegaan....wat zal ik eens gaan doen...

Deel Deze Pagina