Heeey meiden!! @Laura; Spannend he.. 37 weken..soort van magische grens! En wat een raar slaapritueel hebben jullie, hahaha @MissM; succes bij de echo! @Natas; jeeeeej, goed nieuws! Mooi zeg! @daan; Zo dan! Das schrikken ineens, haha toch een normaal gewicht! Spannend joh..mogen we raden naar de datum? Want die week hou je niet gek veel meer over hahaha @akkoe; waauww +23kg! Doe je goed @kilo's; gisteren 104 Eindelijk was ik vorig jaar van de 120 naar de 90 gegaan... zit ik weer boven de 100 Gelukkig tot nu toe maar 8 kilo aangekomen sinds ik voor het laatst had gewogen voor ik zwanger was. Dus das wel netjes toch? @Ange; Ben benieuwd naar jullie meisje, ga zo kijken! En lekker genieten van je meisje hoor.. wij komen later wel! Deze periode is te kostbaar om je druk te maken om die forummutsen Ze zeggen dat witte koolbladeren in je BH helpen tegen de stuwing.. je leest het overal..maar heb het zelf nooit geprobeerd. @Controle; Gisteren dus nog geweest.. helemaal vergeten om dat van mn benen te vragen.. en mn man vond er niks aan.. al dat bevallingsgelul zoals hij het zei haha. "Komt toch hoe het wil". Nou, weten we dat ook weer. @Hier; Nog leuke tuttels binnengekregen voor onze kleine meid.. We kwamen erachter bij het aankleden van het wiegje dat ze helemaal geen eigen knuffeltje had (houden we ook niet van.. maar toch wel leuk als ze er 1 heeft). Dus heb molly de muis knuffels besteld van Lief! (daan zal ze wel kennen haha)... en ze staan zooooo scheetig! Zal morgen ff foto's maken van de wieg met knuffs Trouwens echt enorm veel harde buiken.. gelukkig geen regelmaat.. maar ze zijn wel pijnlijk Vooral bij inspanning krijg ik ze.. dus ik ga zo met wat hobbyspul op de bank zitten en verplaats me niet meer
Aaaah wat een scheetje, Ange! En jullie zijn inmiddels weer thuis? (zal ik wel overheen gelezen hebben haha)
zo weer terug...ben weer goedgekeurd...de kleine meid ligt keurig op de curve...over twee weken weer langskomen...
Wat fijn alle goedgekeurden! Daantje, bizar dat ze ineens voor ligt! Benieuwd hoe je suiker blijkt te zijn. Ange, wat een schatje zeg. Ontzettend mooi meisje . Tummetje vervelend die harde buiken! Vanmorgen eerst even in het zonnetje gewandeld, wat boodschapjes gehaald en manlief naar het station gebracht zodat ik m'n auto gewoon kon gebruiken vandaag. Vanavond bij mijn ouders gegeten. Kleintje is nog lekker druk, merk wel dat ze echt minder ruimte krijgt want soms voelt het echt niet heel lekker . Aankomen, ik ben de afgelopen 2 weken helemaal niets aangekomen! Had echt verwacht me een aap te schrikken van de weegschaal maar gaf nog steeds +17 aan (denk dat ik toch gewoon onder die 80 ga blijven). Eet wel gewoon goed, en ook best vaak want heb steeds trek.
@ange ik ga ff spieken hoor @tumm die kilo's komen hopelijk weer goed haha Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn Hier verder weinig bijzonders..... Verder met huisje klaarmaken (poets i think )
Hier ook weinig bijzonders vandaag. Ook maar een beetje aan de poets en was vouwen en dergelijke. Misschien de luiertaart voor mijn zusje maken.
@Ange wat n geweldig meisje!!! Heerlijk!! Geniet ervan & zoals...... zei.... genieten, niet te veel klooien met zp hoor @arual succes, is leuk om te doen (hier ook al een aantal keer gedaan). Vanavond nog Sinterkerst bij het orkest... (lootjes....) heb geen surprise, maar misschien ga ik dat vanmiddag nog maar ff maken hehe
Hier mega chagrijnig/humeurig/niet lekker in m'n vel vandaag, weet niet wat ik heb.. zal vast aan m'n hormonen liggen en dat alles nu wel heel eng dichtbij komt vanwege mijn autisme (syndroom van asperger) heb ik veel behoefte aan structuur en voorspelbaarheid nodig, en dat is een bevalling nou eenmaal niet ( heb nog ''geluk'' dat ik de datum zeg maar weet en het ''gepland'' is) en vooral omdat de gyn niet weet hoe het gaat lopen omdat het een sterrenkijkertje is en of een KS misschien noodzakelijk is, en hoe ze gaan inleiden is ook nog maar de vraag en zien ze op de dag zelf ( of met gel, of gelijk aan het infuus, of vliezen breken) dus merk dat ik daar wel een beetje van de kaart van ben ook heeft die dag ( ofja hele week) nét de gynaecoloog dienst die vorige keer zo zat te zeveren dat ik eigelijk zwanger was van een parasiet en ik beter op een ei kon broeden, en totaaaaaal niet luistert etc vind ik niet zo tof.. vooral omdat hij tijdens de 1e zwangerschap een zeer grove fout heeft gemaakt waardoor ik op de OK belandde en dus weinig vertrouwen in hem heb, maar helaas heeft hij heel die week dienst en de gyn die ik tot nu toe elke keer heb gehad en zeer lief en kundig is nu 3 weken vakantie heeft Ook dat het rond de feestdagen is, en ik er hier thuis nog 1tje heb rondlopen die mij natuurlijk ook moet missen aangezien ik sowieso 2 dagen moet blijven in het ziekenhuis kan er nu al om janken als ik eraan denk daar met een babytje te liggen en m'n andere ventje thuis is en ik hem en hij mij zal missen maar hopelijk zie ik het morgen allemaal wat positiever in, ben gewoon een drama queen vandaag haha
