Daantje wat zie je er mooi uit zeg.. Ik loop vandaag in me pyjama geen zin om me aan te kleden haha. De kleine is druk waardoor me buik veel gespannen is blugh.. Morge vieren we Sinterklaas bij me Souders.. Beetje raar nu zo
@natas knuffff xxx @daantje wauw! Zal hier ook weer is spammen haha @arual trusten vanmiddag & veel plezier vnaaf. Hier zo ff op pad voor stof vd wieg en daarna niets! Ben behoorlijk moe en slungelig vandaag. Ook veel pijn (scheut) bij wisseling van houding, onderin bahbah Mjah manlief heeft "de droger geinstalleerd, en hij draait ook de was vandaag, heerlijk!!! Fijne avond. Hier vanavond bank avond, manlief naar de voetbal (die mars kan ik helaas niet meer maken) Ciaooo xxx
@natascha; veel plezier met het vieren van de sint vandaag! @ akkoe; en heb je stof gevonden voor de wieg? fijn dat je man de droger heeft geinstalleerd en ook lekker alle wasjes heeft gedaan! @ hier; twijfel twijfel of ik nu wel of geen buik fotoshoot laat maken ja of nee.. als ik hem laat maken is het sowieso privé aangezien mijn buik net een tijgerlandschap is maar denk dat ik er anders spijt van krijg en het toch maar laat doen.. ( bij de 1e niet gedaan) Verder echt aan het aftellen, komt nu wel erg dichtbij die 37e week.. de newborn fotoshoot staat ook al gepland, echt heeel benieuwd naar ons meisje
Natascha, veel sinterklaasplezier vandaag! Daantje, ik zou wel een buiken shoot doen! Lekker boeiend dat je een tijgertje bent! Die strepen heb je verdiend! Bovendien kunnen ze altijd nog photoshoppen als je wil Onze foto's worden momenteel bewerkt en ontvangen we volgende week. Hieronder alvast een voorproefje. Akkoe heerlijk zo'n vent! Heb je de stof gevonden? Missm, hoort er allemaal bij. Nog even volhouden!! @hier ik zit vandaag op 36 weken!! Wanneer zou ze komen??? Mijn schoonmoeder heeft gedroomd dat ze de 17e komt. Ben benieuwd... Hier vandaag ook lekker een pyjamadagje! Schoonouders waren net nog even hier en vl vond dat ik me moest aankleden. Heb hem gezegd dat hij op kan rotten Net een wasje gedraaid en lig nu weer lekker op bed.
Gave foto Ange. Daan, ik zeg doen! Akkoe, gelukt met de stof? Mijn foto's gingen weer niet door vandaag . Gisteren al klachten waar ik me wel wat zorgen over maakte maar niet genoeg om even te bellen met het ziekenhuis en zijn eind van de middag toch vertrokken naar vrienden om daar een nachtje door te brengen maar vanmorgen toch maar even gebeld met klachten die bij hypertensie passen en moest meteen komen. Ctg gemaakt en bloed geprikt, geplast en dat was gelukkig allemaal goed. Bloeddruk zakte al liggend ook weer naar een nettere waarde. Rustig aan dus maar en woensdag weer op controle. Kwam mijn eigen gyn nog tegen en die vond het goed dat ze even alles na zouden kijken. Voelde me eigenlijk een beetje bezwaard om te bellen. Zo even douchen en dan weer plat.
@ange leuke foto! En al 36wkn wauw!! Op naar n 'leuke' datum @missm welkom bij de club @all stof gevonden, nu nog aan elkaar maken en elastiek erin..... @arual knuff en rusten he..... Hier vandaag relax dagje. Vanavond plons ik lkkr in bad, wat lijkt me dat weer ff lkkr Krijg hier wel steeds meer last links onderin, metname bij t opstaan of draaien..... Lang stilzitten of liggen is echt gebeurd haha
Dames ik ben gisteren 2dec rond 17.00 tante geworden van een mooi prinsesje... Ze heet Kenzie Faye de eerste is van vanochtend Met mijn vriend!!! Zonet 1,5uur oud En gister met dr trotse tante!!!! (en mijn kleine begon dr gelijk te schoppen hihihi ja die ellende begint nou al!!!) Me zusje voelde een plop en ging kijken....ze verloor best veel bloed... Dus moest ze van de vk naar het znhs... Dat was rond 01.00 snachts... Ze heeft tot aan 09.30 1cm ontsluiting gehad... Rond 15.00 was het 7 cm en om 16.30 9 en un beetje....al die tijd verloor ze veel bloed maar het was niet duidelijk wat dat was... Blijkt achteraf dat de placenta gescheurd was en dat ze daardoor dus bloed verloor... Ze is ongeveer 50cm lang en woog 3450 Gr... Ze is zooooow leuk!!!! Ben helemaal in de wolken.... Ik kan nu al niet meer wachten om mijn meisje in mijn handen te hebben.. Hoor net dat ze met 1 uurtje richting huis gaat.... Eindelijk.... Zwaar verliefd ben ik hahahaha
Liana wat een poppetje! Om op te vreten Nog en en dan mag jij je meisje ook in je armen houden! Wat grappig dat jouw kleintje reageerde op haar nichtje hihi!
