1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gave foto's ikbenverliefd!!!

Missm oh lekker zeg :S, ik heb ook van die spikes gehad vorig jaar, voel me dan wel iets zekerder, doe voorzichtig! Met de fiets vind ik ook wel eng.

Wat een beeld he Akkoe, wie weet kun je dit jaar nog in de sneeuw wandelen met jullie wonder :). Vorig jaar sneeuwde het in januari behoorlijk!
    Nog eventjes :), het komt nu echt dichtbij.
    Is je angst dat er iets mis gaat nog steeds erg aanwezig?

Vandaag maar eens achter bedklossen aan, manlief is vrij en helpt even met het huis boenen straks.
    Gisteren Sinterklaas gevierd met mijn familie (spel) en vanmiddag even langs schoonouders.

2. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Leuke foto's hoor! Wij laten zaterdag foto's maken, ben benieuwd:p:p
    Wilde vandaag ook even de klossen gaan halen....ik douche me eerst wel en dan kijk ik wel hoe het er buiten uit ziet.
    Als er file staat kan het ook later nog ;)
    Wel weer heel erg mooi, ik hoop van het weekendd een kerstboom te zetten, gezellig.
    Doen jullie allemaal voorzichtig?!

3. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @Arual de angst is wel minder zodra ik onze mini blijf voelen.... Maar als ze me volgende week zouden zeggen 'blijf maar, morgen halen we je kindje' zou ik het niet erg vinden. Puur gezien het feit dat ik dan weet dat ik hem/haar echt in mn handen heb....
    Maar op zich is het goed te doen zo gelukkig:)
    En ja... ik hoop zeker dat we nog met onze kleine kunnen wandelen in de sneeuw... zijn zelfs voornemens om n weekend naar Oostenrijk te gaan (als alles goed gaat in maart.....) Maar dat volgt later ;)

En wat fijn dat je man even helpt met schoonmaken!! Heerlijk!!
    Manlief helpt hier ook wel mee, maar is onverwacht toch nog weer een aantal dagen (weken tot kerst..... onder voorbehoud :D) op locatie... Maar mag niet klagen ;)
    Klossen en ondersteek hebben we afgelopen dinsdag opgehaald bij thuiszorgwinkel.

@marloescha wat betreft klossen.... geen extra risico voor die simpele klossen he... kan nog wel ;):p

@hier komend weekend ook de kerstboom opzetten, moeten we alleen even de boel veranderen hihi
    Zaterdag of zondag maar eens doen :)

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Akkoe, gelukkig dat het zo te doen is voor je. Hopelijk voor jou komt de tijd voor je kleintje eerder dan de uitgerekende datum!
    Leuk vooruitzicht om misschien naar Oostenrijk te gaan!

Vloer is bijna droog, ik heb het grootste deel van de meubels gesopt en de keuken. Zo de klossen halen, langs schoonmams en dan doen we niks meer tot het eten. We gaan vanavond saampjes gourmetten. Een wat quality-time voor manlief en mij.

Vandaag heeft mijn zusje haar 20-wekenecho, spannend dus, en een vriendin een echo omdat er 2 bloedvaten te zien waren in de navelstreng en er nogmaals gekeken gaat worden of er aan het kindje geen afwijkingen te zien zijn (in ons eigen ziekenhuis niets afwijkends gezien behalve de navelstreng).

Iedereen voorzichtig en Marloes, geen risico's nemen voor die klossen hoor, misschien kunnen ze ze anders bezorgen als het niet lukt.

5. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Dag dames,

@ikbenverliefd; mooie foto's zeg. Je hebt echt een supermooie buik.

@liana; je nichtje is prachtig! Echt een supermooi kindje. Zwijmel... Begint het al te kriebelen?? Nog heel even volhouden...

@akkoe en arual, het komt echt dichtbij hè! Ben ook benieuwd of we dit jaar of begin volgend jaar met onze kleine ukkies in de sneeuw kunnen wandelen. Lijkt me heerlijk om een weekend naar Oostenrijk te gaan. Dat zijn mooie vooruitzichten akkoe!

@arual; heb je ook last van nesteldrang ;)? Ik heb vanochtend ook het hele huis gesopt, stof gezogen en gedweild. En dat met pijn aan mijn pols (gewoon blijven door gaan he...) . Spannend moment voor je zus en je vriendin! Duimen dat alles goed is!!!

@klossen; vl heeft deze begin deze week al gehaald + po + douchekruk ;). Vl: "wat moet je met die pannen??" Euh...dat is een po... Komt papa vanochtend om die klossen onder het bed te zetten: "wat doen die pannen onder je bed?" Zucht... hahaha.

