Thanks ladies! Voor de lijst: ik ben 36 weken en 6 dagen. En natuuuurlijk blijf ik hier door schrijven. Borstvoeding wil nog steeds niet lukken. Om half 11 proberen we het opnieuw. Verder geniet ik van ieder geluidje van die kleine meid. Echte liefde
Wijzigingen in het roze zetten dan verander ik het ... ♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari KimmvBritt (2e kindje/ thuis / bv) JONGEN Laura1986 (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN Ange84 (1e kindje / zh / bv) MEISJE Marloescha (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Evelinepien (1e kindje / zh, thuis / fv, bv) MEISJE 2 Januari sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGEN Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 3 Januari Nicolioo (3e kindje / zh / bv) 4 Januari Sher1986 (2e kindje / zh) MEISJE Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE Sydneys (1e kindje) JONGEN Luun (4e kindje / zh/th / bv) JONGEN Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 5 Januari Liana1982 (1e kindje/ zh / bv) MEISJE Veerle26 (1e kindje / zh / fv) MEISJE 6 Januari Hartje1982 (2e kindje) JONGEN 7 Januari 8 Januari Arual83 (1e kindje / zh / bv) MEISJE 9 Januari 10 Januari Olletje (3e kindje / zh / bv,fv) JONGEN 11 Januari Sarah84 (2e kindje) MEISJE 12 Januari Daantje22 (2e kindje/zh/ fv) MEISJE Weegschaaltje84 (1e kindje/zh / bv) JONGEN 13 Januari Sorien (1e kindje) MEISJE Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN 15 Januari TELLER : 13 MEISJES ; 10 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 7/12 - Veerle26 (5/1) - 35+6 - 2115 gram en 44,8 cm - R.omee 8/12 - Ange84 (1/1) - 36+6 - 2790 gram en 47 cm - Esmee AFSPRAKENLIJST : 10/12 - Ik ben verliefd - controle vk 13/12 - Akkoe - gyn 19/12 - Arual - gyn 24/12 - Arual - gyn Wie vinden jullie dat niet meer actief is ? Sorry Ange
@ ange: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Esmee! Geniet ervan Ik wil hier ook wel graag blijven ipv decembertopic.. Ik ben vorige week zondag opgenomen met gebroken vliezen. Vanaf maandag op dinsdag nacht weeen gehad. Deze kwamen vanaf woensdag op donderdagnacht om de 5 minuten tot aan de bevalling op vrijdagochtend...alleen overdag viel de frequentie terug. Ontsluiting was tot donderdagavond 22 uur steeds 1 cm. Ondanks een spuitje om na 3 nachten eens te kunnen slapen voor ik vrijdag ingeleid zou worden, bleven de weeen komen. Om 1 uur had ik opeens 4-5 cm ontsluiting. Bij 6 cm op aanraden van manlief voor ruggeprik gekozen, echt alle energie was eruit. En om 6.40 was ze er dus En ze doet het heel goed...vandaag al uit de couveuse in een gewoon bedje
@ange geniet ervan!!! @veerle super gaaf dat ze al in bedje mag, heerlijk! @all..... Ik wil ook zo'n kleine uk in mn,armen hihi wachten duurt lang
Nog eventjes geduld (zeg ik lekker makkelijk ). Ik ben zoooooo nieuwsgierig naar onze uk! Vrees dat dit, naast de eerste weken, de langste weken van mijn zwangerschap gaan worden. Fijne tijd voor een zondagochtend Akkoe . Ik ga maar even wat eten, trek.
Goedemorgen dames, jullie zijn er ook weer lekker vroeg bij haha! Arual of akkoe, ik weet niet meer wie van jullie 2 die epi-no had aangeschaft, maar wil het een beetje werken? Hoop t wel. Hier gister met een klein beebje toch een knip gehad. Best pijnlijk als de ruggenprik eenmaal is uitgewerkt. Durf ook nog niet te kijken naar mijn onderkantje! Wacht nog wel een aantal weken Nog even en dan hebben jullie ook jullie beebie!! Ikbenverliefd: wie hier volgens mij niet meer actief zijn? Ben ervoor om deZe uit de lijst te halen, maar vind ook lastig om aan te geven wie niet meer actief is. Je hebt natuurlijk ook meelezers die zelf niks plaatsen? Wie heeft er nog tips voor een spoedig herstel? Welke thee, pillen, zalf oid kunnen jullie aanbevelen? Fijne zondag dames!
@ ange: hier ook een knip ondanks klein meisje. Ze was een sterrenkijker. Ik krijg hier in het zkh elke 6 uur pijnstillers voor en als ik wil tussendoor ook nog extra pijnstilling. Tot nu toe nog weinig last ervan gehad. Even een foto geupload van ons prinsesje, zooo ontzettend trots op haar <3
Ohhhh Veerle wat een poppetje! Prachtig! Ange, ik heb de epi-no, voornamelijk voor de bekkenbodem maar als het meehelpt aan het voorkomen van een knip zou dat heel fijn zijn! Hopelijk heb je er snel minder last van Ange! Vriendin van me durfde ook niet te kijken na haar (behoooorlijke) knip maar het viel haar uiteindelijk mee om het te zien. Lukt het al om Esmee aan te leggen Ange? Krijg je goede hulp? Mocht het nodig zijn en zou je het willen kun je een lactatiekundige naar het ziekenhuis laten komen. Veerle, ik dacht vrouwenmantelthee. Maar geen ervaring! Dames, wat heerlijk dat jullie frumpies er zijn. Ik hoop dat de mijne wacht tot ze er klaar voor is maar kijk ontzettend uit naar het moment dat het zover is!