@ Arual; schrikken zeg!! En je eigen niet bezwaard voelen om te bellen en langsgaan hoor, beter 1x teveel dan 1x te weinig @ Liana; Gefeliciteerd met je nichtje!! Super schattig meisje is het! schrikken van de placenta dat die gescheurd was, pff @ Ange; wauw, supermooie foto!, en alweer 36 weken!! over 1 weekje mag je officieel al bevallen! @ akkoe; badder ze vanavond meid!
@arual hoe is t nu.....? Weer iets beter en minder schrik....? @daantje leuke sinterklaas gehad of....? Hier gisteren na t bad lkkr op bed tv gekeken tot half elf. Kan niet echt,stil liggen/zitten. Eind vd dag veel pijn links onderin dat drukt op bovenbeen bahbah Maar doen we niets aan..... Morgen alles weer checken hoop ik @gyn....
@Liana, gefeliciteerd! Wat een schatje zeg! Alles goed met je zus? @Akkoe, was je bad lekker? oh lijkt me heeeeeerlijk een bad. Hebben we helaas niet en in de tummy tub pas ik niet . Weet wel dat ik beter een keer teveel dan te weinig langs kan gaan en ik had al wel tegen ze aan de telefoon gezegd dat ik zelf geen grote reden tot bezorgdheid zag maar dat ik voor de zekerheid toch even belde voor advies, maar toch voelde ik me wat bezwaard. Wel een geruststelling dat mn bloed en urine goed waren en mn bloeddruk in rust niet te hoog is. Wat harde buiken vanmorgen dus ik hou een relax dag (man heeft de auto mee dus kan toch geen kant op). Misschien wat cupcakes versieren vandaag en wat rommelen in huis. Morgen alweer 35 weken, gaat hard! Jullie nog plannen voor vandaag?
@Arual nee in de tummy zul je niet passen (vraag me zelf al af hoe ik dat zal gaan doen met onze kleine uk... ) En toch goed dat je even gebeld hebt!!! Hier vanochtend de badkamer schoongemaakt (op badrand & vloer na, dat doet manlief straks). Ik zo ff paar boodcshappen doen (noodzakelijk voor ons middag eten hehe) en na het eten even op bed... ben nu toch wel sneller moe... Maar ook dat komt goed Manlief werkt komende dagen vanuit huis & waarschijnlijk de rest vh jaar.... ooooh damn wat een heerlijke luxe!!! Vanavond Yoga & vergadering (kort maar krachtig en dan op naar huuus )
Arual, lekker relaxen vandaag. Heeeerlijk. Snap dat je je gauw bezwaard voelt, dat hebben er denk ik wel meer. Maar idd, beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig... Akkoe, goed bezig zeg! Hier vanochtend ook een beetje gepoetst. Straks komen een tante en oom het familiewiegje brengen. Ben benieuwd... Is echt zon ouderwets ding. Lekker dat je man de rest van het jaar thuis werkt. Sneeuwt het bij jullie ook zo? Ik wilde eigenlijk boodschapjes doen, maar krijg 1) mijn snowboots niet aan door die dikke poten... 2) durf eigenlijk niet te rijden. Heb mijn vader maar op pad gestuurd Even iets vies; ik verlies de laatste dagen veel bruin slijm bij het afvegen. Is dit gewoon afscheiding en is dit bruin omdat ik 2 weken geleden heb gebloed? Of zou het iets anders zijn?
