Wil trouwens ook mijn buik nog gipsen, ben benieuwd hoe dat gaat straks haha, manlief mag plakken! Begreep van een vriendin dat het best een geklieder is.
Hey Arual, het valt best mee. Knip van te voren de stroken op maat en ga zelf lekker zitten (op een plastic stoel ....) Klein Uurtje plakken en half uurtje drogen. Heb het gisteren met mijn zus gedaan, is hardstikke leuk geworden. Heb wel mijn oude BH erin aan gedaan. dan heb ik gelijk iets om het aan op te hangen. moet alleen nog ff de binnenkant goed vastmaken Ik ga eens bedenken hoe ik m ga versieren
Oh dus het kan ook zittend? dacht echt te moeten staan. Ik heb een douchekruk dus ga daar wel op zitten. Ik vind mozaiek heel gaaf, maar vind het nogal moeilijk te bepalen hoeveel je nodig zou hebben. Oude bh was ik ook van plan inderdaad! Heb een nachtje heerlijk geslapen, wat was ik daar aan toe zeg. Werd niet eens wakker om te plassen. Net de laatste sinterklaasinkopen gedaan voordat manlief naar het werk ging dus daar ben ik ook klaar mee.
Hello meiden!! @Akkoe; Ja..pfff..gelukkig wel.. wat een zooi ieder jaar weer zeg..al die cadeautjes.. gelukkig zijn we er morgen vanaf @Ange; Ohh gelukkig dat het niet je trouwring was.. en spannend, een beebje en hetzelfde jaar trouwen!! Ik woon aan de kust, dus denk dat het water nog te warm is voor sneeuw. Nu schijnt het zonnetje lekker @Shoot; jups op hakken haha..zal er wel eentje showen als ik ze heb @Arual: Jij ook al met je broeken.. ik heb een zwarte skinny.. maar daar kwam ik gisteren ff niet in.. heb samen met mn man aan de pijpen staan trekken hahaha..toen paste ie een beetje.. maar pff..die heupen.(toch maar 7 kilo aangekomen, dus vooral buik en borsten denk ik) Hou niet van jurkjes.. dus ik moet echt iets gaan verzinnen voor de komende 6 weken (nieuwe positiebroek vind ik zonde). @akkoe; en al bij de gyn geweest? spannend hoor!! @Hier; lekker een dagje thuis.. beetje hobbyen, beetje aankeutelen.. hoop dat de postbode vandaag goed gemutst is.. want ik heb een huispak aan en ben make-uploos
@arual leuk n gipsbuik ! Resultaat wel showen he! @tummetje boeiend wat die postbode vindt! Haha Veel plezier morgen met Sinterklaas @hier het Sinterklaascadeau al gehad!! Onze uk is ongemerkt toch gedraaid!! Hoofdje beneden, nog niet in t bekken (iets ernaast) en nog vrij hoog... Maaar...er is weer hoop!!! Eind volgende week weer controle @gyn.... Nu ffslapen, want hier vanavond sinterklaas.
Akkoe, geweldig!!! Wat goed zeg Das idd een mooi sinterklaaskado! Arual, mooi zo'n gipsbuik met mozaïek! Idd straks wel de foto's showen. Tummetje, is de postbode al geweest hihi!
Akkoe, hoopgevend!!! Oh zou fantastisch zijn! Tummetje, lekker een keuteldag . Ik ben afgelopen week helemaal niets aangekomen en toch passen die broeken niet, vaaaag. Die buikbanden van die broeken zitten ook veel te strak dus die zitten gewoon naar beneden. Dat wordt 6 weken in je joggingbroek . Ik wacht ook op de postbode, wil eigenlijk graag douchen want heb harde buiken maar sta er echt niet rustig onder als er aangebeld kan worden. Wil wel een foto zien hoor! Gipsen, oh met 'straks' bedoelde ik trouwens niet vandaag beetje onduidelijk sorry, bedoelde 'als ik nog groter ben '. Dacht het rond 36 weken te doen maar misschien doen we het wel eerder als we tijd hebben. Manlief is donderdag vrij dus wie weet. Net een boodschap gedaan maar dus steeds harde buiken in de appie heijn dus was het al heel snel zat, ook vast bij de dierenarts een paar kilo voer gehaald voor de hond want dat gaat straks ook wat lastiger dus dan staat het er maar vast. Nu de hond nog uitlaten.
@ akkoe; super dat de kleine goed is gedraaid, wauw!! zou het toch door die korrels komen? fijne sinterklaasavond! @ arual; leuk leuk een gipsbuik maken! ik zou dat ook wel willen, alleen weet ik dat ik dat niet volhou zolang stil zitten en het is idd echt een grote kliederbende haha. hoe gaat het nu? nog veel last van harde buiken? rustig aan meid! @ tummetje; een fijne dag gehad meid? @ vocht; houden jullie ook zoveel vocht vast? pff echt niet normaal in mijn benen/voeten. sokken kan ik eigelijk niet meer aan, anders zie je gelijk een deuk van 1cm in de overgang tussen been en voet als ik op m'n been druk ook gelijk een witte vlek van het vocht. @ hier; donderdag toch een buikshoot gepland staan voordat ik spijt krijg nu kan het nog.. over een paar weken is het anders ''had ik maar...'' en dan is het te laat.. duss... ben benieuwd donderdag! man en zoonlief gaan ook mee op de foto. morgen eerst naar de kapper, 's middags lunchen met vriendin, daarna na de verpleegkundige en ctg, en 's avonds sinterklaas vieren als ik dan nog leef haha
Wat goed dat je het toch doet Daantje! Klinkt als een drukke dag morgen! Zin in? Hier ook vocht ja, leek vandaag wel iets minder maar zag net dat het toch wel weer meer is aan het einde van de dag. Nu na het douchen is het wel rustiger in mijn buik . Zo heb ik amper een harde buik en sinds gisterenochtend ineens heel veel. Denk dat mijn lichaam zich voor gaat bereiden zo langzamerhand.
