1 t/m 15 januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SeaShell, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual prachtige foto....

Moet ervan huilen.
    Wij hadden ook zown hondje...
    Maar hij heeft ons meissie gebeten waardoor we hem weg moesten doen :(

2. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    @akkoe ben nu bij me schoonouders ga zo heerlijk in bad... Mijn sm heeft stoofpeertjes gemaakt voor me!!! Zo super lief!!! En dan vanavond lekker op de bank....

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ahhhh Natascha toch *knuffel*, je vertelde inderdaad helemaal in het begin van dit topic dat jullie ook zo'n hondje hadden en die weg hebben moeten doen. Lijkt me afschuwelijk om genoodzaakt zijn dat te doen, heb wel via de hondensportvereniging waar ik zat en de dierenarts contact met een hele fijne gedragstherapeut die ik altijd kan bellen als ik niet weet hoe ik op bepaald gedrag het beste in kan spelen.

Vorige week de ultieme test toen een baby van 9 maanden aan haar haren trok (haar mama, goede vriendin die wel met honden om weet te gaan zat erbij). Ze piepte maar deed niks. Voelde me knap lullig dat ik mijn hondje niet beter beschermde maar de mama zat er bovenop en gezien zij wel weet hoe ik met mij honden omga, had ik niet verwacht dat dit zou gebeuren. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje en was wel erg blij dat mijn hond dus niet hapte als reactie. Was wel trots op haar dus, ze kan namelijk wel eens wat fel uit de hoek komen dus heb haar bij mijn schoonmoeder uit voorzorg, als er kindjes zijn (gastouder), altijd aangelijnd en ben er erg alert op dat de kindjes haar geen (natuurlijk onbedoeld) pijn kunnen doen. Gelukkig is ze nu wel redelijk aan kleine kids gewend en ondanks dat ik vind dat je altijd enorm alert moet blijven, stelt het me wel gerust dat het tot nu toe met de baby's in de omgeving erg goed gaat.
    Hadden een gordon setter maar die is er helaas niet meer. Nu met de kleinkinderen op komst stellen mijn ouders het ook even uit om weer aan een nieuwe hond te beginnen (helaas).

Liana, lekker genieten!!! Laat je maar goed verwennen meid!
    Tummetje, wat vervelend dat zo'n last hebt van je harde buiken zeg.
    Akkoe, rustig aan, die deuren komen nog wel ;).
    Laura, misschien heb je het eerder verteld maar wat voor webshop heb je? Wel fijn dat je je goed voelt :).

Hier nog even lekker weg geweest. Moest nog een hoeslaken extra voor onszelf halen (check!) en onderbroeken (check!), bleek nog een cadeaubon te hebben dus hoefde niets te betalen haha. Toen nog maar billendoekjes meegenomen bij etos (waren nog niet op de hoogte dat de actie nu weer geldt maar ze geloofden me op mijn woord en vriendelijkste glimlach :D, check!).
    Chocolaatjes uit het kerstpakket zijn ook erg lekker maar die heb ik nu maar opgeborgen haha. Ik ga aan de stamppot beginnen. Voel me in ieder geval een stuk beter nu ik de deur even uit ben geweest en even lekker heb kunnen wandelen. Morgen maar weer even doen!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual jammer is dat het dat dieren zo onvoorspelbaar blijven...

Heerlijk op die manier shoppen zeg hahaha..
    Ooh chocola ook zown zin aan.
    Ik heb hier zown 5pack mars in huis maar dat is meer voor als de bevalling begint en ik flauw word of gewoon zin aan wat heb kan ik ff 1 pakken.
    Wij hebben ook stampot in huis maar denk dat ik die zondag of maandag maak..
    Ik heb vandaag echt niets gedaan behalve de was er komt gewoon niets uit me handen.

5. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    @arual de deuren zijn klaar,hoor :D
    Straks miss nog wat doen....
    @natas jij bent gisteren al druk geweest..... Nu n dagje ff wat minder is niet,erg joh :p

@liana lkkr laten verwennen & lkkr in bad :)
    Grrr tv bneej doet niet .....! Lig dus waars al vroeg in bed om daar tv te kijken, al ben ik dan bang dat ik komende nacht niet zo goed kan slapen......
    Oooh damn heb nu zo'n moment dat ik t zo ongeveer met alles gehad heb bleeeehg.....

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Akkoe, Arghhh frustrerend die tv! Geen digitenne boven die je even naar beneden kan gaan halen als je bang bent dat je anders qua slapen een slechte nacht gaat krijgen? Ja dat kunnen van die momenten zijn ... ;).
    Wel fijn dat de deuren klaar zijn, die staan bij mij nog op het lijstje, wel aardig wat af kunnen strepen en nu staan de pannen op het vuur en de wasmachine staat aan. Alleen even nog wat rekeningen betalen die er liggen vanavond want ben als de dood dat ik dat vergeet!

Natascha, las in het andere januari topic dat je al druk was geweest gisteren, misschien wel even goed een rustiger dagje?!
    Ja dieren blijven onvoorspelbaar.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AKKOE vanaf dinsdag al vreselijk aan de poets vandaar dat alles nu ook klaar is hihi...