Heeey meiden!! @Daan; Mooie buik! Mooi rond! @Natas: Gecondoleerd meis @Daan; Doe nou maar! Bij de eerste deed ik het ook niet en daar had ik spijt van... dus ik heb gisteren de shoot gehad! Ben heel erg benieuwd. Heb dan wel geen grote ronde buik (zoals ik ze zelf graag zie als ik een shoot doe)..maar tis het huisje van mn meisje.. @Ange: Mooie foto!!! Is het nog gelukt met je ring? @Arual; Beter voor niets bellen dan te laat he.. noet bezwaard voelen hoor! Hoe voel je je nu? @Akkoe: Jij ook al niet lang in 1 positie.. pfff ik blijf maar draaien, verzitten of verplaatsen.. zo irri @Liana; Ohhhh gefeliciteerd met je nichtje!!! Wat een poppetje.. en wat kan ze lekker uit dr oogjes kijken! Staat je vriend goed hoor zo'n klein meisje @tummytub: Love it! Heb ook een badje omdat mijn man dat fijner vind.. maar de tummy is echt mijn ding.. gelukkig vond mijn dochter dat ook en ik hoop buikbaby ook @Sneeuw; gelukkig niet! duurt in het warme zuiden meestal iets langer dan in de rest van het land...GELUKKIG. (als ik ergens een hekel aan heb......) @Ange; Toevallig seks gehad voor de bruine afscheiding begon? Misschien bloedvaatje geknapt? Zo... gisteren dus de buikenshoot gehad.. pff was pittig.. bijna 2x toe flauwgevallen, maar toch eigenwijs doorgaan he. Dat staan op hoge hakke + lampen = killing... maar we hebben het overleefd... ben zo benieuwd naar de foto's! Vandaag lekker een dag thuis.. moet nog cadeautjes inpakken, ben mn laptop aan het opschonen.. hobbykamer opruimen, wasjes doen.. ik ben wel lekker bezig vandaag
@Ange hier ook iets sneeuw vanmiddag, nu ist helaas regen.....!! Je afscheiding... kan na een avontuurtje met je man, maar kan ook 'rest' / 'oud' bloed zijn ivm je vorige bloedverlies.... Bij twijfel gewoon bellen!!! @tummetje ja t is hier ook drama dat zitten/liggen/staan haha Je cadeautjes inmiddels allemaal ingepakt?? Oehhhh morgen controle @gyn.... wat wordt het...?? pfff toch wel zenuwen hoor.... Nog meer mensen controles gehad en/of voor de boeg??
Tummetje, ik heb mijn ring laten afknippen bij de juwelier. Het was een vriendschapsring die ik 8 jaar geleden ofzo van mijn vriend heb gekregen. Gelukkig geen trouwring dus. Wij gaan trouwens in juli 2013 trouwen Ben wel benieuwd naar je fotoshoot! En op hakken, wow! Zet je ook een foto online? Heb je alle dingetjes van je lijst gedaan vandaag? Akkoe, super veel succes morgen! Houd ons op de hoogte! Enne, sex...wat is dat? Nee bruine afscheiding zal nog wel van eerst zijn. Tmmetje, wij wonen trouwens ook in het zonnige zuiden... Toch heeft het hier veel gesneeuwd! Lokale sneeuwbui? Het familiewiegje staat trouwens! Super ouderwets, maar ook wel weer schattig.
Akkoe, spannend morgen!!! Ben benieuwd! Ange, slim je paps te sturen, ik ga morgen met m'n moeder boodschappen doen. Durf nog wel te rijden trouwens hoor maar als je het niet ziet zitten vooral niet doen. Ik denk ook oud bloed, maar als het je zorgen geeft gewoon bellen. Tum, op hakken???!!! Pfff, ben al blij dat ik mijn uggs nog aan krijg haha. Toch mooi dat je het huisje van je baby vast kan leggen! Hoop dat het hier ook nog lukt, vriendin die de foto's zou maken is ook zwanger en werkt gewoon. Nou heb vast 26 cupcakes versierd (mini) met beertjes en eendjes en 'girl'. Nu nog babygezichtjes maken, heb ik al vaker gedaan maar dan wel ineens vreemd om ze te maken voor mijn eigen bezoek (kleine haar bezoek ). Ik ben trouwens blij dat ik nog een te grote positiebroek had liggen want ik kwam na het wassen niet meer in m'n andere broeken (was toch echt geen kookwas). Voel me echt wel een beetje een olifantje . Zit nu zoveel op m'n gat dat alles geloof ik aanzet, schrans niet buitensporig. Vandaag nog even babydump gestalkt namens mijn zus, vond nog een mooie aanbieding van de wagen die ze wil, ze zullen wel denken bij het zien van de achternaam (zeker familie van haha). Je moet toch ergens een sport van maken in je verlof . Hier regen en sneeuw trouwens vandaag. Ik moet woensdag weer naar de gyn trouwens, gewoon controle dus niks bijzonders. Mijn moeder gaat mee, hoef ik niet alleen.