Eneuh... Dames... Ik begin het eigenlijk best wel erg spannend te vinden.....hihii komt nu zo dichtbij...... Maar zal vast niet de enigste zijn...
Wijzigingen in het roze zetten dan verander ik het ... ♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari KimmvBritt (2e kindje/ thuis / bv) JONGEN Laura1986 (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN Ange84 (1e kindje / zh / bv) MEISJE Marloescha (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Evelinepien (1e kindje / zh, thuis / fv, bv) MEISJE 2 Januari sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGEN Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 3 Januari Nicolioo (3e kindje / zh / bv) 4 Januari Sher1986 (2e kindje / zh) MEISJE Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE Sydneys (1e kindje) JONGEN Luun (4e kindje / zh/th / bv) JONGEN Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 5 Januari Liana1982 (1e kindje/ zh / bv) MEISJE Veerle26 (1e kindje / zh / fv) MEISJE 6 Januari Hartje1982 (2e kindje) JONGEN 7 Januari 8 Januari Arual83 (1e kindje / zh / bv) MEISJE 9 Januari 10 Januari Olletje (3e kindje / zh / bv,fv) JONGEN 11 Januari Sarah84 (2e kindje) MEISJE 12 Januari Daantje22 (2e kindje/zh/ fv) MEISJE Weegschaaltje84 (1e kindje/zh / bv) JONGEN 13 Januari Sorien (1e kindje) MEISJE Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN 15 Januari TELLER : 13 MEISJES ; 10 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 7/12 - Veerle26 - uitg. d. 5/1 - 35+6 - R.omee AFSPRAKENLIJST : 10/12 - Ik ben verliefd - controle vk
Vraagje : Wat als we de lijst een beetje inkorten door alleen echt actieve leden er in te zetten ? Ik hoor het wel Liefs Door
Arual 19-12 gyn, 24-12 gyn Zou Ange nou de winterbanden eronder hebben gehad toen ze toch plots naar het ziekenhuis moest? Kon me herinneren dat ze het daar van de week over had. Hoop zo dat alles goed gaat! Vind het nu ook wel spannend worden. Liep net door de AH waar de vliezen van een vriendin gebroken zijn, manlief zei nog (als grapje) 'je waagt het niet hoor '. Zou ook nog te vroeg zijn natuurlijk maar we dachten er blijkbaar wel allebei aan. Mijn vader komt zo de wandplank ophangen in de babykamer, dan is het echt helemaal af, heerlijk. Ook wat spulletjes gehaald voor een luiertaart voor mijn zusje, dan heb ik even wat om handen als ik niet meer weet wat ik moet doen. Verder veel harde buiken weer, gisteren was het even iets rustiger. Mn zusje denkt nu elke keer 'ohjee' als ik bel haha. Hoor van verschillende mensen dat ze denken dat ik mijn uitgerekende datum niet zal gaan halen, we zullen zien .
@ik ben verliefd prima hoor Nieuwe afspraak 13dec gyn (krijg t niet in t roze op telefoon srry) @liana / all kvind t hier ook spannend! Denk echt dat onze uk nu helemaal goef licht.... Klachten weg... Meer ruimte boven in de buik.... Spannend, op naar donderdag. @arual hopelijk heeft ze de winterbanden eronder gehad..... Was hier erg ijzig vanmorgen..... @etentje gaat hier niet door vnaaf.... Szus kan niet met dr rug.... Pfff zo is er altijd wat wanneer ik n datum prik..... Bah! Komende maanden kan/wil ik niet haha
Heeey meiden!! @Ange; Ohhh spannend!! Hoop dat alles voorspoedig gaat en je inmiddels je beebje in je armen hebt!! @Marloescha; Hahah, denk eerder dat ie er iets mee wilde zeggen @lijstje; prima! @Akkoe; irri als mensen afzeggen he.. kan daar zo slecht tegen... of dat ze dan 10 minuten voor je wegmoet, smsen of het een uurtje later kan... grrr... afspraak = afspraak!!!! Haha, heb geen last van hormonen ofzo! Wij hebben net de boom opgezet.. nu lekker met de laptop op de bank.. kreeg toch wel harde buiken van zoveel doen (was al om boodschappen geweest, ff de stad in)