Heb ook veel harde buik sinds het weekend. Als ze beweegt of als ik iets te veel gedaan heb....ik denk dat het idd voorbereiding is. De gipsbuik ga ik of beplakken met steentjes, of een leuk papiertje uitzoeken wat bij het kamertje past en dat erop plakken...mmmm dubio. Zitten moet je wel met rugleuning doen hoor, anders houd je het niet vol. Ik zat een beetje onderuit zodat ze de onderkant van mijn buik ook mee kon pakken. Echt wel heel leuk hoor om te doen!
Dan pak ik de tuinstoel wel even. Als ik douche dan zit ik altijd met mijn rug tegen de muur maar misschien handiger om schuin te kunnen zitten inderdaad! Bedankt voor de tip. Lastig te bepalen hoeveel steentjes je dan nodig zou hebben vind ik. Waarschijnlijk wordt het pas na de bevalling dat ik aan versieren toe kom, of ik moet nog ineens een stoot energie krijgen .
@succes met de gipsbuiken @daantje toch leuk 'n shoot.....! Zal hier manlief toch eens vragen of we t alsnog zullen doen..... Zoals jullie merken ben ik mn bed maar weer uitgestapt.... Wat n ellende.... Haha Vannacht voor t slapen flinke trekkingen boven in mn buik kon mn draai hierdoor onmogelijk vinden.... (harde buiken, indalingsweeen?...) Maar ff wasje draaien kan t nog in de droger
Lekkere tijd Akkoe! Misschien inderdaad wel indalingsweeen? Wel vervelend dat het je in je slaap beperkt. Ik slaap zowaar al 2 nachten redelijk, wel om half 5 een tijd wakker geweest maar gelukkig daarna nog geslapen tot half 7. Net op controle geweest en de gyn vindt nog steeds dat alles er perfect uitziet. Kleine ligt met haar hoofdje vast in het bekken inmiddels. Over 2 weken terug, dan ben ik 37+1 en daarna iedere week terugkomen tot de kleine zich aankondigt. Meiden, wat komt het dichtbij he?!
Pfffnou ik draai de hele nacht... Word alleen maar erger... Handen doen pijn van de vocht... Nog 1,5 week en ze mag officieel komen en ik hoop dat ze dat doet... Ze doet me zo onwijs veel pijn met d'r schoppen.... Ik ben nu al groter dan dat mijn zusje was op d'r laatste dag.... En ik hoop toch echt niet dat mijn dametje nu al 3450 weegt.... De kleine van me zusje is vanaf d'r geboorte tot gister 80 gram aangekomen.. Dus het gaat super goed met dr ook mijn zusje is weer redelijk ter been...voel me echt een over trotse tante! Kenzie 4 dagen oud Met d'r trotse tante Ben ik nou bevooroordeeld?? Maar dit is toch een onwijs mooi baby'tje? een echt meisje meisje Als het niet zo is mag je dat rustig zeggen hoor hahahaha
@liana bevooroordeeld? Nee joh ze is n pracht meisje om te zien! Btw jou kilo's buik zegt niets over je kindje he... Hier +20kg, mega buik, maar kindje werd gisteren bij geboorte op 6pond geschat, dus valt mee. Komt goed @arual fijn dat alles weer ok was! En fijn dat je beeb al vast ligt, beter!
Heej meiden, hier ben ik voor de laatste x met buik net terug van mijn broer uit Tsjechie, we hebben een paar fotootjes van de buik zal ze zo posten ... Hoe is het met allemaal ? Daaan voor jou schiet het ook op zie ik, hier een beetje teleurgesteld, de beeb zou Tess gaan heten maar nu heeft een buurvrouw van hiernaast ook een Tess die netgeboren is ... ( We gaan er nog over nadenken, omdat we ook willen verhuizen, maarja ...
Het is geen hele bijzondere shoot maar een herinnering aan deze laatste zwangerschap... Jeeeetje het lukt niet vanaaf upload ik er wel een paar
@ik ben verliefd mooie foto's zeg nou ik ben ook lekker wakker hoor..ik kijk naar buiten en het sneeuwt nog steeds....en morgenvroeg moet ik naar de fysio...das dus rot want we hebben geen auto en fietsen doe ik echt niet dus dat wordt lopen...gelukkig heb ik van die dingen gekocht met spikes voor onder mijn laarzen anders zou ik echt niet durven....
@ik ben verliefd wow! Gaaf hoor! @missm succes voor straks. hopelijk slaap je nu n beetje..... Kruip er hier ook maar weer in met een warme pittenzak..... Met mooie sneeuw en ons,wondertje in,gedachten