Hey meiden, Ik ben inderdaad een voorbeeld van iemand die niet veel schrijft, maar wel meeleest (ik lees vaak op m'n iPad maar dan is het zo moeilijk om een verhaal te typen ). Ik ga proberen om iets actiever te zijn. Nu de laatste loodjes zijn begonnen wordt het toch wel erg spannend! Vanaf dinsdag mag onze kleine meid komen! Al vind ik het (ondanks dat ik heel nieuwsgierig ben) prima als ze nog 3 weekjes blijft zitten. @Ange en Veerle: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! @knip: ik probeer perineumolie tegen het scheuren of knippen. Ben benieuwd of het baat heeft.
Laura leuk als je meer meeschrijft aangezien wij precies gelijk lopen. Veerle prachtig meissie heel fijn gezichtje moooi
@arual ja ideale tijd op zondag haha (ben er wel ff weer ingekropen hoor ) @ange hoe ist nu met bv....? Komt t n btje op gang....? @laura komt nu wel lkkr dichtbij he @veerle wat n prachtig meisje !! Geniet van haar & de fijne tijd die komen gaat
veerle, nog van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! een plaatje is het! ange, balen dat de borstvoeding nog niet wil lukken, ik hoop voor je dat het inmiddels wel is gelukt. Maar wat klink je superblij en trots over jullie meisje, echt zo leuk om te lezen! word er helemaal vrolijk van
Heey meiden!! @verliefd; heee ben weer van de lijst weg.. je had me er toch laatst weer opgezet? met de 14e uitgerekend van een meisje, wil thuisbevallen en bv geven @Ange; Arnica D6 druppels, scheef ik eerder over.. zelf nog niet geprobeerd.. maar goede verhalen over gehoord! @Veerle; wat een mooi meisje!! ik wil ook bevallen!!!! zucht
Wijzigingen in het roze zetten dan verander ik het ... ♥ZWANGERSCHAPSLIJST 1-15 JANUARI 2013♥ 1 Januari KimmvBritt (2e kindje/ thuis / bv) JONGEN Laura1986 (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Natascha1 (2de kindje / thuis / bv) JONGEN Ange84 (1e kindje / zh / bv) MEISJE Marloescha (1e kindje / thuis / bv) MEISJE Evelinepien (1e kindje / zh, thuis / fv, bv) MEISJE 2 Januari sabiine (2e kindje / zh /fv) JONGEN Sampiej (.. kindje / zh, thuis / fv, bv) 3 Januari Nicolioo (3e kindje / zh / bv) 4 Januari Sher1986 (2e kindje / zh) MEISJE Ik ben verliefd (4e kindje / thuis / bv) MEISJE Sydneys (1e kindje) JONGEN Luun (4e kindje / zh/th / bv) JONGEN Akkoe (1e kindje / zh / bv ) ? ? 5 Januari Liana1982 (1e kindje/ zh / bv) MEISJE Veerle26 (1e kindje / zh / fv) MEISJE 6 Januari Hartje1982 (2e kindje) JONGEN 7 Januari 8 Januari Arual83 (1e kindje / zh / bv) MEISJE 9 Januari 10 Januari Olletje (3e kindje / zh / bv,fv) JONGEN 11 Januari Sarah84 (2e kindje) MEISJE 12 Januari Daantje22 (2e kindje/zh/ fv) MEISJE Weegschaaltje84 (1e kindje/zh / bv) JONGEN 13 Januari Sorien (1e kindje) MEISJE Missm (1e kindje / th,zh / bv) MEISJE 14 Januari MayD (2e kindje / thuis / bv) JONGEN Wouw83 (1e kindje / kraamhotel / bv) JONGEN Tummetje (2e kindje / th / bv) MEISJE 15 Januari TELLER : 14 MEISJES ; 10 JONGENS ; 1 GEHEIMPJE BEVALLEN : 7/12 - Veerle26 (5/1) - 35+6 - 2115 gram en 44,8 cm - R.omee 8/12 - Ange84 (1/1) - 36+6 - 2790 gram en 47 cm - Esmee AFSPRAKENLIJST : 10/12 - Ik ben verliefd - controle vk 13/12 - Akkoe - gyn 19/12 - Arual - gyn 24/12 - Arual - gyn Idd Tummetje ik had je erop gezet, iig je staat er nu weer op
Jeeeej, sta er weer op! Wij waren al heeeel lang uit de naam, en kan nu echt niet aan een andere wennen.. er is 1 vriendin die was vorige week uitgerekend.. maar denk dat zij een heel andere naam kiezen... Wanneer gaan jullie verhuizen dan? Op korte termijn of gewoon ooit?