1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @hartje, mooi dat ook bij jullie alles goed is :)

dames, ik vraag me 'n beetje af of jullie je niet te druk maken over de risico's..... Probeer te genieten.... :)

Hier lkkr onder de parasol buiten lkkr hoor

2. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    nou ben net teruggebeld door het ziekenhuis en de verpleegkundige gaat nu overleggen met de gyn wat ze kunnen doen om mij een beetje gerust te stellen en wat er evntueel te doen is. (misschien bloedprikken en kijken voor antistoffen of een echo elke week, ik weet het niet)

moet eerlijk zeggen dat ik me er niet heel druk om maakte tot het berichtje van daan en nu het in het ziekenhuis zo serieus genomen wordt ben ik ook niet echt gerustgesteld...

poeh is me wat hoor zwanger zijn!! Nou ja is het allemaal waard als het maar goed gaat.

3. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Dankje wel

Maar ik vind op je berichtje dat je daar niet over kan oordelen. Ieder persoon is anders en iedere zwangerschap is anders. En ik vind dat als iemand zich druk wil maken dat dat ook moet kunnen. En ook gewoon gedeelt moet kunnen worden

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

akkoe bedoelt het niet slecht en ze heeft wel gelijk
    ik maak me ook druk, constant omdat ik weinig tot geen symptomen heb maar ik maak te te druk, iedereen denk ik wel

langs de ene kant denk je " beter 1 x teveel zorgen dam 1x te weinig" maar langs de andere kant geniet je dan niet echt van je zwangerschap he:)

bedankt allemaal voor de reacties op men echo-vraag

5. hartje1982

Ik geloof ook wel dat ze t zo niet bedoelt. Maar als ik bloed verlies heb maak ik me wel erge zorgen. En Tuurlijk maak je je soms druk om niks t is nooit goed voel e helemaal niks is t niet goed en als je wel iets voelt vraag je jr. Weer af wat t kan zijn.
    En denk dat t "zorgen maken" ook onbewust gaat

6. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    tja dat druk maken, ik doe het eigenlijk niet zo maar dat scheelt idd per persoon, ik vind ook dat iemand dat juist hier moet kunnen delen, vaak kun je dat namelijk niet in je directe omgeving en dan is het fijn dat er hier met je mee getobt wordt en dat er anderen zijn die je geruststellen.

Nou moet morgenochtend direct bloedprikken, net een smoesje op mijn werk verteld dat ik iets later kom. Ze gaan dan kijken of ik antistoffen heb . Mocht ik de 5e ziekte toch krijgen, de kans is klein dan is er een kleine kans op een miskraam.
    Was een erg lieve vk aan de tel.

Ik ga morgen wel vragen of ik nog een extra echo mag, vind het een geruststelling om te zien dat het goed gaat.

Hartje, lees net van je echo, ow meiden wat gaan we goed , al zo veel mooie echo's.

7. hartje1982

Fijn dat je morgen kan. En gelijk heb je van die echo.

Ja in je directe omgeving ben je bang dat mensen je als een Eikerd vind.

8. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    nou ik ben niet zo bang dat anderen me een zeur vinden maar hier is het gewoon makkelijk annoniem:D (heb wel eens een meeting gehad trouwens en dan is het wat minder annoniem maar toch)

Mijn ervaringen met het ziekenhuis in Gouda zijn echt super, ze hebben er alles aan gedaan om mij een zo fijn mogelijke zwangerschap te bezorgen, ze zijn kritisch, meedelevend en realistisch. Toen ik bij de zwangerschap van Siem vroeg om die meerdere echo's zeiden ze;, oke als jij daar wat rustiger van wordt dan doen we dat, zullen we om de week een echo doen of wil je vaker? En als je tussendoor toch onrustig bent kom je gewoon langs kijken we even door een luikje naar binnen.

Bloedverliezen lijkt me doodeng, zonder dat is het al spannend. Mijn ervaringen met mk'en zijn ook wel flink maar altijd heel vroieg of op de echo pas te zien, ik wil gewoon nooit meer 11 weken zwanger rondlopen als het met 8 weken al gestopt is met groeien, mijn lijf geeft echt niets aan, wat betreft innesteling van de eitjes ben ik erg goed.;).

9. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Ik oordeel niet & bedoel het zkr niet slecht. Zeg alleen dat je ook moet proberen te genieten.....

Ik heb ook heus mn momenten dat ik huilend thuis zit omdat ik bang ben dat t weer mis gaat zoals in oktober.... Bloeding langs de kant vd weg, spoed ambu curretage & bloedtransfusie (anders had ik t niet na kunnen vertellen....)
    Maar soms moet je (ik) ook genieten vd onwetendheid wat er allemaal wel niet kan gebeuren.....
    En tuurlijk is dit voor n ieder anders & tuurlijk bij twijfels bel je gyn of vk, dat doe ik ook...... :)

10. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Hoi meiden

ff snel een ego berichtje van mij.

Heb sinds 2 uur al last van aanhoudende buikpijn die uitstraalt naar mijn rug. Ook heb ik bruin bloedverlies.

Precies zoals mijn miskraam toendertijd ook begon.

Heb net contact gehad met de dienstdoende vk en mag over een halfuurtje terug bellen over hoelaat ik in het ziekenhuis moet zijn voor een echo.

Ohhh ik ben zo bang, kan wel huilen...

11. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    he nee bah kim! Laat je weten hoe het gegaan is, ik kom vanavond nog even kijken hier.

Akkoe, ook jij hebt gelijk als je zegt dat we elkaar ook moeten helpen het hoofd op hol te laten slaan, beetje relativeren op z'n tijd kan geen kwaad.. Wel een erg heftige mk bij jou zeg, dat zal ook wel regelmatig door je hoofd spoken. Hoe ver was je toen?

Ach zo heeft iedereen wel z'n kruisje, ik heb bijvoorbeeld echt echoangst, daarop was steeds te zien dat het mis was, mijn lijf geeft echt geen signalen af...

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    oh kim sterkte ik duim voor je...

13. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Oooh kimmy wat naar....! Hopelijk is op de echo alles ok.....
    Sterkte meid! Xxx

14. hartje1982

Sterkte Kim. Laat even weren hier was

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    #255 Arual83, 22 mei 2012
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
    Oh Kim, wat naar! Hoop nog van je te lezen straks, heel veel sterkte!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kimmm jeetje wat naar meisss.
    ik ga duimen voor je.

17. mama1987

mama1987 Actief lid

21 nov 2011
    102
    0
    0
    Docent
    Groningen
    Dames, zag een aantal mooie echo's fijn dat de echo's goed gingen.

@ kim: succes in het ziekenhuis, hoop dat je duidelijkheid krijgt met de echo, ik duim voor je, hopelijk heb je goed nieuws te melden straks.

Bedankt voor de tip van het zonnen, ik geef LO, dat houd in dat ik met dit weer buiten in het hete zonnetje les geef.... Goed smeren!

Hier: voel me steeds meer zwanger, nog weinig misselijk, maar wel wat stemmingswisselingen en ik groei. Al ben ik in omvang nog maar 2 cm gegroeid, voel ik me al echt dik...

18. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Kim... wat spannend! Ik duim mee!

Ik heb vandaag Moeders voor Moeders gehad... dus ik mag weer plassen in een kan tot 6 augustus!! Maar het is voor een goed doel dus daar doen we het voor!

Stress en echo's.... ik vind het ook wel spannend maar probeer er niet zoveel mee bezig te zijn! Ik ben al onwijs dik aan het worden.. nou ja mijn buik dan... net de MvM test gehad dus ik geloof het wel... morgen mezelf eens aanmelden bij de vk en dan op naar een echo.

19. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Hoi meiden

Ben net terug en vooralsnog ziet het er allemaal goed uit.
    Ze hebben een inwendige echo gemaakt en guppie is te grootte van 8 a 9 weken. Ze kon gup niet meten omdat hij/zij niet meewerkte.

Dus al met al goed nieuws.

Moet wel rustig aan doen, dus ga zo vast lekker plat.
    Buikpijn is er nog steeds, wel iets minder door de paracetamol die ik heb moeten nemen.

Ik laat morgen weer van me weten.

Lief dat jullie aan me dachten...!

20. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    he fijn gelukkig!! Weten ze wel hoe het komt dat je wat bruinverlies hebt en krampen?

Deel Deze Pagina