Aah balen dat je tv het niet doet.
    Vnaaf de finale van the Voice ben benieuwd

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual klopt idd.Ik accepteer het ook gewoon lekker rustig aan te doen.
    Wil niet tegen me lichaam ingaan

9. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @arual hebben schotel ghege
    Maar heb ff de bende gereset... En hij doet t :D hopelijk heel de avond

@natasch heel goed lkkr aan toe geven

10. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Hier rustig, bij de vk was alles goed ... Vandaag 37 weken ze mag vannaf vandaag komen :) En nog steeds niet uit de naam ... Pfff maar ff een topic openen in het namen gedeelte, vandaag de Voice kijken, ik hoop dat Floortje wint, haar vind ik het mooist zingen .. Fijne avond girlzzzz
    Xxx

11. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @ik ben verliefd wist niet dat wij gelijk lopen hihi hier ook 37wkn!
    Laat maar komen ;)
    Hier eerste twente & daarna schakel ik naar tvoh :D

Fijne avond ;)

12. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    spannend zeg jullie al 37 weken...ik moet niet ietsjes wachten tot ik daar ben...

13. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Mijn man werkt eigenlijk altijd..........van de week enorme jankbui gehad. Ik zeg je moet nu naar huis komen voelde me zo alleen. Heel saai ook.
    Maar heb mijn zus al gebeld met de vraag of zij ff wat haalt. Die woont wel in de stad ;)

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Missm hoef je weinig voor te doen...... rustig blijven zodat je kleine goed kan groeien kom jij ook wel bij de 37 wkn :p
    @marloescha goed geregeld hihi

Heb hier niet zo veel zin om om me om te kleden.... krijg n vriendin op bezoek dus zal dat zo toch maar us doen....
    manlief neemt groente mee vd supermarkt, vanavond lkkr woknoodles ofzo... ;)

Nog tips wat betreft activiteiten die ik kan gaan doen??
    Weet het zo langzamerhand niet meer.....
    En heb momenteel ff niet de puf om met mn zelfstudie aan de slag te gaan hihi

15. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Ik hoop zo dat ons kleintje niet met kerst of oud en nieuw geboren wordt, dat lijkt me vreselijk voor zo´n kindje :D Hebben meer meiden dit ?

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mogguh!

Activiteiten? ehmmm... tsja ik moet nog steeds verder met mijn cupcakes. Ik zoek meestal iets crea's om te doen. Een boek lezen of een film kijken lukt me echt voor geen meter namelijk.

Marloes, goed geregeld met je zus!

Wij rijden zo nog even naar de baby-dump, even de babyfoon halen (heb nog cadeaubonnen liggen dus kan ik die even inleveren, kan helaas niet online). Verder gaat manlief mijn buik nog gipsen, vriendin die het zou doen heeft buikgriep dus we blijven maar even bij elkaar uit de buurt. Verder nog maar wat aan mijn to-do-list doen. Misschien een rondje over de meubelboulevard (baby-dump zit hier op een meubelboulevard).

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ikbenverliefd, denk dat het me op dat moment helemaal niks kan schelen maar als ik de keuze zou hebben zou ik voor een andere dag gaan ;). Mijn man is jarig op 30 december dus dat kan ook nog :D, of een verjaardagscadeautje voor mijn moeder op 12 januari (hoop ik stiekem niet, dat ik overtijd ga lopen).

18. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    @Ik ben verliefd, ja zeker!!! Hier hopen we komende week of na oud & nieuw :p hahaha
    Helaas hebben we dit niet in de hand ;)

@arual leuk ff naar de babydump, denk dat ik daar vd week maar eens een keer heen rijdt.... ghehe
    Mn to-do-lijst is redelijk op orde...
    De keuken misschien nog een keer & de zolder... maar dan houdt het echt wel op haha.
    En iets creatiefs loopt hier meestal uit op iets bakken..... Weet niet of dat nou zo goed idee is met al mn kilo's :p

19. Ik ben verliefd

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Nee tuurlijk ben ik blij als ze er eindelijk is, maar ML heeft het niet zo heel goed gepland :D

20. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Jeeeej ik nu ook 37 weken..... Kom maar klein meisje!!!!! Nu gaat het echte grote wachten beginnen!!!!!!

Ik lig (weer) lekker op de bank... Wachtende tot me vent wakker word.....

De honden hier zijn opgegroeid met kids.. M'n oudste russell is stapel gek op mijn nichtje en wijkt niet van dr zijde of ze in de box ligt of op schoot... Ze loopt naast je als je dr kleine vast hebt... Hihi zo lief!!!
    En wat betreft onze eigen dochter.. Hier zijn er best wat regels voor haar met omgang naar de honden...

Niet omdat ik bang ben dat ze dr wat zouden doen, maar ik wil geen bedelaars. En de plek van de hond... Is de plek van de hond en niet die van de kleine dame.... Zo zijn er meerdere dingen haha ben nu al een strenge mama...

Fijn weekend allemaal xxx

Deel Deze Pagina