@kerst: vl en ik gaan zo nog even naar het centrum om wat kerstspul te halen. Ik wil zo'n kleine boom van 60cm van de Blokker. We hebben een nepperd op zolder staan van 1.80m, maar die zoek ik niet op te zetten + op de plek waar de boom normaal gesproken staat staat nu een box. Verder heb ik al veel accessoires in huis (grote vazen, lampen etc) en heb ik eigenlijk geen plekje meer over voor een boom. Volgend jaar maar wat gaan schuiven.

Fijne dag vandaag! Voorzichtig doen allemaal!!

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@ ik ben verliefd; wauw, mooie foto’s meid, en wat heb je een mooi buikje!! Maar balen zeg van de naam dat hij nu zo dichtbij komt :( maar als het echt DÉ naam voor jullie is zou ik het gewoon zo laten hoor!

@ liane; wauwww wat een knapperd zeg!! En totaal niet bevooroordeeld, ik vind het ook echt een meisje meisje!

@ ange; hier ook een mini boompje, de grote ga ik dit jaar ook niet zetten, word anders veel te hectisch in huis haha

@ arual; hoe is de 20 weken echo gegaan van je zusje?

@ bevallen; las ik het januari topic en 16-31 januari topic dat er al weer 2 dames bevallen zijn met 31 en 33 weken

@ marloescha; jij veel plezier alvast zaterdag bij je shoot!

@ shoot; hier vandaag de buikshoot gehad, en wat was het geweldig!! Ze heeft alvast 3 fotootjes op FB gezet zodat ik ze kon zien, en vind ze echt heel mooi!! Heb er uiteindelijk 43 uitgekozen :)

hier alvast 2 :D

7. SeaShell

en nog eentje

8. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

26 apr 2012
    1.398
    707
    113
    Vrouw
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Daantje, wow je hebt echt een mooi gezin! Nog even en dan zijn jullie met zijn viertjes!

Alweer 2 dames te vroeg bevallen ja? Zal straks es gaan lezen. Wel apart dat van ons clubje nog niemand (te vroeg) is bevallen en er weinig dames zijn met echte gevaarlijke, heftige klachten, toch? Alleen maar goed!

9. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    Echt mooi foto's Daantje leuk de jeans met witte shirts...

tging vanochtend goed lopen naar de fysio de spikes onder de laarzen doen het prima...nu alleen hoop pijn in het bekken van het lopen...zucht..maar goed altijd beter dan vallen.;)

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @daantje wat n pracht gezinnetje!!
    @arual hoe ist met je zus gegaan?
    @ange kook je ook in die pannen :p

Hier nu veel pijn onderin, trekt naar mn heup & lopen is waardeloos....
    Ga er vanuit dat t erbij hoort, maar helemaal gerust ben ik nog niet.... Mjah morgen maar n bed/bank dag....

Kzal ook ff lezen in andere topic.... naar....

11. SeaShell

@ akkoe; kan die pijn onderin geen indalingsween zijn? of omdat het doortrekt je bekken?

@ missm; was het bij jullie zo glad/veel gesneeuwd? hier lag niks gelukkig, maar ben benieuwd wat morgen brengt

@ Ange; ja, het is me wat met de januarimaand, echt heeeel veel te vroeg bevallen pfff :(

even nog 3 spammen die ik net heb gehad via FB :)

12. SeaShell

#2432 SeaShell, 6 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2012
    en de laatste

13. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @daantje hier (Zwolle) was het behoorlijk glad ja aardig laagje sneeuw gevallen niks aan als je ergens heen moet..heel mooi als je lekker thuis kan blijven..

14. SeaShell

idd niks aan als je ergens heen moet, levensgevaarlijk, vooral nu je hoogzwanger bent, je moet er niet aan denken nu uit te glijden zeg :(

15. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @daantje ook prachtige foto's :)
    Wat betreft pijn, zou maar zo kunnen. Weet niet zo goed wat waar bij hoort. Vind alleen btje vreemd dat t alleen links is.... Maar goed, warme douche genomen & hopelijk vnaaf wat langer op en betere nachtrust :)
    @missm lkkr thuis blijf weer
    Doe ik hier morgen, benieuwd hoeveel sneeuw er valt (manlief heeft net de winterbanden op de auto gezet fijn fijn)

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echt prachtige foto's Daantje.

Akkoe, ik hoop dat je wat beter slaapt vannacht!