Knuffel Daantje, hoop dat je je inmiddels (of morgen) iets beter voelt! Weinig te voorspellen aan zo'n bevalling, lijkt me lastig voor je. Je mannetje gaat zich vast wel redden die paar daagjes, gaan je ouders oppassen? Wel jammer dat net die knurft van een gyn dienst heeft trouwens. Net een luiertaart voor mijn zusje gemaakt met roze hydrofielen erin verwerkt en spuugdoekjes, speentje, flesje en een knuffel. Weet nog niet wanneer ik hem ga geven maar hij staat in ieder geval vast klaar voor het geval ik er niet meer aan toe kom. Verder een boodschapje gedaan met mijn moeder en nu is mn energie alweer redelijk op . Straks even bij mijn schoonouders eten en ik heb me voorgenomen vanavond lekker lang onder de douche te gaan zitten, hopelijk relaxen mijn spieren dan mee want mijn rug is echt enorm stijf. Eerst nu mijn zooi maar eens opruimen die ik heb gemaakt met het maken van de luiertaart. Morgenochtend gaan we naar de bios, vorige keer zei ik geloof ik al dat het de laatste keer was dat we gegaan zijn maar we wilden toch The Hobbit nog graag zien en manlief is roostervrij morgen dus we nemen het er nog even van. Gaan wel expres in een kleinere zaal (niet 3D) en dicht bij de uitgang ivm plassen. Parkeren kan voor de deur, moet lukken!
Wat een rust hier. Hopelijk geeft iedereen een rustige nacht gehad. Hier erg veel druk van onderen en ook steken. Maar voor de rest alles rustig. Slapen kon beter vannacht maar ach, ga er niet meer vanuit dat dat nog gaat verbeteren (kan het alleen maar meevallen) . Zo op naar de film, geen idee hoe ik mezelf een houding moet geven 3 uur lang, maar dat zie ik dan wel. Wel voor een ios met ruime stoelen en veel voetruimte gekozen .
dankjewel meiden alleen nog steeds hetzelfde in m'n vel, word er niet goed van.. hoop echt dat het snel overgaat want ben mezelf echt niet zo.. @ arual; is je kleintje ook al volledig ingedaald omdat je die druk van onder hebt icm steken? hier hetzelfde gevoel en ze is muurvast ingedaald. welke film ga je naartoe? alvast heel veel plezier! en was de luiertaart mooi geworden?
@daantje knufff! @arual lkkr creatief geweest dus, leuk !! Hier ligt beeb volgens mij nog lkkr hoog.... (mag van mij best komen......) Nu richting gyn.....
Knuffel Daantje, heel erg rot voor je! Akkoe, succes bij de gyn! Ja ze is ingedaald en ligt vast in het bekken. Voelde vannacht zo zwaar daar beneden dat ik even bang was dat m'n vliezen zouden breken als ik me om zou draaien. We zitten in de zaal. Zaal naast de toiletten dus dat is goed en parkeerplaats voor de deur. We gaan naar de hobbit.
veel plezier Arual...ik ga zondag...ben wel heel benieuwd...ik heb ook een mooi hoekplekje en hoop dat ik het ook een beetje uithoud..
Veel plezier bij de,film Hier weer goed gekeurd. Kindje ligt hoog, niet ingedaald, rustig afwachten..... *damn wat duurt wachten lang..... *
Zo manlief wegbrengen voor n etentje met klanten en hm uiteraard weer ophalen (hij drinkt nu met mate zodat hij als t moet s nachts wel mag rijden ) Ondertussen ga ik naar 'n vriendin, bood ze toch aan om voor me & junior te koken, lekker! Morgen weer verder met alle deuren afnemen
Lekker als er voor je gekookt wordt! In plaats van stamppot wordt het hier een soepje met stokbrood en salades, ben moe! Maar film was leuk . Morgen maar weer beetje rommelen in huis en wat aan mijn to-do lijstje doen want die heb ik weer aangevuld. Ik ga me maar eens overeind hijsen en even eten voorbereiden. Akkoe oh de deuren... Ja kan ook nog op de lijst!
Hey meiden, Ik ben gisteren ook weer goedgekeurd door de vk hoor! En ze lag nu volledig ingedaald vast in mijn bekken, dus ze ligt er in principe klaar voor! @arual: ik wil ook zo graag naar de hobbit! Maar ik wil het nu toch niet meer wagen. Misschien dat vriendlief zelf gaat met een collega of met mijn vader en dan huren we hem wel als hij op dvd komt. Sowieso zijn er veel interessante films in de bios op het moment. @akkoe: eet smakelijk bij je vriendin! @daantje: *knuffel* ik kan me voorstellen dat je baalmomenten hebt als het niet mee zit. Maar probeer positief te denken. Het valt vast allemaal mee!