Echo van m'n zus was helemaal goed gelukkig en het is ook een meid terwijl onze familie en zij zelf ook overtuigd waren van een knul :). Wel ontzettend leuk trouwens.
    Echo van vriendin was ook goed, geen afwijkingen verder gevonden, alleen 2 vaten in de navelstreng ipv 3.

Net samen gegourmet, was erg lekker maar zit enorm vol! Pfff...

Klossen staan onder het bed, zag dat ik onder het bed wel even mag stofzuigen morgen ;). Hopen dat ik er vannacht wel aan denk dat het bed hoog staat als ik moet plassen.

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

@Akkoe: Jeeeeej, beebje gedraaid! Wat super zeg!! Mag je nu weer gewoon bevallen of heb je alsnog een medische indicatie?

@Arual: Fijn dat alles goed was bij de controle! Gaat zeker snel he.. ;)

@Liana; Haha, tis een mooi kindje hoor.. let maar op als je eigen meisje er is.. die is nóg mooier! ;)

@Verliefd: Aah.. zou de naam van je dochter niet meer veranderen hoor. Zeker niet als je toch gaat verhuizen... Vind Tess trouwens erg leuk bij de rest van je kids passen!
    En leuke foto's!! Mooie buik ook!

@Arual: En, was de 20 weken echo van je zusje goed? Weet ze al wat ze krijgt?
    Ohh alles was goed, wat fijn!

@Ange: Ik ook kerstboomcrisis.. staat eentje van 240 hier.. maar pfff.. nu hebben wij geen kleine woonkamer.. maar ik krijg het er een beetje van op mn heupen. Box, boom, speelgoed..
    Hahaha, en die po, geweldig!!

@Daantje; Mooie foto;s joh!!! Ik zit nog steeds op de preview van die van ons te wachten!

@mama's voor de meerdere keer zwanger: Hoe zit het met jullie harde buiken? Bij mijn dochter dat ik er vol in.. maar nu niks. Alleen veel eerder in de zwangerschap...tis nu erg rustig eigenlijk. (De baby niet hoor, die lijkt wel ADHD te hebben)

@baby; mn buik staat echt enorm strak voor mijn gevoel.. ben nu al groter dan 40 bij mijn dochter.. iedere draai of schop doet ook zo veel pijn :$ kan me dat echt niet herinneren..:( mn man zegt ook dat ik nu veel meer zeur haha;)

@weer: hier alleen een beetje natte sneeuw gelukkig.. had ik al gezegd dat ik een bloedhekel heb aan sneeuw? haha

18. SeaShell

@ akkoe; ik hoop dat je vanavond goed slaapt meid!!

@ arual; hele opluchting dat de 20 weken echo van je zus goed was en die van je vriendin ook!! en wat leuk een meisje voor je zus!! mmm lekker gegourmet lees ik wel, jammie!

@tummetje; bij de 1e had ik ook veel harde buiken en nu zijn ze in de hele zwangerschap op 1 hand te tellen, maar gisteren had ik een CTG en daar waren wel continu harde buiken op te zien volgens de VK, maar voelde niks :( hier ook een hele strakke buik, begint nu ook echt te jeuken van het strak staan brr..

nog iets leuks wat ik over heb gehouden aan de zwangerschap; hyperpigmentatie onder de oksels.. andere dames ook last van?? mijn oksels zijn gewoon serieus bruin terwijl ik voor de rest lijkwit ben, ziet er echt niet uit, bah

19. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @tummetje nee blijf nu onder gyn vallen omdat het nog niet helemaal goed ligt & ik al te vaak van vk naar gyn nasr vk en naar gyn ben gegaan :D
    @all geslapen tot 6uur..... Wow wat lkkr haha nu ff eruit en dan straks nog ff terug :)

@nog, mensen controles...?

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Akkoe, in ieder geval wat beter geslapen lees ik!

Nope geen controle hier.
    Wel vanaf half 5 alweer wakker. Het lukte om tot half 7 te blijven liggen maar nu er toch maar uit gegaan en heb de stoelhoezen maar in de was gegooid, kan maar weer eens gebeurd zijn.
    Zit aan huis geplakt want manlief heeft de auto bij zich, misschien maar weer verder met mijn cupcakeversieringen ofzo. Nu is het ook geen topweer vandaag. Ik hoop trouwens heel erg dat als de bevalling begint dat er geen enorme hoeveelheid sneeuw ligt of nog erger, ijzel, brrr... vond het gisteren al niet zo fijn met dat kleine beetje sneeuw.

Ik krijg bijna hoogtevrees van mijn bed nu, de hond vindt het ook maar heel vreemd dat het bed op klossen staat :).

Deel Deze Pagina